Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
2v-synttäriketju!!!
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Re: 2v-synttäriketju!!!
Btw, tuo lahjajuttu on ihan hyvä idea. Mie voisin laittaa halukkaalle tulemaan vaikka Guerlainin vintage Samsaraa. Viidenkymmenen millin pullossa jäljellä n. 20ml. Uljas jasmiini-Mysoren santelipuu tuoksu. Eau de Parfum.
Ensimmäinen yksäri osoitteen kera vie voiton.
edit: Samsara lähtee matkalle Inariin!
edit: Samsara lähtee matkalle Inariin!
Viimeksi muokannut toxu, 22 Maalis 2014, 21:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/
Reissu... Siis en suinkaan oo paikan päällä vaan Esxencen nettisivulta on ollut mahdollista katsella live feediä (ja n. 4 tunnin bufferia taaksepäin) !Jaakiem kirjoitti:Mukael, hieno reissu sulla. Miltä Bel ami vetiver tuoksuu?
Bel Ami Vetiver tuoksuu hyvältä, pehmeitä mausteita ja vetiveriä röökisavuisessa nahassa. Siinä vetiver-elementissä on ehkä ihan pikkasen sukulaisuutta Vetiver Tonkaan, mutta se on tosiaan pientä, muutoin en saa tästä mitään Ellenan omien tuoksujen kierrätys -vibaa. Tykkään myös siitä miten tämä on toisaalta fiilikseltään ja "luurangoltaan" linjassa Bel Amin (en tiiä miltä vuodelta mun näyte on mutta tuskin mikään vintage) kanssa mutta lopulta eroaa kuitenkin aika paljon siitä.
Ainiin ja nahasta puheen ollen, Gogol: testaa Memo - Italian Leather jos et oo jo ehtinyt! Galbanumia vaniljanahalla, vähän No19 goes oriental.
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Minun synttärilahjani foorumille on Nicolain 30 ml Maharadjah. edp. Pullossa on jäljellä 20-25 ml.
Joka tän kerkeää eka varata saa postia alkuviikosta

Thougts begome things... choose the good ones!
-
Meikä kerkes wuu huuuuu!toxu kirjoitti:Btw, tuo lahjajuttu on ihan hyvä idea. Mie voisin laittaa halukkaalle tulemaan vaikka Guerlainin vintage Samsaraa. Viidenkymmenen millin pullossa jäljellä n. 20ml. Uljas jasmiini-Mysoren santelipuu tuoksu. Eau de Parfum.

Multa vois joutaa kiertoon AINAKIN seuraavat näytteet:

