Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

OSTO-OPAS ( aka mistä hankin tuoksuni )

Tänne tuoksunettikauppojen ketjut. Ostoskokemukset, pakkauskuvat, tiedot tarjouksista, alennuskoodeista ym.

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Anna
Viesti:

Re: OSTO-OPAS ( aka mistä hankin tuoksuni )

Viesti Kirjoittaja Anna »

Jaakiem kirjoitti:FragranceX:stä tulossa ollut paketti jäi tulliin. Saa nähdä, miten paljon verot tekevät.
Saitko tavarat jo tullista? Se tulliraja todellakin ON naurettava. :evil:
ayane
Tuoksuni: Kopsaan fragranticasta:

I try new scents without prejudice, so lately I've ventured on to the celebrity scent isle and have been pleasantly surprised!

Viesti Kirjoittaja ayane »

Komppaan muita ja ilmaisen ketutukseni tuosta alhaisesta tullirajasta.

Minulla ei ole kanssa ebay ostokset ikina jaaneet tulliin, itseasiassa yksikaan ostos ei ole, ainoastaan lahjat.
Mutta hyva tietaa tuosta strawberrynetista. Tuo cheapsmells kanssa merkkaa pakettiin tasmalleen sen oikean arvon, etta sielta ei ehka kannata myoskaan kovinkaan kalliita paketteja tilata, ellei halua extraa maksella.

Joku tullivirkailija joskus vinkkasi, etta kannattaa laittaa paketti kahden henkilon nimella, niin sitten se tulliraja on kaksi kertaa sen. Eli esim N.N ja M.M, osoite jne. Sukulaiset on sen takia laittaneet esim jouluna meidan kaikkien nimet paketteihin ja isommankin arvoinen lahja tuli perille ilman tulliin jaamista. Onko kukaan muu kokeillut tallaista tai onko kellaan tietoa, etta toimiiko homma talleen?

jenjen, tilailen kanssa noita kynsijuttuja yleensa Kiinasta. Viimisen uunin taisin tilata muuten Saksasta ja oli melko samoissa hinnoissa kun kiinalaiset, mutta tosiaan ei jaa sit tulliin kiinni.
toxu

Viesti Kirjoittaja toxu »

O-ou.
Gaia kirjoitti:
Cheapsmellsissä on 40ml Black 19, 97 puntaa. Tilasin puolisokkona, olen joskus muinaisuudessa nuuhkaissut.
Sumukorento, olin juuri aikeissa tilata Blackia, joten vinkki tuli enemmän kuin sopivasti! Saitko tilauksesi menemään normaalisti läpi? Yrittässäni tehdä tilausta ihan loppuvaiheessa ilmaantui teksti "Due to international aviation regulations we are unable to ship this item to your location at this time". Pöh!
http://www.basenotes.net/threads/321888 ... ost2830862

Siis onko nyt niin, ettei briteistä voi enää tilata tuoksuja? Ilmeisesti ei, ainakaan toistaiseksi...

Voi perse. Toivottavasti tuo tilanne muuttuu pian. Itse olen tilannut tuoksuja ehkä eniten juuri saarivaltakunnasta!

:angry-banghead: :angry-banghead: :angry-banghead:
pihlaja
Tuoksuni: Suosikkeja:
- 1725 Casanova (Histoires de Parfums)
- L'Heure Bleue (Guerlain)
- L'Eau par Kenzo eau Indigo (Kenzo)
- Versense (Versace)
- Ambre Narguile (Hermes)
- Zen Secret Bloom (Shiseido)
- 01 Sunda (Odin NY)
- 1969 Parfum de Revolte (Histoires de Parfums)

Viesti Kirjoittaja pihlaja »

Surrender to Chancen sampletilaus lienee kadonnut matkalla, kun aikaa on kulunut jo useampia viikkoja lähetyksestä, mutta vasta torstaina alkavat selvittää asiaa, kun aikaa on kulunut yli neljä viikkoa... Huoh. Toisaalta vielähän tässä voi toivoa, että tilaus tulisi perille.
Sumukorento
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:

Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette

Viesti Kirjoittaja Sumukorento »

