Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Jaakiem kirjoitti:Eipä siellä paljon muita tuotteita alessa ollakaan. "Jäsenille" luvattiin 10 prossaa alennusta koodilla PRESALE, jos ostokset ylittivät 60 euroa. En tiedä, onko enää voimassa. En tiedä, pääseekö jäseniksi ekatilauksella. Jäsenet saavat kuitenkin kivan setin ihan reilun kokoisia minituotteita tervetuliaislahjaksi. Joulun alla oli kanssa jokin kaupanpäällistarjous.
Okei no se selittää. Tietääkseni olen jäsen, mutta en ole koskaan tilannut tuolta. Ihan kiva tervetuliaislahja tuollainen
Tuoksuni: Mm. Orientaalit, mausteiset, makeat... vanilja, tonka, appelsiininkukka. Tuoksumakuni vaihtelee päivän, fiiliksen, ilman / ilmaston mukaan. Armani: Code, Thierry Mugler: Angel, Boss:Femme, L'occitane: Amber, Bond no 9 West Side, Jean Paul Gaultier: Classigue, Jean Pal Gaultier : 2, Chanel: Coco Mademoiselle, Coco, Valentino: Valentina, Lancome: Poeme, Gurlain: La Petite Robe Noire, L'heure Bleue, PG: Brulure De Rose, Juliet has a gun: Lady Vengeance, Versace Chrystal Noir Rasasin tuoksuja ja Swiss Arabianilta sekä joitain öljyjä.
Ostoslista: Guerlain Tonka Imperiale, Gucci by Gucci, Un Bois Vanille, Arabie ja Ambre Sultan Serge Lutensilta Olen avoin kaikille uusille tuntemattomille tuoksuille, vinkit tervetulleita :) erityisesti tuoksut, joita ei Suomesta saa!
Koska en ole hetkeen ostanut itselleni mitään, kerron edes sen että sain joululahjaksi Versace pour femmen. Säästelen sitä kevääksi koska on keveä ja raikas.
Edit. Eipäs kun olenhan mä ostanut jotain. Huutonetistä minikokoisen Yves Rocherin Pivoinen. Olen ihan hurahtanut keräämään mineinä noita Yvesin vanhoja retrotuoksuja.
Tämä on oikein hyvin säilynyt yksilö jota varmasti käytän välillä keväällä ihan tyytyväisenä. Kovin kukkainen.
En ruvennut tipattomalle enkä sumuttomalle, vaan tilasin sokkona Moschinon Funnyn, sekä Atelier Colognelta täyden näytesetin (tosi edullinen!) ja jotain randomnäytteitä huuto.netistä. Eli haisteltavaa piisaa jatkossakin
EDIT: Ruinasin vielä Frédéric Mallelta ja Parfums de Nicolaïlta näytteitä, saa nähdä mitä lähettävät.
Tuoksuni: Marc Jacobs Lemon Splash Kenneth Cole Black Ralph Lauren Romance Estee Lauder Bali Dream Max Mara Kashmina Touch Prada Eau De Parfum Tendre Elizabeth Arden 5th Avenue Night Elizabeth Arden 5th Avenue Style Jessica Simpson Fancy Gres Ambre De Gabochard Tom Ford White Patchouli Prada L´eau Ambree Balmain De Balmain Calvin Klein Truth Fragonard Etoile Fragonard Eclat Maison Francis Kurkdian Absolue Pour La Soir Yves Rocher Iris Noir Jesus Del Pozo Ambar Burberry Brit Red Kenzo L`eau Par Kenzo Eau Indigo YSL Cinema Pierre Balmain Amber Gris Bvlgari Mon Jasmin Noir Jacomo Silences Narciso Rodriguez For Her Eau de Toilette Delicate Limited Edition Versace Versense Clean Provence Dolce & Gabbana Sicily Yves Rocher So Elixir Guerlain La Petite Robe Noir Lancome La Vie Est Belle Fragonard Belle D`Avril Fragonard Figuier fleur Fragonard Grain De Soleil Fragonard Encens Fève Tonka Fragonard Cedre Galimard Grasse A Toi Galimard Rencontre Galimard Evie Roger & Gallet Fleur de Figuier Roger & Gallet Amande Persane Roger & Gallet Bois d`Orange Lush Tuca Tuca Lush 100 Kisses Deep Lush Vanillary Lush Furze Lush Sikkim Girls YSL Belle d`Opium Yves Rocher Vanille Noire Narciso Rodriques Essence Eau De Musc Gianfranco Ferre Ferre Guerlain Jardins De Bagatelle Balenciaga Cristobal Balmain De Balmain Annick Goutal Eau Du Sud Calvin Klein CK One Shock Street Edition Calvin Klein CK One Summer 2013 Guerlain Eau De Shalimar L Artisan Parfumeur Traversee du Bosphore L Artisan Parfumeur Havana Vanille Philosophy Amazing Grace
Ostoslista: Manteliset, pehmeät ja ambraiset tuoksut kiinnostavat tällä hetkellä, samoin iiris ja viikunatuoksut.
