Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Parfumo.net

Tule mukaan puhumaan hajuvesistä, tuoksuista, parfyymeista ja partavesistä niin paljon kuin sielu sietää!

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Njaalgahaisyeini

Re: Parfumo.net

Viesti Kirjoittaja Njaalgahaisyeini »

Varmaan se Souk :D Ihan oikeasti en tiedä. Suhteessa pienempi jenkkipitoisuus ehkä.
calypso

Viesti Kirjoittaja calypso »

Okei, mä kun en ole oikein mikään vaihtelija tai kierrättäjä niin en hoksannut. Jenkkipitoisuuskaan ei useimmiten häiritse, mutta raa'alla yleistämisellä sanoisin silti että tinkimättömämpiä ja asiantuntevampia kommentteja saa usein jostain muista lokaatioista.
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

Njaalgahaisyeini kirjoitti:Varmaan se Souk :D Ihan oikeasti en tiedä. Suhteessa pienempi jenkkipitoisuus ehkä.
Parfumon Souk:n myötä olen muutaman ihanan tuoksun kyllä löytänyt ja muutaman omani hävittänyt. :aurinko:
Thougts begome things... choose the good ones!
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Mun piti laittaa ihan viestiä sinne, kun en ole se rekisteröityminen toiminut.
Saila
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/328729/

Viesti Kirjoittaja Saila »

Jaakiem kirjoitti:Mun piti laittaa ihan viestiä sinne, kun en ole se rekisteröityminen toiminut.
Siellä on varmaan joku filtteri, joka osaa pitää tietyt henkilöt ulkona ;)

Tää on, Jaakiem, sitten ihan oikeesti vaan vitsi. Eihän me olla edes vielä tavattu. Oot varmasti oikeesti kiva tyyppi. Tuohon oli vaan ihan pakko tarttua!
Njaalgahaisyeini

Kosmoskukka kirjoitti:
Njaalgahaisyeini kirjoitti:Varmaan se Souk :D Ihan oikeasti en tiedä. Suhteessa pienempi jenkkipitoisuus ehkä.
Parfumon Souk:n myötä olen muutaman ihanan tuoksun kyllä löytänyt ja muutaman omani hävittänyt. :aurinko:
Mäkin ehdin jo päästä eroon yhdestä turhasta näytteestä :)
Njaalgahaisyeini

Parfumo.net

calypso kirjoitti:Okei, mä kun en ole oikein mikään vaihtelija tai kierrättäjä niin en hoksannut. Jenkkipitoisuuskaan ei useimmiten häiritse, mutta raa'alla yleistämisellä sanoisin silti että tinkimättömämpiä ja asiantuntevampia kommentteja saa usein jostain muista lokaatioista.
Oon miettinyt tätä jonku verran, ja tullut siihen tulokseen et Parfumossa on suhteessa enemmän porukkaa jotka jaksaa oikeasti miettiä arvosteluitaan, kun taas Fragrantica (niin mahtava kuin se onkin tuoksutietojen ja uutisten osalta) on väärällään bimboja kaikista kansallisuuksista joiden arvostelut ovat luokkaa "omg ugly bottle". Kiinnostaa hirveästi kahlata niiden läpi löytääkseni jotain lukemisen arvoista.

Basenotesiin rekisteröidyin kanssa ja siinä on omia mielenkiintoisia puoliaan, esim ryhmät, mutta muuten ihan mäntti saitti, puutteellinen tuoksutietokanta (eikä mitään iisiä työkalua muutosten ja lisäysten ehdottamiseen) ja jotenkin nihkeä käyttöliittymä. Web 2.0 ei koskaan rantautunut sinne.
finanna
Tuoksuni: Oriental-gourmand-chypre-floriental-fanaatikko. Pulloarkisto löytyy fragaranticasta ja Parfumosta samalla nimimerkillä. Lempparilinjat Lutens, Mugler, Malle ja vanha Guerlain.

