Eli se mun mysteeri näyte saattaa ollakin Bandit. Se ei vain vastaa sitä mielikuvaa ronskista nahkatuoksusta, joka on syntynyt nettiarvostelujen perusteella.Mohn kirjoitti: Edit: kokeilin Banditia. Alku oli hyvin aldehydinen. Tuoksu muuttui pikkuhiljaa kohden patsulisuutta ja lopuksi minun ihollani tuoksuikin enimmäkseen patsuli. Mitenkään kovin nahkaiseksi en Banditia koe, vaikka se nahka toki siellä joukossa seikkaileekin. Bandit ei ole mun juttuni, todellakin ihan liikaa patsulia.
Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Onko kukaan haistanut?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Re: Onko kukaan haistanut?
No ei todellakaan ole ronski nahka! Ainakaan minun ihollani. Olin ehkä vähän pettynyt siihen, miten vähän Bandit vastasi sitä mielikuvaa, jonka olin muodostanut lukemani perusteella, odotin sen olevan enemmän nahkainen ja jotenkin...no, raju tai jotain, nimensä veroinen. Minun iholtani ja minun nenässäni se tuoksuu aika kevyeltä aldehydi-nahka-patsulilta, painotus patsulissa.
Onko kukaan tuoksutellut Robert Piquetin Visaa?
- ayane
- Tuoksuni: Kopsaan fragranticasta:
I try new scents without prejudice, so lately I've ventured on to the celebrity scent isle and have been pleasantly surprised!
Onko kukaan kokeillut Wonderstruck Enchantedia, siis sita Taylor Swiftin tokaa? Tekisi kovasti mieli tilata se, mutta eipa ole tullut missaan vastaan testailtavaksi.
Ja tosiaan minulla on tama celebrity scent kausi meneillaan, jos joku ihmettelee miksi tallaista tuoksua kyselen :)
Ja tosiaan minulla on tama celebrity scent kausi meneillaan, jos joku ihmettelee miksi tallaista tuoksua kyselen :)

-
Onko kukaan tuoksuttanut Parfums d'Orsayn L'Intrigantea? Olfactorialla on blogimyynnissä muutamia tuoksuja ja kyselin tuosta häneltä. Mietityttää kuitenkin sokko-ostos, kun en löytänyt juuri arvostelujakaan (muita kuin Olfactorian).
Kävi vain hauska sattumus eilen. Tulin ostaneeksi alekorista Coppolan Marie Antoinette DVD:n ja kun tulin kotiin, oli Olfactorialla tarjolla tämä tuoksu, jonka arvostelussa hän viittaa kyseiseen filmiin ja sen päähenkilöön
Olen aina tykännyt seurailla tämmöisiä hauskoja yhteensattumia, joten jouduin tosiaan kysymään tuosta tuoksusta sitten O:lta...
Ja siis käykää kurkkimassa, mitä siellä on, itseäni ei kiinnostanut tällä erää muut tarjokkaat, enkä siis tästäkään ole kovin varma...
Kävi vain hauska sattumus eilen. Tulin ostaneeksi alekorista Coppolan Marie Antoinette DVD:n ja kun tulin kotiin, oli Olfactorialla tarjolla tämä tuoksu, jonka arvostelussa hän viittaa kyseiseen filmiin ja sen päähenkilöön

Ja siis käykää kurkkimassa, mitä siellä on, itseäni ei kiinnostanut tällä erää muut tarjokkaat, enkä siis tästäkään ole kovin varma...
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Miltä tuoksuu Caron Montaigne? Fragranticassa on tosi ristiriitaisia arvioita, osan mielestä se haisee marsipaanille ja aurinkovoiteelle
jotkut taas vertaavat Bvlgarin Jasmin Noiriin ja Moschino Coutureen
Tuota saisi tosi halvalla netistä... 

- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Moi kaikki
Kyselisin semmoisesta tuoksusta kuin Lanvin l`homme?Se on Alberto Morillasin luomus ja diggailen Morillasta,joten kysyisin mitä mieltä tästä tuoksusta ja mihin sitä voisi verrata?Kiitos jo valmiiksi 

Otan Montaigne sampleni mukaan treffeille niin saat haistaaSumukorento kirjoitti:Miltä tuoksuu Caron Montaigne? Fragranticassa on tosi ristiriitaisia arvioita, osan mielestä se haisee marsipaanille ja aurinkovoiteellejotkut taas vertaavat Bvlgarin Jasmin Noiriin ja Moschino Coutureen
Tuota saisi tosi halvalla netistä...

-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Kiitos Anna! 

Äh, mä unohdin!! Argh, anteeksi Sumukorento
No ensi treffeille sitten!

-
suosikkituoksujani:
Oho, en mäkään muistanut sitä 

- pihlaja
- Tuoksuni: Suosikkeja:
- 1725 Casanova (Histoires de Parfums)
- L'Heure Bleue (Guerlain)
- L'Eau par Kenzo eau Indigo (Kenzo)
- Versense (Versace)
- Ambre Narguile (Hermes)
- Zen Secret Bloom (Shiseido)
- 01 Sunda (Odin NY)
- 1969 Parfum de Revolte (Histoires de Parfums) - Paikkakunta: Jyväskylä
Jos tää listaus pitää paikkansa, niin hämmentävän moni julkkismies viihtyy Creedin Green Irish Tweedissä. Onko se nyt niin ihmeellinen tuoksu? Vai nimenomaan sellainen yleismiellyttävä, joka ei ärsytä ketään?
Sama pätee naisten kohdalla Kai-talon saman nimiseen tuoksuun...
Sama pätee naisten kohdalla Kai-talon saman nimiseen tuoksuun...
- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Huusin Escada pour hommen pari päivää sitten.Vaikuttaa mielenkiintoiselta ja ilmeisesti vanhan koulun voimapesä.Onko kellään kokemuksia?
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
^Noup 
Naisten escadoista makea Magnetism on ihan ehdoton mun suosikki

Naisten escadoista makea Magnetism on ihan ehdoton mun suosikki

Thougts begome things... choose the good ones!
Omistan tästä harvinaisemman Eau de Parfum version. Olen aikoinaan omistanut myös EdT:n, mutta annoin sen pois...christian777 kirjoitti:Huusin Escada pour hommen pari päivää sitten.Vaikuttaa mielenkiintoiselta ja ilmeisesti vanhan koulun voimapesä.Onko kellään kokemuksia?
Jep. Kyllä tämä tämän päivän standardeilla on aika lailla old school oriental. Konjakki/calvados toppi, joka kuivuu vanhahtavaan, puiseen ambra pohjaan. Lyön vetoa että tykkäät ainakin alusta. Itsellä EdT:n drydown muuttui kitkeräksi nenääni, kun taas EdP kantaa mehevää hedelmä-nouttia paljon kauemmin.