L`Occitanen Ambra. Tämä on klassinen hyvä perusambra ja koska se on lopetettu, niin sitä oli pakko poistaa pullollinen, kun oli hyvässä alessa liikkeessä.
Suhtaudun suurella varauksella tai välttelen: vaniljaa, karamellia jne jälkiruokatuoksuja, tuberoosaa, santelia
Ostoslista: Annick Goutal: Sables Le Labo: Rose 31 Lalique: Encre Noire Tom Ford: Noir de Noir Armani Prive: Rose D'Araibie Armani Prive: Cuir Amethyste Chanel: Pour Monsieur
Njaalgahaisyeini kirjoitti:En ruvennut tipattomalle enkä sumuttomalle, vaan tilasin sokkona Moschinon Funnyn, sekä Atelier Colognelta täyden näytesetin (tosi edullinen!) ja jotain randomnäytteitä huuto.netistä. Eli haisteltavaa piisaa jatkossakin
EDIT: Ruinasin vielä Frédéric Mallelta ja Parfums de Nicolaïlta näytteitä, saa nähdä mitä lähettävät.
Pakkohan tämä Atelier Colognen näytesetti on käydä katsomassa ja sorruin tilaamaan sen myös. Haistelin muutaman nopeasti Münchenissä ja muistan tykänneeni ainakin Bois Blondsista.
Huh huh. Pakotin itseni ostamaan Lyric extraitin kun olen siitä niin haaveillut eikä tässä pullo-ostojakaan ole paljoa ollut. (seli seli pälä pälä) Kirpaisi niin perkuleesti, .... Mutta ai niin ihanaa kun vihdoin saan sen! Vielä jossain kohtaa hankin Dia extraitin. Se on minusta parempi (moniulotteisempi) extraitina kuin edp:nä. Se minisetti jonka viime vuonna hankein on ollut kyllä parhaimpia ostoksiani.
Yksi rouva lupasi diilata mulle myös Al Mas Attar-tuoksun pullona, sitä en kanssa malta odottaa, rakastan sitä niin! Sen perilletuloa vähän jännitän, mutta toivottavasti kaikki menee hyvin.
Onpas kyllä. Itsekin olen katsonut Amouagen minisettiä sun onnistuneiden kokemusten innoittamana, mutta Amouage on kyllä toisaalta ollut ainoa talon, jonka testailluista on tullut kielteistä palautetta ja useampaan otteeseen. Yleisin kommentti on ollut, että haisee liian voimakkaalta.
Kappas, niin voi olla, että ovat liian voimakkaita suomalaiseen makuun. Itse en paljoa annostelekaan, koska ovat tosiaan melko tuhtia tavaraa. Mullakin into Lyriciin kasvoi hiljalleen niin, että nyt olen koukussa. Miesten versio taasen on musta aikas kamala. Oisko sulla Jaakiem jotain mitä haluisit kokeilla, mulla noita näytteitä ois niin voisin lainata sulle? Ei välitetä niistä muista
Noissa Attar öljyissä mua viehättää se, että niissä olen ihan huomannut sen miten ne alkavat hehkumaan ihon lämmetessä. Monien tuoksujen kanssa näin voi käydä, mutta noissa erityisesti.
Tänne on nyt rantautunut vintage Opium - kiitos Sumulle tästä aarteesta
Myös tuo L´artisan Parfumeurin Mure et Musc ja
Guerlainin Mon Precieux Nectar, sekä isännälle on tullut uutukaisena Chanelin Platinum Egoiste.
Ihanuuksia
Kosmoskukalta ostin Estee Lauderin Spellboundin, jota jännityksellä odottelen :)
Lupasi mukaan yllärinkin, oh I'm so excited
Tämä on kyllä mainio foorumi :)
Tuoksuni: Oriental-gourmand-chypre-floriental-fanaatikko. Pulloarkisto löytyy fragaranticasta ja Parfumosta samalla nimimerkillä. Lempparilinjat Lutens, Mugler, Malle ja vanha Guerlain.
Anna kirjoitti:Kappas, niin voi olla, että ovat liian voimakkaita suomalaiseen makuun. Itse en paljoa annostelekaan, koska ovat tosiaan melko tuhtia tavaraa. Mullakin into Lyriciin kasvoi hiljalleen niin, että nyt olen koukussa. Miesten versio taasen on musta aikas kamala. Oisko sulla Jaakiem jotain mitä haluisit kokeilla, mulla noita näytteitä ois niin voisin lainata sulle? Ei välitetä niistä muista
Noissa Attar öljyissä mua viehättää se, että niissä olen ihan huomannut sen miten ne alkavat hehkumaan ihon lämmetessä. Monien tuoksujen kanssa näin voi käydä, mutta noissa erityisesti.
Miten Anna vertaisit tuota extraitia edp:hen? Lyric on minunkin listalla mutta olen testannut vain edp:ta ja arvon tilaisiko extraitia sokkona. Basenotesin pohdinta ei avannut asiaa minulle.