Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Chanel
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
-
- Site Admin
- Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York. - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Chanelin eksklusiivit
Aigu, mä olen mielessäni päättänyt että Ch 22 (aldehydien Antonov) ja CdR ovat sinua. Ovatko? Sinä ja Tiia saatte Amouage Goldin lainaan jos haluatte.
Eeva, naulan kantaan. Musta Tiian upea olemus on juuri oikea kantamaan kaikkein klassikoimmat klassikot. Me muut emme siihen pysty, mutta hän antaa Femmalle, 22:lle ja Shalimarille ihan uuden viban ja elämän. Sanotaanko nyt että uuden vuosisadan elinaikaa.
Eeva, naulan kantaan. Musta Tiian upea olemus on juuri oikea kantamaan kaikkein klassikoimmat klassikot. Me muut emme siihen pysty, mutta hän antaa Femmalle, 22:lle ja Shalimarille ihan uuden viban ja elämän. Sanotaanko nyt että uuden vuosisadan elinaikaa.
- Aigu
- Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:
Galimard: Aventure
Dior: Eau Sauvage
Guerlain: L'Instant
Chanel: Egoiste
Dior: Diorella
Naistentuoksuissa tuoksumakuni on Chypre. Piste. :D - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Noniin... onko se nyt 22, joka on ihan älytön aldehydipommi? Tunnustan aldehydifetissini! Me like very much. Puhdas ja saippuainen...pohjalta tosin hieman metallinen. Niin kuin olisi hinkannut metallisaippualla ihoa - pidän silti - toistaiseksi, jos metalli ei nouse ylös.
Nänne... nyt tuoksu on ollut vartin iholla. 22 muuttuu hieman liian metalliseksi. Pidän, mutta metallinen sivutuoksu häiritsee. Aldehydisyydessä on mukana jotain persikkaista. Olisko C14, joka on mukana myös Mitsoukossa...
La Pausa 28 on todella kukkaisen, perinteisen naisellinen. Tämä on oikein perinteinen siveän naisen tuoksu. Valkeaa ja hieman vihertävää kukkaisuutta. Kieloa, jasmiinia... tulee hieman mieleen Oscar de la Rentan Live in Love. Kielo ei kyllä sinällään ole oikea ilmaus - ehkä tyylitelty kielo... hmm... olisiko tässä mahdollisesti hedionia ja sitrus-valkeakukkamolekyyliä, jonka nimeä en muista.
Sycamore näistä on unisexein. Puinen ja kukkainen - siitä väliltä. Kuin lehmus, mutta matalampi ja tummempi. Mukana myös häivähdys vihreyttä ja ehkä orvokkia. Mahdollisesti C9-aldehydia? Sireenin ja orvokin häivähdykset viittaisivat sinne suuntaan.
Nänne... nyt tuoksu on ollut vartin iholla. 22 muuttuu hieman liian metalliseksi. Pidän, mutta metallinen sivutuoksu häiritsee. Aldehydisyydessä on mukana jotain persikkaista. Olisko C14, joka on mukana myös Mitsoukossa...
La Pausa 28 on todella kukkaisen, perinteisen naisellinen. Tämä on oikein perinteinen siveän naisen tuoksu. Valkeaa ja hieman vihertävää kukkaisuutta. Kieloa, jasmiinia... tulee hieman mieleen Oscar de la Rentan Live in Love. Kielo ei kyllä sinällään ole oikea ilmaus - ehkä tyylitelty kielo... hmm... olisiko tässä mahdollisesti hedionia ja sitrus-valkeakukkamolekyyliä, jonka nimeä en muista.
Sycamore näistä on unisexein. Puinen ja kukkainen - siitä väliltä. Kuin lehmus, mutta matalampi ja tummempi. Mukana myös häivähdys vihreyttä ja ehkä orvokkia. Mahdollisesti C9-aldehydia? Sireenin ja orvokin häivähdykset viittaisivat sinne suuntaan.
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
- Aigu
- Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:
- Viesti:
Gogol: Joo, kyllä ne ovat minua. :) Sycamore (amerikanplataani) elähdyttää myös. Btw, barokkioopperafanit: Tiedättekö, mikä _järjettömän_ tunnettu barokkiooppera-aaria on osoitettu plataanipuulle?
Monsieur Christian Aigu,
-
- Site Admin
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Aedes de Venustas EDP.
- Viesti:
Aigu, Antonov 224 on iso rahtikone ja tehty metallista. Niin over the top että tykkään siitä, vaikken ole aldehydifetisisti.
Ystävämme Luca sanoo että La Pausa on melkein iiris-soliradix. Onko? Minä pidän jääkylmistä iriksistä ja kuivista martineista, vaikka muuten makeasta ja lämpimästä. Poikkeus vahvistaa säännön.
PS Lahjoita Sycomore Vasilisalle. Se merkitsee sille paljon!
Ystävämme Luca sanoo että La Pausa on melkein iiris-soliradix. Onko? Minä pidän jääkylmistä iriksistä ja kuivista martineista, vaikka muuten makeasta ja lämpimästä. Poikkeus vahvistaa säännön.
- Aigu
- Viesti:
Tämä on kyllä minun ihollani todella mehukas, vetinen ja vihreä iiris. Ne Iirikset, joihin minä olen tottunut (esim. Prada ja 19 poudré) ovat todella paljon kuivempia. Siis suorastaan porkkanaisen herkullinen...
Btw, tunnen itseni nämä Chanelit päällä niin prinsessaksi, että haluaisin muistaa teitä kaikkia seuraavalla musiikkipätkällä:
http://www.youtube.com/watch?v=oiNSp79b_tQ
Btw, tunnen itseni nämä Chanelit päällä niin prinsessaksi, että haluaisin muistaa teitä kaikkia seuraavalla musiikkipätkällä:
http://www.youtube.com/watch?v=oiNSp79b_tQ
Monsieur Christian Aigu,
-
- Site Admin
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Aedes de Venustas EDP.
- Viesti:
Kuule Aigu, olen oikeasti klassikkonörtti. En nyt lunttaa enkä osaa muinaisitaliaa mutta oisko Xerxes ja Ombra mai fu... (rakkauteni plataanipuuhuni ei ikinä sammu?)
- Aigu
- Viesti:
Oh yeah
Tietysti se käy myös ilmi kyseistä aariaa edeltävästä resitatiivista "Frondi tenere e belle del mio platano amato..."

