Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista. Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista. Pidän eläimellisistä tuoksuista. Vihreys tuoksuissa kiehtoo. Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja: Chanel No. 19 ja No. 5 Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage. Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk. Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus. The Different Companyn Divine Bergamote. Caronin Yatagan ja Farnesiana. Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi. Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga. Jean Desprezin Bal a Versailles. MPG:n Eau de Iles. Aedes de Venustas EDP. Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca. histoires de Parfumsin Defile New York.
Moi
Sain tietää että Helsinki 10:lle on tulossa (ainakin alkuun) loppukuusta seuraavia Andyn tuoksuja:
L'air du désert marocain
Lonestar Memories
Orange Star
Pentacord Verdant
Jos oma suosikkinne ei ole joukossa, käykää kyselemässä sitä.
Mulla on jo kaikkia noita, kuten monella muillakin teistä - kaipaan Vetiver Dancea, Pentacord Auburnia, Pentacord Whiteä ja Une Rose Vermeilleä.
Tuoksuni: Olen pienen ikäni rakastanut tuoksuja, mutta ikäväkseni tutustunut lähinnä kaupallisempaan puoleen. Alitajuisesti olen hakeutunut makeiden tuoksujen pariin, mutta viime aikoina minua ovat alkaneet kiehtoa puiset, mausteiset ja savuiset tuoksut.
Ostoslista: Comme Des Garcons: White, Series 3 Incense Jaisalmer Byredo: Accord Oud, Pulp Humiecki & Graef: Skarb Armani Privé: Bois d'Encens, Oranger Alhambra Kiehl's: Aromatic Blends, Fig Leaf & Sage
Siis herranen aika! Sain vasta nyt jonkun herätyksen.
Olen haistellut muutamaa Taueria tässä syksyn mittaan ja ihan käyttänytkin L'Air du Désert Marocainia useina päivinä. Olen pitänyt siitä koko ajan, mutta nyt päässäni napsahti todella, vaikka vain sattumalta iltani iloksi tuoksuttelin Tauerin näytepulloja.
Orange Star tuoksuu veljeni vaihto-oppilasvanhempien Amerikasta lähettämiltä joulupaketeilta ja Incense Rosé joltain määrittelemättömältä onnelliselta lapsuusmuistolta, johon liittyy jokin lämmin juoma, en vain saa päähäni mikä, koska glögi se ei ole. Une Rose Vermeillestä pidän ehkä vähiten, mutta ruusutuoksuksi sekin on ihastuttava.
Pakko tilata viiden samplen setti heti, kun vain osaan päättää, mitkä tuoksuista eniten haluan.
Syysviiru kirjoitti:
Minusta Orange Star tuoksuu vaalealta glögiltä, jossa on reilusti pomeranssia.
Tuokin on hyvä kuvaus. Monet väittävät, että Orange star haisee pesuaineelta. Semmoiset ihmiset pitäisi panna käyttämään pesuainetta hajusteena, että oppisivat eron.
Suhtaudun suurella varauksella tai välttelen: vaniljaa, karamellia jne jälkiruokatuoksuja, tuberoosaa, santelia
Ostoslista: Annick Goutal: Sables Le Labo: Rose 31 Lalique: Encre Noire Tom Ford: Noir de Noir Armani Prive: Rose D'Araibie Armani Prive: Cuir Amethyste Chanel: Pour Monsieur
Kävin tänään nuuskaisemassa nuo neljä Taueria Helsinki 10:ssä, L'Air du Desert Marocain oli niistä eniten minun makuuni, mutta ei sekään saanut minua herätettyä Chene-huumasta. Ilokseni kuulin että heille on tulossa joulukuussa uusi erä Comme des Garconsin incense-sarjaa, eli tulen käymään uudestaankin 10 liikkeessä ja voin testata Marocaina samalla ihollekin. Tunsin muuten oloni melko nukkavieruksi siellä hipstereiden seassa.
Niin ja Orange Star tuoksui minusta huuhteluaineelta. Puhtoisen potpourriselta.
Voi rähmä. Päätin vihdoin tänään tilata Tauerin samplesetin, mutta sain pettymyksekseni huomata, että putiikki voi tällä hetkellä toimittaa ainoastaan muutamaan maahan Sveitsin lisäksi. Toivottavasti saavat postitusasiat kuntoon ennen vuodenvaihdetta.
Hajuvesien lentokuljetuksissa rajoituksia. Jos tämä harmittaa meitä, kuvitelkaa, mitä kaupan pysähtyminen kesken parhaan sesongin merkitseen pienelle firmalle
Tuoksuni: Olen pienen ikäni rakastanut tuoksuja, mutta ikäväkseni tutustunut lähinnä kaupallisempaan puoleen. Alitajuisesti olen hakeutunut makeiden tuoksujen pariin, mutta viime aikoina minua ovat alkaneet kiehtoa puiset, mausteiset ja savuiset tuoksut.
Ostoslista: Comme Des Garcons: White, Series 3 Incense Jaisalmer Byredo: Accord Oud, Pulp Humiecki & Graef: Skarb Armani Privé: Bois d'Encens, Oranger Alhambra Kiehl's: Aromatic Blends, Fig Leaf & Sage
Tähän tissivakoon et tukehdu vaan jotenkin...unohdut.
Jos olisin rikas haute couture -asiakas, pukeutuisin joka aamu kaviaariaamiaiseni jälkeen Lorettaan. (Enkä esim. niihin venäläiseltä uusrikkaalta haiskahtaviin Kurkdjianeihin.)
Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista. Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista. Pidän eläimellisistä tuoksuista. Vihreys tuoksuissa kiehtoo. Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja: Chanel No. 19 ja No. 5 Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage. Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk. Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus. The Different Companyn Divine Bergamote. Caronin Yatagan ja Farnesiana. Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi. Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga. Jean Desprezin Bal a Versailles. MPG:n Eau de Iles. Aedes de Venustas EDP. Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca. histoires de Parfumsin Defile New York.
Tapasin Andyä viime viikolla (terveisiä!) ja sain ranteelleni Noontidea. Tyylikäs aldehydiruusu.
Mutta ei hakkaa Miriamia (mutkikkaampi) ja Lorettaa (knockout).