Mun kaksi viikkoa sitten lähetetty Cheapsmells-paketti ei ole tullut perille. Ei myöskään aiemmin Galaxy.sta tilattu Aimez-Moi. Sillälailla. Laitoin molempiin viestiä, mutten ole vielä katsonut, ovatko vastanneet, koska kaikki energiani on mennyt tappelemiseen Tullin kanssa tuntemattoman paketin tiimoilta. :evil:
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Sumukorento kirjoitti:Mun kaksi viikkoa sitten lähetetty Cheapsmells-paketti ei ole tullut perille. Ei myöskään aiemmin Galaxy.sta tilattu Aimez-Moi. Sillälailla. Laitoin molempiin viestiä, mutten ole vielä katsonut, ovatko vastanneet, koska kaikki energiani on mennyt tappelemiseen Tullin kanssa tuntemattoman paketin tiimoilta. :evil:
Oletko varma, ettei se ole jompikumpi noista jäänyt tulliin?
Sumukorento
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:

Jaakiem kirjoitti:
Oletko varma, ettei se ole jompikumpi noista jäänyt tulliin?
Ainakaan ei tullista ole tullut kirjettä, joka noihin täsmäisi. Eivät kai ne Hong Kongista lähetä?
tuittumurmeli

Viesti Kirjoittaja tuittumurmeli »

Heippa,

vinkatkaapa te tullin kanssa viime aikoina puljanneet, että paljonko se rokottaa tänä päivänä parfyymeista? Alv:n tietty, mutta kuinka monta prosenttia se tulli on? Jos ei muista ihan täsmällistä lukua, niin pyöristettykin kelpaa. En millään jaksaisi ryhtyä kaivamaan esiin viheliäisiä luetteloita.

Kiitti etukäteen :)
Sumukorento
suosikkituoksujani:

Mulla oli hinta 55 USD ja jouduin maksamaan 10-11€. Ilmoitin parfyymiksi.
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

Alv on tällä hetkellä 24%
Thougts begome things... choose the good ones!
Anna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anna »

tuittumurmeli kirjoitti:Heippa,

vinkatkaapa te tullin kanssa viime aikoina puljanneet, että paljonko se rokottaa tänä päivänä parfyymeista? Alv:n tietty, mutta kuinka monta prosenttia se tulli on? Jos ei muista ihan täsmällistä lukua, niin pyöristettykin kelpaa. En millään jaksaisi ryhtyä kaivamaan esiin viheliäisiä luetteloita.

Kiitti etukäteen :)
En nyt muista, että onko tämä täällä jo jossain, mutta tässä linkki todella kätevään tullilaskuriin: http://fybmp9vq.c4-suncomet.com/tulli/index.php#4
ayane

I try new scents without prejudice, so lately I've ventured on to the celebrity scent isle and have been pleasantly surprised!

Tilasin cheapsmellsin alesta kosmetiikkaa, saa nahda tuleeko perille ja millaiset tullit napsahtaa.
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Itse olen tainut varsinaiselta tullilta syystä tai toisesta välttyä. Jollakin artikkelin numerolla sitä on perusteltu. ALV:n olen joutunut vain maksamaan.
ayane

Piti viela lisata tuohon mainitsemaani cheapsmells tilaukseen, etta kun se oli yli tuon tullirajan eli yhteensa 40e tilaus, niin laitoin sen tulemaan kahdella nimella tyyliin Ayane and Mies Sukunimi. Jospa silleen valttyisin tulleilta :)
pihlaja
Tuoksuni: Suosikkeja:
- 1725 Casanova (Histoires de Parfums)
- L'Heure Bleue (Guerlain)
- L'Eau par Kenzo eau Indigo (Kenzo)
- Versense (Versace)
- Ambre Narguile (Hermes)
- Zen Secret Bloom (Shiseido)
- 01 Sunda (Odin NY)
- 1969 Parfum de Revolte (Histoires de Parfums)

Viesti Kirjoittaja pihlaja »

pihlaja kirjoitti:Surrender to Chancen sampletilaus lienee kadonnut matkalla, kun aikaa on kulunut jo useampia viikkoja lähetyksestä, mutta vasta torstaina alkavat selvittää asiaa, kun aikaa on kulunut yli neljä viikkoa... Huoh. Toisaalta vielähän tässä voi toivoa, että tilaus tulisi perille.
Ihmeitä näköjään tapahtuu. :D Paketti tuli eilen perille. Viisi viikkoa lähetyksestä, mutta tulipahan kuitenkin! Ja tänään illalla sitten kunnon haistelusessiot Chanelien (ja yhden Guerlainin) seurassa.
Vastaa Viestiin