Mä unohdin ton. Olisin voinut pyytää tuosta näytettä tänään.Gogol kirjoitti:Ja ihastelen vielä CdG:n Blackiä...
Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Toukokuun tuoksutreffit?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Re: Toukokuun tuoksutreffit?
-
Re: Toukokuun tuoksutreffit?
Hei, kiitokset minunkin puolestani eilisistä varsin mukavista ja erittäin antoisista treffeistä Gogolille ja Mukaelille
Mulla jäi erityisesti mieleen IUNXin Splash Forte. MInitestin perusteella sekä mausteinen että puhtoinen ja lempeä
Calignalle en ensi testistä lämmennyt. En myöskään Mona di Orion Eau Absoluelle, vaikka sille oli vähän odotuksiakin.

Mulla jäi erityisesti mieleen IUNXin Splash Forte. MInitestin perusteella sekä mausteinen että puhtoinen ja lempeä

Calignalle en ensi testistä lämmennyt. En myöskään Mona di Orion Eau Absoluelle, vaikka sille oli vähän odotuksiakin.