Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Alla Violetta

Tänne tuoksunettikauppojen ketjut. Ostoskokemukset, pakkauskuvat, tiedot tarjouksista, alennuskoodeista ym.

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

calypso

Re: Alla Violetta

Viesti Kirjoittaja calypso »

Jaakiem kirjoitti:Jos ulkomailta tilailee, niin ei kannata hätiköidä odotteluun kanssa. Monesta paikasta menee helposti se kolme viikkoa ennen kuin tukevat tilaukset perille. Ja aina on tähän mennessä saanut sen, minkä on tilannut.
Samaa mieltä. Minäkään en ala kyselemään perään ennen kuin 4 viikkoa on kulunut, tai jos jo perille tulleessa paketissa on ollut jotain häikkää. Ja jos on ollut, niin aina on vastattu nopeasti ja hoidettu asia kuntoon. Veikkaan että noita kyselyjä tilausten perään tulee postilaatikot niin täyteen, ettei se ole asiakaspalvelussa se prioriteetti yksi jos tilauksesta ei ole kulunut vielä paria viikkoakaan.
Gogol
Site Admin
Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.

En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.

Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gogol »

Mä olen tilaillut Alla Violetasta paljon, kun tykkään niiden laajasta valikoimasta ja kätevistä spray-vialeista, viimeksi pari viikkoa sitten, ei ikinä ongelmia (perillä Roomassa seuraavana aamuna). Mutta Suomeen kuriiripostikin kulkee jotenkin kehnosti, mulla on ollut eri firmojen kanssa kaikenlaisia viiveitä ja joskus jopa tracking number lakkaa toimimasta. Mulla kävi DHL:n kanssa hiljan näin, tracking-sivuilla luki Heathrow vielä kun paketti oli jo eteisen pöydällä.
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Mun sähköpostiosoite levisi todennäköisesti Alla Violetan kautta spammaajille. Joko Alla Violetan tai Three differentin kautta, sillä mulle tulee nykyään italian kielistä mainospostia roskapostikansioon. Se mun käyttämättämäni Alla violetta lienee kuitenkin eri teidän muiden käyttämä. Niitä Alla violettoja on kaksi. Toisen nettiosoitteessa taitaa olla boutique tai joku muu pieni ero.
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

Jaakiem kirjoitti:Mun sähköpostiosoite levisi todennäköisesti Alla Violetan kautta spammaajille. Joko Alla Violetan tai Three differentin kautta, sillä mulle tulee nykyään italian kielistä mainospostia roskapostikansioon. Se mun käyttämättämäni Alla violetta lienee kuitenkin eri teidän muiden käyttämä. Niitä Alla violettoja on kaksi. Toisen nettiosoitteessa taitaa olla boutique tai joku muu pieni ero.
Juuh, mää oon käyttänyt tuota missä lukee "boutique" :P eikä ole ollut mitään ongelmia. :aurinko:
Thougts begome things... choose the good ones!
Vastaa Viestiin