Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Kuivan heinän tuoksu
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Re: Kuivan heinän tuoksu
Minä haistan Fougere Bengalen keskellä selvää heinää. En kaiketi kuvittele sitä; ainakin joku NST:n bloggaajista oli samaa mieltä.
my Mitsouko brings all the boys to the yard
-
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/
^ Mä en poimi sitä hallitsevana Fougère Bengalesta, mutta kyllä se heinäisyys sieltä seasta tuoksuu munkin nenään.
naapio, enpä tiä löytyykö sitä spesifistä aidon heinän tuoksua lapsuudesta mistään... On tuoksuja mistä löytyy heinäisyyttä, mutta se on sitten niin sun nenästä ja ihosta kiinni että kuinka voimakkaana ja miellyttävänä sieltä seasta nappaat. Oiskohan Demeterillä joku pelkkä heinätuoksu...?
Heinäisinä tuoksuina itsekin suosittelen testattavaksi tässä ketjussa mainittuja Lorenzo Villoresin Yerbamatea ja YS Uzacin Pohadkaa. Siitä on pitkä aika kun viimeksi kunnolla haistelin Parfumerie Generalen Bois Blondia, mutta muistan ajatelleeni ainakin ennen että se oli mielenkiintoinen heinän ja puun makeahko liitto. Kamichalla taisi olla tästä näyte, nuuhkaisin nanosekunnin taannoin putkilon suulta. Vero Profumon Onda-extrait kannattaa kans nuuhkia, se on mun nenään tosi heinäinen ("mutainen, hunajainen, animaalinen retro heinä -kummajainen" olen itse maininnut aiemmin foorumilla).
Lisäksi vahvat suositukset: Cartier L'Heure Fougueuse (Gogolin suusta: ”Nyt taisi löytyä hillitön heinätuoksu - Cartierin L'Heure Fougueuse. Maté-teetä ja paalikaupalla kuivaa heinää. Melkein pähkinäisen kypsää aromiltaan.”) ja L'artisan Fleur de Narcisse (tsekkaa Kamichan sokkohaistelu tässä http://tuoksufoorumi.fi/viewtopic.php?f ... t=75#p2471 ja mun kommentti vähän alempana, ja vielä seuraavalta sivulta Kamichan lyhyt jälkikommentti). Näitä kahta voin haistattaa sulle jos vaikka pääset pikkujouluihin, tai laittaa sulle näytteen joskus.
naapio, enpä tiä löytyykö sitä spesifistä aidon heinän tuoksua lapsuudesta mistään... On tuoksuja mistä löytyy heinäisyyttä, mutta se on sitten niin sun nenästä ja ihosta kiinni että kuinka voimakkaana ja miellyttävänä sieltä seasta nappaat. Oiskohan Demeterillä joku pelkkä heinätuoksu...?
Heinäisinä tuoksuina itsekin suosittelen testattavaksi tässä ketjussa mainittuja Lorenzo Villoresin Yerbamatea ja YS Uzacin Pohadkaa. Siitä on pitkä aika kun viimeksi kunnolla haistelin Parfumerie Generalen Bois Blondia, mutta muistan ajatelleeni ainakin ennen että se oli mielenkiintoinen heinän ja puun makeahko liitto. Kamichalla taisi olla tästä näyte, nuuhkaisin nanosekunnin taannoin putkilon suulta. Vero Profumon Onda-extrait kannattaa kans nuuhkia, se on mun nenään tosi heinäinen ("mutainen, hunajainen, animaalinen retro heinä -kummajainen" olen itse maininnut aiemmin foorumilla).
Lisäksi vahvat suositukset: Cartier L'Heure Fougueuse (Gogolin suusta: ”Nyt taisi löytyä hillitön heinätuoksu - Cartierin L'Heure Fougueuse. Maté-teetä ja paalikaupalla kuivaa heinää. Melkein pähkinäisen kypsää aromiltaan.”) ja L'artisan Fleur de Narcisse (tsekkaa Kamichan sokkohaistelu tässä http://tuoksufoorumi.fi/viewtopic.php?f ... t=75#p2471 ja mun kommentti vähän alempana, ja vielä seuraavalta sivulta Kamichan lyhyt jälkikommentti). Näitä kahta voin haistattaa sulle jos vaikka pääset pikkujouluihin, tai laittaa sulle näytteen joskus.
