Sama täällä!!eiffelintorni kirjoitti:
Miten mulla just katse lasittui (ja kuola alkoi valua)...

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Sama täällä!!eiffelintorni kirjoitti:
Sama täällä, niin mullakin. Mahtava kokoelma!eiffelintorni kirjoitti:
Täsmälleen samat asiat ajattelin kysyäAnna kirjoitti:Komia!Mitä nuo kolme pitkää ja korkeaa pulloa tuolla takana ovat ja mikä Eau de Cologne sulla on Guerlainilta?
Itse ajattelen että myös hajavalossa ja varjoisassa paikassa on sen verran uv-säteilyä etten viitsi altistaa tuoksujani sille. Kunnolla pimeässä säilyttämällä pelaa ainakin varman päälle. Yhdestä halpistuoksusta lähti väri kun säilytin sitä joskus aikoinaan keinovalossa. Tietysti laadukkaammat tuoksut varmasti kestää enemmän, mutta minä ainakin haluan nauttia tuoksuistani niin pitkään kuin mahdollista, sillä kokopullojakin minulla taitaa olla enemmän kuin kerkeän elinaikanani käyttää!pihlaja kirjoitti: Miten muuten te olette mieltäneet ohjeen siitä, että tuoksut tulisi säilyttää pimeässä/valolta suojattuna? Pitääkö olla kaappipimeää vai riittääkö, ettei ole esimerkiksi suoraa auringonpaistetta missään vaiheessa? Mietin vain, kun tulevassa asunnossa on eteisessä sellainen avonainen kulmahylly, joka olisi tilana erinomainen tuoksuille, mutta kun kyseessä on avohylly, ei tuoksuja saisi ovien taakse piiloon. Eteisessä ei kuitenkaan ole ikkunoita ja hylly on ikään kuin nurkan takana kaikista olohuoneen ikkunoista katsottuna, joten mitenkään erityisen valoisasta paikasta ei kuitenkaan ole kyse.
Edit. Toisaalta, kun tarkemmin miettii, niin ehkä hillitsen itseni ja pistän hajuvedet piiloon. Tuskin se keinovalokaan ainakaan parantaa niitä, joten ei liene riskin arvoista.