Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Yleinen höpöttelyketju
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
-
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/
Re: Yleinen höpöttelyketju
Voimia Tiia!
Osanottoni Tiia! Tuo tekee kipeää
Ikävä jää, mutta se kertoo rakkaudesta 

-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Halaus Tiialle <3
Kiitos, ihanat.
Me oltiin hyvin läheisiä. Asuimme lähekkäin ja olimme tekemisissä lähes päivittäin vielä senkin jälkeen kun muutin pois lapsuudenkodistani. Kyllä tämä oli jo helpotus, mummuni sairasteli paljon monta viimeistä vuotta. Ehdimme jättää hyvästit. Ja komeeta kyllä, hän jaksoi 90. juhlavuoteen asti. Ikävä sattuu, mutta samalla tiedän, ettei hän koskaan mene luotani pois.
Me oltiin hyvin läheisiä. Asuimme lähekkäin ja olimme tekemisissä lähes päivittäin vielä senkin jälkeen kun muutin pois lapsuudenkodistani. Kyllä tämä oli jo helpotus, mummuni sairasteli paljon monta viimeistä vuotta. Ehdimme jättää hyvästit. Ja komeeta kyllä, hän jaksoi 90. juhlavuoteen asti. Ikävä sattuu, mutta samalla tiedän, ettei hän koskaan mene luotani pois.
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Toinen Halaus täältä pohjosemmasta myös 
Niinpä Tiia, ja hän vamasti lähettelee hyväntuulisia terveisiä aivan vierestä enkelinä.

Niinpä Tiia, ja hän vamasti lähettelee hyväntuulisia terveisiä aivan vierestä enkelinä.

Thougts begome things... choose the good ones!
Juuri näin. Kiitos, Kosmos.
Lämmin halaus Tiia ja osanottoni suruusi!
Auttakee mua! Mun pitäis tänään lähteä isolle mäjelle, kun kaverila ja sen "bändillä" on ensi-ilta! Ne yhdistää rokkia ja burleskia, ja luvassa on hauska ja huumorintajuinen, erilaisia naisia rakastava show! Mitä mä puen tuoksuksi, tällä hetkellä mietin näitä: Histoiresin Moulin Rouge, Penhaligonin Cornubia vaiko yllättäjänä Eldon Dangerous Complicity? Hmmm... Ja olishan noita muitakin... Vaikeeta! 

Ennen kuin edes näin sun vaihtoehtojasi, mulle tuli mieleen Moulin Rouge!
(tämä kuvastaa can can-tanssia
)

Heh, mies oli myös Moulin Rougen kannalla, kun haistatin Cornubiaa ja sitä vierekkäin
Joten olkoon siis näin!

Tottahan toki! Ja kiitos!

Laitoit mitä tuoksua tahansa niin suihki överisti vaan. 
Mun edellisestä burleski-iloittelusta on liian pitkä aika. Onneksi suurin idolini Dirty Martini saapuu Helsinki Burleskin seuraaviin isoihin pippaloihin maaliskuussa.
---
Ja kiitos osanotoista.

Mun edellisestä burleski-iloittelusta on liian pitkä aika. Onneksi suurin idolini Dirty Martini saapuu Helsinki Burleskin seuraaviin isoihin pippaloihin maaliskuussa.
---
Ja kiitos osanotoista.
-
Otan osaa suruusi, Tiia. Lohdullista ja ihanaa kuitenkin, että sinulla on nuo lämpimät muistot.