Suosikkinuotit: syreeni, liljat, vanilja, pihka, heliotrooppi, syreeni, lämpimät mausteet.

Ei toimi: greippi ja kielo, vetiset raikkaat tuoksut.
Ostoslista: Stoned.

Viesti Kirjoittaja finanna »

Pakersimpas profiilin sinnekin. Näyttää ihan kivalle mutta aktiivisuus taitaa olla vielä aika vähäistä.

Joku filtteri niillä tosiaan näyttää olevan. Minäkin jouduin laittamaan sähköpostin profiilin vahvistamisesta. Nyt se puoli pelaa mutta jostain syystä minut uloskirjataan aina kun siirryn foorumille :think: onkohan minut tuoksukaapin perusteella profiloitu bimboksi?
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

^hahhah ! No ei varmasti !! :aurinko:
Thougts begome things... choose the good ones!
Njaalgahaisyeini

finanna kirjoitti:Pakersimpas profiilin sinnekin. Näyttää ihan kivalle mutta aktiivisuus taitaa olla vielä aika vähäistä.

Joku filtteri niillä tosiaan näyttää olevan. Minäkin jouduin laittamaan sähköpostin profiilin vahvistamisesta. Nyt se puoli pelaa mutta jostain syystä minut uloskirjataan aina kun siirryn foorumille :think: onkohan minut tuoksukaapin perusteella profiloitu bimboksi?
Haaaahahha! Stalkkasin sun profiilia jo aiemmin, ja tää teoria ei voi kyllä pitää paikkaansa :) Voi olla että sulla on selaimessa jotkut keksiasetukset että se ei vaan muista sun kirjautuneen.
finanna
Tuoksuni: Oriental-gourmand-chypre-floriental-fanaatikko. Pulloarkisto löytyy fragaranticasta ja Parfumosta samalla nimimerkillä. Lempparilinjat Lutens, Mugler, Malle ja vanha Guerlain.

Suosikkinuotit: syreeni, liljat, vanilja, pihka, heliotrooppi, syreeni, lämpimät mausteet.

^ Huh! Mietin jo että minulla on väärä profiilikuva ja liikaa vaniljaa, hedelmää ja valkoista kukkaa. Pohdin Muscs Koublai Khanin, Blackin ja Kouroksen lisäystä hyllyyn ihan vain imagosyistä mutta pitänee tarkastaa selainasetukset. Kiitos vinkistä!
Saila

En pystynyt minäkään pysymään pois tuolta tämän pidempään... Saa nyt nähdä tuleeko tuota paljon käytettyä. Mulle tuli aktivointimaili ihan heti (meni tosin roskapostiin).
finanna

Ei onnistu foorumipostaukset tuonne parfumoon edelleenkään. Kun kirjaudun sisään foorumisivulla, niin minut heitetään "community"-osastolle. Kun klikkaan Communityssa Forum-sivua niin minut kirjataan ulos. Selainasetukset eivät selittäneet asiaa, olisko selaimesta kiinni (Safari). Pitäydyn bimbofiltteri-teoriassani. :text-blondmoment:
Saila

Njaal, sullakin oli vissiin ollut ongelmia tuolla Soukissa, tietojen tallentamisessa siis. Auttoiko sulla jokin annetuista neuvoista? Mulla ei myöskään tiedot tallennu... Onko muilla ollut samoja ongelmia? Löytyikö ratkaisua?
finanna

Saila kirjoitti:Njaal, sullakin oli vissiin ollut ongelmia tuolla Soukissa, tietojen tallentamisessa siis. Auttoiko sulla jokin annetuista neuvoista? Mulla ei myöskään tiedot tallennu... Onko muilla ollut samoja ongelmia? Löytyikö ratkaisua?
Minulla oli sama ongelma, mutta sitten huomasin että uuden tuoksun lisääminen ei riitä, vaan kaikki yksityiskohdat pitää täyttää 'edit offer'-linkistä ja tallentaa vielä kerran.
Vastaa Viestiin