Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Parfumo.net
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
-
Re: Parfumo.net
Varmaan se Souk
Ihan oikeasti en tiedä. Suhteessa pienempi jenkkipitoisuus ehkä.

Okei, mä kun en ole oikein mikään vaihtelija tai kierrättäjä niin en hoksannut. Jenkkipitoisuuskaan ei useimmiten häiritse, mutta raa'alla yleistämisellä sanoisin silti että tinkimättömämpiä ja asiantuntevampia kommentteja saa usein jostain muista lokaatioista.
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Parfumon Souk:n myötä olen muutaman ihanan tuoksun kyllä löytänyt ja muutaman omani hävittänyt.Njaalgahaisyeini kirjoitti:Varmaan se SoukIhan oikeasti en tiedä. Suhteessa pienempi jenkkipitoisuus ehkä.

Thougts begome things... choose the good ones!
Mun piti laittaa ihan viestiä sinne, kun en ole se rekisteröityminen toiminut.
- Saila
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/328729/
Siellä on varmaan joku filtteri, joka osaa pitää tietyt henkilöt ulkonaJaakiem kirjoitti:Mun piti laittaa ihan viestiä sinne, kun en ole se rekisteröityminen toiminut.

Tää on, Jaakiem, sitten ihan oikeesti vaan vitsi. Eihän me olla edes vielä tavattu. Oot varmasti oikeesti kiva tyyppi. Tuohon oli vaan ihan pakko tarttua!
-
Mäkin ehdin jo päästä eroon yhdestä turhasta näytteestä :)Kosmoskukka kirjoitti:Parfumon Souk:n myötä olen muutaman ihanan tuoksun kyllä löytänyt ja muutaman omani hävittänyt.Njaalgahaisyeini kirjoitti:Varmaan se SoukIhan oikeasti en tiedä. Suhteessa pienempi jenkkipitoisuus ehkä.
-
Parfumo.net
Oon miettinyt tätä jonku verran, ja tullut siihen tulokseen et Parfumossa on suhteessa enemmän porukkaa jotka jaksaa oikeasti miettiä arvosteluitaan, kun taas Fragrantica (niin mahtava kuin se onkin tuoksutietojen ja uutisten osalta) on väärällään bimboja kaikista kansallisuuksista joiden arvostelut ovat luokkaa "omg ugly bottle". Kiinnostaa hirveästi kahlata niiden läpi löytääkseni jotain lukemisen arvoista.calypso kirjoitti:Okei, mä kun en ole oikein mikään vaihtelija tai kierrättäjä niin en hoksannut. Jenkkipitoisuuskaan ei useimmiten häiritse, mutta raa'alla yleistämisellä sanoisin silti että tinkimättömämpiä ja asiantuntevampia kommentteja saa usein jostain muista lokaatioista.
Basenotesiin rekisteröidyin kanssa ja siinä on omia mielenkiintoisia puoliaan, esim ryhmät, mutta muuten ihan mäntti saitti, puutteellinen tuoksutietokanta (eikä mitään iisiä työkalua muutosten ja lisäysten ehdottamiseen) ja jotenkin nihkeä käyttöliittymä. Web 2.0 ei koskaan rantautunut sinne.
- finanna
- Tuoksuni: Oriental-gourmand-chypre-floriental-fanaatikko. Pulloarkisto löytyy fragaranticasta ja Parfumosta samalla nimimerkillä. Lempparilinjat Lutens, Mugler, Malle ja vanha Guerlain.
Suosikkinuotit: syreeni, liljat, vanilja, pihka, heliotrooppi, syreeni, lämpimät mausteet.
Ei toimi: greippi ja kielo, vetiset raikkaat tuoksut. - Ostoslista: Stoned.
Pakersimpas profiilin sinnekin. Näyttää ihan kivalle mutta aktiivisuus taitaa olla vielä aika vähäistä.
Joku filtteri niillä tosiaan näyttää olevan. Minäkin jouduin laittamaan sähköpostin profiilin vahvistamisesta. Nyt se puoli pelaa mutta jostain syystä minut uloskirjataan aina kun siirryn foorumille
onkohan minut tuoksukaapin perusteella profiloitu bimboksi?
Joku filtteri niillä tosiaan näyttää olevan. Minäkin jouduin laittamaan sähköpostin profiilin vahvistamisesta. Nyt se puoli pelaa mutta jostain syystä minut uloskirjataan aina kun siirryn foorumille

- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
-
Haaaahahha! Stalkkasin sun profiilia jo aiemmin, ja tää teoria ei voi kyllä pitää paikkaansa :) Voi olla että sulla on selaimessa jotkut keksiasetukset että se ei vaan muista sun kirjautuneen.finanna kirjoitti:Pakersimpas profiilin sinnekin. Näyttää ihan kivalle mutta aktiivisuus taitaa olla vielä aika vähäistä.
Joku filtteri niillä tosiaan näyttää olevan. Minäkin jouduin laittamaan sähköpostin profiilin vahvistamisesta. Nyt se puoli pelaa mutta jostain syystä minut uloskirjataan aina kun siirryn foorumilleonkohan minut tuoksukaapin perusteella profiloitu bimboksi?
- finanna
- Tuoksuni: Oriental-gourmand-chypre-floriental-fanaatikko. Pulloarkisto löytyy fragaranticasta ja Parfumosta samalla nimimerkillä. Lempparilinjat Lutens, Mugler, Malle ja vanha Guerlain.
Suosikkinuotit: syreeni, liljat, vanilja, pihka, heliotrooppi, syreeni, lämpimät mausteet.
^ Huh! Mietin jo että minulla on väärä profiilikuva ja liikaa vaniljaa, hedelmää ja valkoista kukkaa. Pohdin Muscs Koublai Khanin, Blackin ja Kouroksen lisäystä hyllyyn ihan vain imagosyistä mutta pitänee tarkastaa selainasetukset. Kiitos vinkistä!
- Saila
En pystynyt minäkään pysymään pois tuolta tämän pidempään... Saa nyt nähdä tuleeko tuota paljon käytettyä. Mulle tuli aktivointimaili ihan heti (meni tosin roskapostiin).
- finanna
Ei onnistu foorumipostaukset tuonne parfumoon edelleenkään. Kun kirjaudun sisään foorumisivulla, niin minut heitetään "community"-osastolle. Kun klikkaan Communityssa Forum-sivua niin minut kirjataan ulos. Selainasetukset eivät selittäneet asiaa, olisko selaimesta kiinni (Safari). Pitäydyn bimbofiltteri-teoriassani. 

- Saila
Njaal, sullakin oli vissiin ollut ongelmia tuolla Soukissa, tietojen tallentamisessa siis. Auttoiko sulla jokin annetuista neuvoista? Mulla ei myöskään tiedot tallennu... Onko muilla ollut samoja ongelmia? Löytyikö ratkaisua?
- finanna
Minulla oli sama ongelma, mutta sitten huomasin että uuden tuoksun lisääminen ei riitä, vaan kaikki yksityiskohdat pitää täyttää 'edit offer'-linkistä ja tallentaa vielä kerran.Saila kirjoitti:Njaal, sullakin oli vissiin ollut ongelmia tuolla Soukissa, tietojen tallentamisessa siis. Auttoiko sulla jokin annetuista neuvoista? Mulla ei myöskään tiedot tallennu... Onko muilla ollut samoja ongelmia? Löytyikö ratkaisua?