Monsieur Christian Aigu,
Gogol kirjoitti:
Aion Sycomoren kanssa naimisiin!
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com
-
- Site Admin
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Aedes de Venustas EDP.
- Viesti:
Hyvä. Place Vendome sai taas uuden asiakkaan
Mä olen tottunut anonyymiuteen mutta pelkään että mut tunnistettiin tänään Helsinki 10:ssä. Halusin ostaa raparperin, mutta SE OLI LOPPU! Oletteko käyneet rohmuamassa ne kaikki pullot sieltä

Mä olen tottunut anonyymiuteen mutta pelkään että mut tunnistettiin tänään Helsinki 10:ssä. Halusin ostaa raparperin, mutta SE OLI LOPPU! Oletteko käyneet rohmuamassa ne kaikki pullot sieltä

Gogol, kauanko olet täällä? Saat raparperini lainaan, jos haluat. :)
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
Chanelin kukkais-eksklusiivien nuuhkiminen on elämänhalua kasvattava kokemus.
Gardénia on palauttanut uskoni appelsiininkukkaan. 31 Rue Cambon on niin kaunis, miellyttävä ja elegantti chypre (moderni chypre?) että se on melkein jo liikaa. Moskovassa nuuhkimani upea 28 La Pausa kaihertaa mieltä.
Chanelin kukkaissarjan ainoa epämiellyttävä on No 18. Sekin johtuu vain myskimalvasta (ambrette), jota nenäni ei voi sietää.
Annan Gogolilta lainaamani kukkaissamplet haikein mielin eteenpäin, ja harkitsen samalla taloudellista itsemurhaa eli tuoksuostoksia Chanelilta.
Gardénia on palauttanut uskoni appelsiininkukkaan. 31 Rue Cambon on niin kaunis, miellyttävä ja elegantti chypre (moderni chypre?) että se on melkein jo liikaa. Moskovassa nuuhkimani upea 28 La Pausa kaihertaa mieltä.
Chanelin kukkaissarjan ainoa epämiellyttävä on No 18. Sekin johtuu vain myskimalvasta (ambrette), jota nenäni ei voi sietää.
Annan Gogolilta lainaamani kukkaissamplet haikein mielin eteenpäin, ja harkitsen samalla taloudellista itsemurhaa eli tuoksuostoksia Chanelilta.
Voi vitsi, te lataatte kaunista kieltä liittyeen boheeemin nuhjuun olemukseeni. Kiitos, olette kovin kilttejä.
Mä juuri tajusin, että koservatiivisiksi usein määritellyt ja nykyvaltavirran mukaan ehkä vähän haasteellisiksikin koetut tuoksut taitaa kulkea mun tapauksessa käsikädessä tuon musiikkiketjussa mainitsemani progen kanssa. En olekaan koskaan osannut ajatella asiaa tältä kantilta.

Mä juuri tajusin, että koservatiivisiksi usein määritellyt ja nykyvaltavirran mukaan ehkä vähän haasteellisiksikin koetut tuoksut taitaa kulkea mun tapauksessa käsikädessä tuon musiikkiketjussa mainitsemani progen kanssa. En olekaan koskaan osannut ajatella asiaa tältä kantilta.
Tiia, osaisitko avata tuota vähän enemmän, kiinnostaisi kuulla lisää!
En taida osata. :lol:
Mun ihan ehdottomat Chanelin les exclusifs tuoksut on
Coromandel ja
No22.
ja
31 Rue Cambon ois aivan ihana saada!
Coromandel ja
No22.
ja
31 Rue Cambon ois aivan ihana saada!