Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Minkä tuoksupullon ostit viimeksi?

Tule mukaan puhumaan hajuvesistä, tuoksuista, parfyymeista ja partavesistä niin paljon kuin sielu sietää!

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

ayane
Tuoksuni: Kopsaan fragranticasta:

I try new scents without prejudice, so lately I've ventured on to the celebrity scent isle and have been pleasantly surprised!

Re: Minkä tuoksupullon ostit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja ayane »

Tervetuloa Revontuli! Taallakin suomi valilla vahan hakusessa :?

Carolina Herrera 212 sexy kotiutui tanaan.
Revontuli
Tuoksuni: Chanel Allure Edt(signature scent), Chanel Chance Eau Tendre, Chanel No 5 EdT, Guerlain Shalimar EdP, Cabotine Grés, Cabotine Gold, Miss Dior Chérie EdP, Dior Addict Eau Delice, mini 1.5 ml Allure Sensuelle pure perfume
Ostoslista: Allure Sensuelle EdP, No 5 EdP, Opium (vintage), YSL Cinema, Dior Hypnotic Poison (vanha versio)

Viesti Kirjoittaja Revontuli »

Kiitoksia kaikille!

Sain tänään Gresin Cabotine Gold... Ja postissa odottaa Benettonin Hot... :happy-cheerleadersmileygirl:

En tiedä, olisiko tämä oikea paikka kysyä mutta... Olen ostanut muutaman kerran Strawberrynet:istä ja saapumisilmoituksessa aina lukee "Sweden".

Eli tuleeko tuotteet sieltä vai mistä? Sitten ei tarvitsisi tehdä ostoksia alle 20 euroa.
naapio
Tuoksuni: Fragranticassa ajantasainen lista samalla nimimerkillä

Rakastan: savua, suitsuketta, pihkaa, puuta, hunajaa, kanelia, kardemummaa, lanventelia, ruusua, kuivattuja hedelmiä, vetiveriä, lakritsia

Suhtaudun suurella varauksella tai välttelen: vaniljaa, karamellia jne jälkiruokatuoksuja, tuberoosaa, santelia
Ostoslista: Annick Goutal: Sables
Le Labo: Rose 31
Lalique: Encre Noire
Tom Ford: Noir de Noir
Armani Prive: Rose D'Araibie
Armani Prive: Cuir Amethyste
Chanel: Pour Monsieur

Viesti Kirjoittaja naapio »

^Strawberrynet on rekisteröity HongKongiin eli alvit joudut maksamaan joka tapauksessa, niilllä taitaa olla välivarasto Ruotsissa ja siksi nykyään paketit tulevat sieltä usemmiten, olen huomannut itse saman.

Mansikkalalla on kuitenkin mukava tapa hyvittää alvit, niiden nettisivulla on lomake jolla olen itse hakenyt alvit takaisin kaksi kertaa ilman mitään ongelmia eli en huolehtisi tullirajasta.
Raitoja käpälään!
Njaalgahaisyeini

Viesti Kirjoittaja Njaalgahaisyeini »

Tää ei ole vielä realisoitunut ostos, mutta saatan haluta Parfums de Nicolain Odalisquen!
Revontuli
Tuoksuni: Chanel Allure Edt(signature scent), Chanel Chance Eau Tendre, Chanel No 5 EdT, Guerlain Shalimar EdP, Cabotine Grés, Cabotine Gold, Miss Dior Chérie EdP, Dior Addict Eau Delice, mini 1.5 ml Allure Sensuelle pure perfume
Ostoslista: Allure Sensuelle EdP, No 5 EdP, Opium (vintage), YSL Cinema, Dior Hypnotic Poison (vanha versio)

naapio kirjoitti:^Strawberrynet on rekisteröity HongKongiin eli alvit joudut maksamaan joka tapauksessa, niilllä taitaa olla välivarasto Ruotsissa ja siksi nykyään paketit tulevat sieltä usemmiten, olen huomannut itse saman.

