Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Onko sinulla backup-pulloja? Tunnusta!

Tule mukaan puhumaan hajuvesistä, tuoksuista, parfyymeista ja partavesistä niin paljon kuin sielu sietää!

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

christian777
Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)

Re: Onko sinulla backup-pulloja? Tunnusta!

Viesti Kirjoittaja christian777 »

Kamicha kirjoitti:Jaakiem, jos päädyt joskus myymään GPH:n niin ostajaehdokas on täällä *sädekehä*.
Ja täällä ostajaehdokas RGPH:lle 8-)
calypso

Viesti Kirjoittaja calypso »

Minulla on varapullot vain L'Artisanin Vanille Absolumentista ja Traversée du Bosphoresta, kutakin yhdet. Jälkimmäisestäkin tosin sen vuoksi että lähettivät minulle ensin puolikkaan ja sain sen vuoksi toisen.

Oikeasti minua kyllä ahdistaa ajatus useiden suosikkien loppumisesta, ja siitä että pitäisi elää loppuelämä ilman. Kävihän minulle jo rakkaan Boucheronin kanssa niin että edelleen kaipaan ja ikävöin sitä alkuperäistä koostumusta, ja tuosta uudesta reformulaatiosta tulee vain haikea mieli. Eli oikeasti voisin kyllä hankkia varapulloja useammastakin tuoksusta, harmi vain että monet juuri niistä tuoksuista on jo lopetettu joten voin vain haaveilla hankkivani niitä. Ne tuoksut taas jotka ovat vielä tuotannossa saavat odottaa joko ykköspullon loppumista tai lakkauttamishuhuja. On niin paljon muitakin tuoksuja jotka ovat ostoslistallani, etten mitenkään voi keskittyä backup-pullojen hamstraamiseen.
finanna
Tuoksuni: Oriental-gourmand-chypre-floriental-fanaatikko. Pulloarkisto löytyy fragaranticasta ja Parfumosta samalla nimimerkillä. Lempparilinjat Lutens, Mugler, Malle ja vanha Guerlain.

Suosikkinuotit: syreeni, liljat, vanilja, pihka, heliotrooppi, syreeni, lämpimät mausteet.

Ei toimi: greippi ja kielo, vetiset raikkaat tuoksut.
Ostoslista: Stoned.

Viesti Kirjoittaja finanna »

Tunnustan ylpeästi swapanneni viimeisenkin back-up-pulloni. Vara-Lolita Lempicka sai uuden onnellisen omistajan ja minä kohta uutta nuuskittavaa :happy-cheerleadersmileygirl:
Vastaa Viestiin