eli Diptyquen Eau Duelle, Volutes ja Eau de Lierre sekä Frederikin Portrait of a Lady. Ja jotain muuta mitä keksin tökkiä pakettiin tai tilaaja keksii pyytää :) Laittakoon viestiä se, jota kiinnostaa!
-
Mä en halua koko pulloa, koska nappasin jo Samsaran, mutta heruisko näyte? :)Kosmoskukka kirjoitti:Minun synttärilahjani foorumille on Nicolain 30 ml Maharadjah. edp. Pullossa on jäljellä 20-25 ml.
- Kosmoskukka
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
-
- Site Admin
- Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York. - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Mahtavaa Mukael (pitää käydä Campomarziossa, siellä on Memoa) ja hieno kuva! Hei mikä oli se kemistiorientoitunut tuoksublogi josta tykkäsit?
Jaakiem toimitan Pinon sulle!
Kiitos kaikille hyvästä seurasta! Monista teistä on tullut kavereita irl, tän porukan yhteisöllisyys on hienoa!
Livetreffejä meillä on ollut vaikka kuinka paljon mutta mitäs olette mieltä - pitäiskö meidän pitää juhlan kunniaksi livechatti täällä, Twitterissä tai Skypessä tänä- tai huomisiltana?
Mutta viikon cliffhanger - minkä tuoksun Tigrushka valitsee saunan päälle? <Hitchcock-viulut>
PS saadaankohan me tänä vkl 30000 viestiä rikki???
Jaakiem toimitan Pinon sulle!
Kiitos kaikille hyvästä seurasta! Monista teistä on tullut kavereita irl, tän porukan yhteisöllisyys on hienoa!
Livetreffejä meillä on ollut vaikka kuinka paljon mutta mitäs olette mieltä - pitäiskö meidän pitää juhlan kunniaksi livechatti täällä, Twitterissä tai Skypessä tänä- tai huomisiltana?
Mutta viikon cliffhanger - minkä tuoksun Tigrushka valitsee saunan päälle? <Hitchcock-viulut>
PS saadaankohan me tänä vkl 30000 viestiä rikki???
- finanna
- Tuoksuni: Oriental-gourmand-chypre-floriental-fanaatikko. Pulloarkisto löytyy fragaranticasta ja Parfumosta samalla nimimerkillä. Lempparilinjat Lutens, Mugler, Malle ja vanha Guerlain.
Suosikkinuotit: syreeni, liljat, vanilja, pihka, heliotrooppi, syreeni, lämpimät mausteet.
Ei toimi: greippi ja kielo, vetiset raikkaat tuoksut. - Ostoslista: Stoned.
Saako tulla naamarillakin kun ei osaa laittaa puhelimella kuvaa tänne:) ja kengistäänhän nainen tunnetaan.
Hyvää synttäriä ja kiitokset Gogolille&dmineille!
Jos Kosmoskukan ihana Maharadjah on vielä vapaa niin
Hyvää synttäriä ja kiitokset Gogolille&dmineille!
Jos Kosmoskukan ihana Maharadjah on vielä vapaa niin
Viimeksi muokannut finanna, 12 Huhti 2014, 10:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Kosmoskukka
- finanna
- Tuoksuni: Oriental-gourmand-chypre-floriental-fanaatikko. Pulloarkisto löytyy fragaranticasta ja Parfumosta samalla nimimerkillä. Lempparilinjat Lutens, Mugler, Malle ja vanha Guerlain.
Suosikkinuotit: syreeni, liljat, vanilja, pihka, heliotrooppi, syreeni, lämpimät mausteet.
Ei toimi: greippi ja kielo, vetiset raikkaat tuoksut. - Ostoslista: Stoned.
Eikä!!!!! Ihan uskomatonta!Kosmoskukka kirjoitti:Onnea Finanna.

- Kosmoskukka
Oihfinanna kirjoitti:Eikä!!!!! Ihan uskomatonta!Kosmoskukka kirjoitti:Onnea Finanna.Testailin viime viikolla muistaakseni sinulta tullutta samplea ja tuskailin kun Nicolai ei enää myy tätä. Kiitos kaunis sinulle!

Thougts begome things... choose the good ones!
- tigrushka
- Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
- Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n
https://www.youtube.com/watch?v=FIl7CkgYYMMGogol kirjoitti:Mutta viikon cliffhanger - minkä tuoksun Tigrushka valitsee saunan päälle? <Hitchcock-viulut>
Musc Ravageur

Crouching tiger, hidden flacon
-
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/
^ Ai että repesin tälle paljastukselle + youtube-kipaleelle!
- Saila
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/328729/
Hitsin Finanna, kun ehdit napata tuon Kosmon pullon
(En oo yhtään kade, en en, en sitten tippaakaan
)
Minä olen juhlistanut tätä viikonloppua "silkki"mekossa, testailemalla Chanelin Gardeniaa ja No 18:aa. Minähän olen myös liittynyt tänne vasta n. puoli vuotta sitten, mutta olen kyllä viihtynyt täällä erittäin hyvin. Kiitos teille kaikille ihanille ihmisille, jotka jaksatte tätä hommaa pitää pystyssä!

Minä olen juhlistanut tätä viikonloppua "silkki"mekossa, testailemalla Chanelin Gardeniaa ja No 18:aa. Minähän olen myös liittynyt tänne vasta n. puoli vuotta sitten, mutta olen kyllä viihtynyt täällä erittäin hyvin. Kiitos teille kaikille ihanille ihmisille, jotka jaksatte tätä hommaa pitää pystyssä!

Aika hurja tavoite, mutta parhaamme teemme.Gogol kirjoitti: PS saadaankohan me tänä vkl 30000 viestiä rikki???
Mä arvon täällä Iltatuoksua. Oon m7:n ja Kouroksen välillä. Ehdotuksia otetaan vastaan. Oon lähtemässä tästä kaupungille. Mieli tekisi enemmän katsoa jotain sarjaa ja ruveta nukkumaan, mutta juhlitaan nyt kun juhlan paikka.