Mansikkalalla on kuitenkin mukava tapa hyvittää alvit, niiden nettisivulla on lomake jolla olen itse hakenyt alvit takaisin kaksi kertaa ilman mitään ongelmia eli en huolehtisi tullirajasta.
Voi harmi... Olisi kivaa tilata useamman tuotteen kerralla...Tai ehkä ei :byää:

Olen tänään voittanut huudosta Chanel No 5 Edp:n! :happy-cheerleadersmileygirl:
naapio
Tuoksuni: Fragranticassa ajantasainen lista samalla nimimerkillä

Rakastan: savua, suitsuketta, pihkaa, puuta, hunajaa, kanelia, kardemummaa, lanventelia, ruusua, kuivattuja hedelmiä, vetiveriä, lakritsia

Suhtaudun suurella varauksella tai välttelen: vaniljaa, karamellia jne jälkiruokatuoksuja, tuberoosaa, santelia
Ostoslista: Annick Goutal: Sables
Le Labo: Rose 31
Lalique: Encre Noire
Tom Ford: Noir de Noir
Armani Prive: Rose D'Araibie
Armani Prive: Cuir Amethyste
Chanel: Pour Monsieur

Viesti Kirjoittaja naapio »

^Anna palaa vaan, ei se ole vaikeaa. Kun saapumisilmoitus tulee, teet nettitullauksen paketille ja se tulee postilla kotiin ihan normaalisti sen jälkeen. Sitten ilmoitat kulut Mansikkalalle ja simsalabim, hyvittävät tullille maksamasi summan.

Huppista, eksyin Strawberrynettiin ja tilasin Coeur Vetiver Sacren ja Jacomo Art #9:n.
Raitoja käpälään!
Sumukorento
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:

Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette

Viesti Kirjoittaja Sumukorento »

Olen vakaasti päättänyt, etten syksyn epäonnisten sokko-ostojen jälkeen en sokkoja enää osta :roll:

Tulossa jokunen pullo Pascal Morabitoa myyvältä mukavalta ebay-myyjältä. Kun antoi kahdenkympin alennuksen postimaksuistakin 8-)
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

Taisipa lipsahtaa Chirstian Dior:n Addict edp :aurinko:
Thougts begome things... choose the good ones!
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Sumukorento kirjoitti:Olen vakaasti päättänyt, etten syksyn epäonnisten sokko-ostojen jälkeen en sokkoja enää osta :roll:

Tulossa jokunen pullo Pascal Morabitoa myyvältä mukavalta ebay-myyjältä. Kun antoi kahdenkympin alennuksen postimaksuistakin 8-)
Mitä ostit?
Revontuli

On tulossa Alexander McQueen My Queen EdP, Guerlain L'heure Bleue (pieni 20 ml), Paco Rabanne Ultraviolet, Chanel Cristalle ja No 19 EdP, Dior Poison EdP (mini kokoisia, mutta kuitenkin... :dance: )

Somebody stop me!!!!! :shock: :shock: :shock:
Beata

Viesti Kirjoittaja Beata »

SpellBoundin jälkeen ei ole tullut nyt mitään ostettua, mutta tytär luovutti mulle Anna Suin nimikkotuoksun kun ei itse tykännyt.
Pikaisesti olen sitä kokeillut ja ihan jees "tämän tyyppiseksi tuoksuksi" mutta ei aiheuta hehkutuksia. Eiköhän sitä voi kuitenkin keväämmällä vähän käytellä.
ayane

I try new scents without prejudice, so lately I've ventured on to the celebrity scent isle and have been pleasantly surprised!

Lolita Lempicka EDT tuli viime viikolla postitse. Muutaman testailun jalkeen olen paatynyt siihen, etta menee myyntiin, ei vaan sytyta. Harmi.

Samaan syssyyn postitse tuli Versacen Bright Crystal, tykkaan, vaikkei mikaan tosi erikoinen tuoksu olekaan.
Njaalgahaisyeini

ayane kirjoitti:Lolita Lempicka EDT tuli viime viikolla postitse. Muutaman testailun jalkeen olen paatynyt siihen, etta menee myyntiin .
Ayane, onko se kovin erilainen kuin edp? Jos ei, voisin vaik ostaa sen pois. Varmaan johtuu valon lisääntymisestä, että kevyen tyttömäiset ja makeat tuoksut innostaa.
ayane

Mulla ei ole tuota EDP:ta, niin en osaa sanoa. Onko jollain muulla molemmat?

Ajattelin pyytaa 25e (sis pk 2lk maksikirjeena), jos kiinnostut :)

edit. ja siis 50ml on kyseessa.
Njaalgahaisyeini

En ole ennenkään joutunut pettymään Lolitoihin, edes sokkona hankittuihin, mutta mielelläni kuulisin myös jonkun sivistyneemmän mielipiteen (vaikka kuitenkin lopulta ostan sen :D)
Vastaa Viestiin