Tämä ei ole parfyymi, mutta jos todella rakastat heinän tuoksua, niin suosittelen Mary Kayn hajusteetonta "käsienhoitosettiä" jossa on kuorinta-aine, käsirasva ja sellainen "ihmevoide". En ole koskaan, enkä ikinä milloinkaan elämässäni törmännyt niin heinäiseen tuoksuun, ja vaikka tuoteperhe on hajusteeton, niin tuoksu on vielä erittäin voimakas. Mieheni suhtautuu tuoksuun nenää nyrpistelen, mutta minä löydän siitä kyllä menneiden aikojen heinälatoromantiikkaa ja jostain syystä tuoksun uumenista puskee esiin myös navetta lehmineen
Tämä ei siis ole rehevän ja vihreän ruohon tuoksu, vaan enemmänkin heinälatoon kasattujen paalien tuoksu, jotka eivät ole vielä saavuttaneet täydellistä kuivaantumisen astetta, vaan ovat puolivalmiina odottamassa.
Tuoksu on erikoinen, ja jos kenellekään tuoksufriikille tulee koskaan mahdollisuus tuoksutella tuoteperhettä, niin suosittelen ehdottomasti nuuhkimaan, monikaan kovin kaupallinen firma ei päästäisi markkinoille näin oudon tuoksuista tuotetta.

Tuoksu on erikoinen, ja jos kenellekään tuoksufriikille tulee koskaan mahdollisuus tuoksutella tuoteperhettä, niin suosittelen ehdottomasti nuuhkimaan, monikaan kovin kaupallinen firma ei päästäisi markkinoille näin oudon tuoksuista tuotetta.
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
jenjen, tiedän täsmälleen, mistä voiteesta puhut
En ole koskaan ajatellut, miltä se tuoksuu, paitsi että pidän tuoksusta, vaikka esittelijä varoitti, että kaikki eivät siitä pidä. Nyt tuli kauhea hinku hankkia tuo ihmevoide!
Mä haistelen joka päivä heiniä, joten mun nenääni tyydyttävää heinätuoksua taitaa olla mahdoton löytää. Edelleen ainoa, joka tuo mieleeni heinän, on Lushin Smell of Weather Turning.

Mä haistelen joka päivä heiniä, joten mun nenääni tyydyttävää heinätuoksua taitaa olla mahdoton löytää. Edelleen ainoa, joka tuo mieleeni heinän, on Lushin Smell of Weather Turning.
Hei, PG:n Cedre Sandraquessa on vahva kuivan oljen tuoksu.
-
- Tuoksuni: Fragranticassa ajantasainen lista samalla nimimerkillä
Rakastan: savua, suitsuketta, pihkaa, puuta, hunajaa, kanelia, kardemummaa, lanventelia, ruusua, kuivattuja hedelmiä, vetiveriä, lakritsia
Suhtaudun suurella varauksella tai välttelen: vaniljaa, karamellia jne jälkiruokatuoksuja, tuberoosaa, santelia - Ostoslista: Annick Goutal: Sables
Le Labo: Rose 31
Lalique: Encre Noire
Tom Ford: Noir de Noir
Armani Prive: Rose D'Araibie
Armani Prive: Cuir Amethyste
Chanel: Pour Monsieur - Paikkakunta: Espoo
Teekaupassa erilaisia teelaatuja tuoksutellessani havahduin siihen että vihreä tee usein tuoksuu heinältä tai jopa tuoreelta ruoholta ja apiloilta. Tuleeko teille mieleen sellaista vihreää teetä imitoivaa tuoksua joka olisi vähemmän xylitolinen ja enemmän ruohoinen? Vihreinä teetuoksuina markkinoidut Estee Lauderin Green Tea, L´Occintanen The Vert jne menevät sinne kepeän xylitoliseen teehen kun kaipaisin enemmän sellaista japanilaista kitkerää ruohoisuutta/leväisyyttä.
Raitoja käpälään!
Lorenzo Villoresin Yerbamate täyttää tätä paikkaa elämässäni.naapio kirjoitti:Teekaupassa erilaisia teelaatuja tuoksutellessani havahduin siihen että vihreä tee usein tuoksuu heinältä tai jopa tuoreelta ruoholta ja apiloilta. Tuleeko teille mieleen sellaista vihreää teetä imitoivaa tuoksua joka olisi vähemmän xylitolinen ja enemmän ruohoinen? Vihreinä teetuoksuina markkinoidut Estee Lauderin Green Tea, L´Occintanen The Vert jne menevät sinne kepeän xylitoliseen teehen kun kaipaisin enemmän sellaista japanilaista kitkerää ruohoisuutta/leväisyyttä.
