Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Sokkonäytteitä Aigulta. Ajatuksena olisi kierrättää näitä täällä Oulun päässä. Sovitaan varmaan Kosmoskukan kanssa tapaaminen tuonne kahden viikon päähän, jotta saadaan vaihdettua näytteitä. Säkin olet tervetullut paikalle.
Heitin Aigun setistä iholle jonkun tuoksun, joka alkoi aldehydisenä ja hunajaisena, mutta nyt noin tunnin jälkeen muistuttaa etäisesti Bulgari Blackia eli varmaankin siis vaniljaa ja myskejä. Pitää jatkossa painaa mieleen, mitä numeroa milloinkin kokeilee.
Jaakiem vielä: Villoresi Patchouli 7/10 aluksi aika jyrkkä (patsuli ilm.) sitten liudentuu entisaikaisen sadonkorjuun tuoksuun(nuotteja en tiedä, termejä en tunne )
Kukkuu, alkaa olla se pari viikkoa tässä kohta mennyt. Minkälaisia aikatauluja teillä ois tuoksutreffeille? Mulle kävis perjantaina 23.8. mihin aikaan vaan. ;D
Tämä alkaa mennä kimurantiksi...13-15 tai 16:30 jälkeen..ehkä 9-10:30 aamupäivällä myös sopisi ko. päivänä
Ettehän haluaisi ottaa paria omaa pulloa mukaan ...mitenkään vihjailematta että voisi kiinnostaa vai onko tämä aivan näihin sokkonäytteisiin keskittyvä tapaaminen??
Mun uudet tilaamat näytteet ei taida ennättää saapua vielä...
Oisko se Ainolanpuiston tuomenkukka kahvio? se nähtävästi on toiminnassa nyt kuitenkin. ??
Tai sitä jokivartta jos mennään jonkun verran ylemmäs siinähän on toinen kahvila joen vieressä ennen siltaa hinttaan/haapalehtoon. Ite en ole käynyt kesän aikana tuomenkukassa, mutta kollega oli sieltä kuulemma ostanu kesällä jäätelön.
Tuo ambre gris Balmain mulla on näköjään jäänyt tonne listaan. SIitä oli decantti, mutta se on jo finito. Otan fille en aiguillesin.
Hei, voidaan nähdä myös mun luona. Laitan yksärinä osoitetta. Yritän ehtiä töistä päästyäni käydä hakemassa vailla pullat. Kämppä ei ole mikään ihmeellinen edustustila, mutta saisitkin ainakin penkoa mun pullot.