Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Minulla on varapullot vain L'Artisanin Vanille Absolumentista ja Traversée du Bosphoresta, kutakin yhdet. Jälkimmäisestäkin tosin sen vuoksi että lähettivät minulle ensin puolikkaan ja sain sen vuoksi toisen.
Oikeasti minua kyllä ahdistaa ajatus useiden suosikkien loppumisesta, ja siitä että pitäisi elää loppuelämä ilman. Kävihän minulle jo rakkaan Boucheronin kanssa niin että edelleen kaipaan ja ikävöin sitä alkuperäistä koostumusta, ja tuosta uudesta reformulaatiosta tulee vain haikea mieli. Eli oikeasti voisin kyllä hankkia varapulloja useammastakin tuoksusta, harmi vain että monet juuri niistä tuoksuista on jo lopetettu joten voin vain haaveilla hankkivani niitä. Ne tuoksut taas jotka ovat vielä tuotannossa saavat odottaa joko ykköspullon loppumista tai lakkauttamishuhuja. On niin paljon muitakin tuoksuja jotka ovat ostoslistallani, etten mitenkään voi keskittyä backup-pullojen hamstraamiseen.
Tuoksuni: Oriental-gourmand-chypre-floriental-fanaatikko. Pulloarkisto löytyy fragaranticasta ja Parfumosta samalla nimimerkillä. Lempparilinjat Lutens, Mugler, Malle ja vanha Guerlain.