- Kamicha
- Tuoksuni: Vihreät
Un Jardin En Mediterranee, Hermes
Herba Fresca, Guerlain
Untitled, Maison Martin Margiela
Infusion di Vetiver, Prada
Fico di Amalfi, Aqua di Parma
Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange
Thundra, Profumum Roma
The Smell of Weather Turning, Lush, mini
Green, Diesel, mini
Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti
Itämaiset
Douce Amere, Serge Lutens
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat
Ambre Sultan, Serge Lutens
Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti
Amber Oud, By Kilian, mini
Sables, Annick Goutal, dekantti
Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti
Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti
Savut
Ambre Narguile, Hermes
Avignon, Comme des Garçons
Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale
Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti
Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti
Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma
Jeux de Peau, Serge Lutens
Woodcoffee, Comme des Garçons
Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Indochine, Parfumerie Generale
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Fille en Aiguilles, Serge Lutens
Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet
Voyage, Hermes
Poivre Samarcande, Hermes, mini
Light Blue, Dolce & Cabbana
Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange
L'Essence, Balenciaga
L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti
Aromaattiset, mausteiset
Gris Clair..., Serge Lutens
Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka
"M", Six Scents, series three
Musc Ravageur, Frederick Malle, mini
Duel, Annick Goutal, mini
L, Lolita Lempicka
-----------------------------------------------------
Näistä voisin luopua:
Un Jardin Sur Le Nil, Hermes
Pepper, jasmin... , Korres
Au Masculin, Lolita Lempicka - Ostoslista: Aikataulutetut:
The Different Company, Jasmin de Nuit
James Heeley, Esprit du Tigre
L'Artisan, Dzing!
Olfactive Studio, Lumiere Blanche
Byredo, Bullion
Mark Buxton, Sleeping With Ghosts
Harkinnassa:
Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan)
Annick Goutal, Encens Flamboyant
Olfactive Studio, Autoportrait
Comme des Garcons, Jaisalmer
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
Serge Lutens, Bois de Violette
Serge Lutens, Fumerie Turque
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Comme des Garcons, Luxe Patchouli
Parfumerie Generale, Aomassai
Annick Goutal, Chevrefeuille - Paikkakunta: Helsinki
Olen tästä vain kertahaiston varassa, mutta voisi vastata tuohon mainiosti:
http://www.fragrantica.com/perfume/Cart ... 11424.html
Ei ole halpaa mehua, mutta ihastuttava, ruohoinen teearomi.
http://www.fragrantica.com/perfume/Cart ... 11424.html
Ei ole halpaa mehua, mutta ihastuttava, ruohoinen teearomi.
Oh deer.
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
^Kamicha, haluatko tuota testata uudestaan? Mulla ois näyte tuuba siitä, joutais kyllä.
Thougts begome things... choose the good ones!
- Kamicha
- Tuoksuni: Vihreät
Un Jardin En Mediterranee, Hermes
Herba Fresca, Guerlain
Untitled, Maison Martin Margiela
Infusion di Vetiver, Prada
Fico di Amalfi, Aqua di Parma
Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange
Thundra, Profumum Roma
The Smell of Weather Turning, Lush, mini
Green, Diesel, mini
Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti
Itämaiset
Douce Amere, Serge Lutens
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat
Ambre Sultan, Serge Lutens
Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti
Amber Oud, By Kilian, mini
Sables, Annick Goutal, dekantti
Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti
Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti
Savut
Ambre Narguile, Hermes
Avignon, Comme des Garçons
Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale
Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti
Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti
Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma
Jeux de Peau, Serge Lutens
Woodcoffee, Comme des Garçons
Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Indochine, Parfumerie Generale
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Fille en Aiguilles, Serge Lutens
Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet
Voyage, Hermes
Poivre Samarcande, Hermes, mini
Light Blue, Dolce & Cabbana
Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange
L'Essence, Balenciaga
L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti
Aromaattiset, mausteiset
Gris Clair..., Serge Lutens
Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka
"M", Six Scents, series three
Musc Ravageur, Frederick Malle, mini
Duel, Annick Goutal, mini
L, Lolita Lempicka
-----------------------------------------------------
Näistä voisin luopua:
Un Jardin Sur Le Nil, Hermes
Pepper, jasmin... , Korres
Au Masculin, Lolita Lempicka - Ostoslista: Aikataulutetut:
The Different Company, Jasmin de Nuit
James Heeley, Esprit du Tigre
L'Artisan, Dzing!
Olfactive Studio, Lumiere Blanche
Byredo, Bullion
Mark Buxton, Sleeping With Ghosts
Harkinnassa:
Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan)
Annick Goutal, Encens Flamboyant
Olfactive Studio, Autoportrait
Comme des Garcons, Jaisalmer
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
Serge Lutens, Bois de Violette
Serge Lutens, Fumerie Turque
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Comme des Garcons, Luxe Patchouli
Parfumerie Generale, Aomassai
Annick Goutal, Chevrefeuille - Paikkakunta: Helsinki
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
oukkidoukki. Lähtee tänää postiin. 

Thougts begome things... choose the good ones!