Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Mulle se on SIREENI. Aina. Oikein tai väärin, aivan sama.
Minä olisin kovasti paljon kiinnostunut tuosta Angelique Lilasista jos joku sitä meinaisi hommata ja pääsisi osingoille.....
Yves Rocherin sireenituoksu ei ole hinnalla pilattu, varsinkaan jos tarjouksesta saa, mutta se on enemmänkin sellainen ihovesi mielestäni, kovin lyhytkestoinen. Suht mieto eli päänsärkyoksuoloa sillä ei ehkä helposti saisi.
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan. suosikkituoksujani:
Moschino: Couture Balmain: Balmain de Balmain Balenciaga: Paris Le Labo: Chant de Bois L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde 2. Serge Lutens: Chergui 3. Serge Lutens: Bois de Violette
Angelique Lilas taitaa olla jo saapunut. Katsotaan miten jaetaan. Sitten mulla on vielä tuo mini, josta pääsisi vähän hajulle. Ei sulla Mohn sattuisi olemaan ens ti vapaapäivä? Me näet tullaan Annan kanssa Treen kautta, kun mennään Hkiin, pääsisit treffeille samalla kyydillä?