Nämä samoja täällä. :) Tai itseasiassa pitäisi sanoa, että löysin tuoksut ylipäätään! Ennen tätä vuotta omistin vain muutaman tuoksun, joita käytin lähinnä juhlissa ja joihin en ollut järin ihastunut edes. Keskityin lähinnä kodin hajustamiseen erilaisilla tuoksukynttilöillä yms.Sumukorento kirjoitti:-Löysin tuoksufoorumin![]()
- Opin entistä paremmin ymmärtämään, etteivät nuotit tarkoita juuri mitään.
- Sorruin silti sokko-ostoihin.
Mutta mitäs muuta minun vuodestani 2012 voisikaan listata....
Vuoden käännekohta: Se, kun aloin keväällä etsiä itselleni "omannäköistä" tuoksua ja päädyin Sokoksen hajuvesiosaston läpikahlaamisen myötä tuoksublogeihin, foorumille ja tutustumaan niche-tuoksuihin. (Ja se "minun näköinen tuoksu", johon ensimmäisenä päädyin, oli muuten Kenzon L'eau par Kenzo eau Indigo.)
Vuoden nuotit: Santeli, tonkapapu ja ambra ehdottomasti. Bergamotti kurkistelee myös listan reunalla.
Vuoden talo: Haluan vastata Histoires de Parfums, koska olen ihan vastikään havahtunut siihen, kuinka hieno talo kyseessä on. Lisäksi valikoimissa näyttää olevan useampikin tuoksu, jota himoitsen.
Vuoden tuoksu: L'Heure Bleue, johon rakastuin, mutta jonka ostamista olen koko ajan lykännyt, vaikken edes tiedä miksi.
Vuoden oivallus: Useimpien miesten tuoksujen sopivuus naisillekin.
Vuoden kohokohta: Varmaankin ihka ensimmäisen sample-tilaukseni saapuminen.