Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Minkä tuoksupullon ostit viimeksi?

Tule mukaan puhumaan hajuvesistä, tuoksuista, parfyymeista ja partavesistä niin paljon kuin sielu sietää!

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Sumukorento
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:

Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette

Re: Minkä tuoksupullon ostit viimeksi?

Viesti Kirjoittaja Sumukorento »

Jaakiem kirjoitti:[
Mitä ostit?
Jaakiem kulta, en kehtaa tunnustaa, koska pelkään ostaneeni roskaa. :oops: Kaikki ovat kauniissa metallirajaisissa pulloissa, eli ainakin kauniita. Kerron tarkemmin, kun saapuvat.

Ostin Kosmolta Iris Pallidan. Toistaiseksi suosikkini L'Arisanilta. Dzingin kyllä haluaisin testata uudelleen, olen lähettänyt vialin eteenpäin, mutta tuo hevostallimaisuus kutkuttaa. :think:
finanna
Tuoksuni: Oriental-gourmand-chypre-floriental-fanaatikko. Pulloarkisto löytyy fragaranticasta ja Parfumosta samalla nimimerkillä. Lempparilinjat Lutens, Mugler, Malle ja vanha Guerlain.

Suosikkinuotit: syreeni, liljat, vanilja, pihka, heliotrooppi, syreeni, lämpimät mausteet.

Ei toimi: greippi ja kielo, vetiset raikkaat tuoksut.
Ostoslista: Stoned.

Viesti Kirjoittaja finanna »

Sorruin Plum Japonaisiin, onneksi vain splittinä.
Njaalgahaisyeini

Viesti Kirjoittaja Njaalgahaisyeini »

Minejä: Cacharel Amor Amor (kerran on ystävänpäivä) ja Guerlain Aqua Allegoria Jasminora. Tulispa nopeesti! Haluun tyttöillä.
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Nuit etoilee ja Mandragore pourpre tulossa. Goutaleita taitaa olla nyt rivissä 14.

(Joskus joku haluaa testailla tuota MP:tä kunnolla, niin voisin myydä mun 15-millisen minipulloni pois sopuhintaan... vaikka kympillä sisältäen postikulut. Ministä puuttuu milli tai pari.)
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

^Jaakiem, mulle pikkupullo
Thougts begome things... choose the good ones!
Revontuli
Tuoksuni: Chanel Allure Edt(signature scent), Chanel Chance Eau Tendre, Chanel No 5 EdT, Guerlain Shalimar EdP, Cabotine Grés, Cabotine Gold, Miss Dior Chérie EdP, Dior Addict Eau Delice, mini 1.5 ml Allure Sensuelle pure perfume
Ostoslista: Allure Sensuelle EdP, No 5 EdP, Opium (vintage), YSL Cinema, Dior Hypnotic Poison (vanha versio)

Viesti Kirjoittaja Revontuli »

Mitä minä olen taas tehnyt!!!??? :o :o :o

Ostin huudosta Chanel No 19 Poudre EdPn... Minulla ei ollut yhtään suunnitelmia ostaa mitään No 19, ei edes ollut minun want-listallani. Mutta mutta...

:doh:
Arto

Viesti Kirjoittaja Arto »

Viimeistään perjantaina pitäisi tulla Bois D'argent. Minun tuurillani narahtaa tulliin ja tulee lisää kustannuksia.
Jerry, just remember, it's not a lie if you believe it.
Anna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anna »

Arto, mistä tilasit sen? Mulla on Diorin ekslut jääneet aivan paitsioon niiden hankalan saatavuuden takia.
Jaakiem

Joo, muakin kiinnostaa tuo niiden saatavuus.

Revontuli, tuliko hyvä tarjous vastaan?
Arto

Viesti Kirjoittaja Arto »

Anna kirjoitti:Arto, mistä tilasit sen? Mulla on Diorin ekslut jääneet aivan paitsioon niiden hankalan saatavuuden takia.
Amazon.com, sieltä saa monia muitakin Diorin eksluja.

Edit: vikkelä oli toimitus. Perjantaina oli jätetty lähetettäväksi ja tänään tuli FedExiltä viesti että soita niin tuodaan.
Viimeksi muokannut Arto, 17 Helmi 2014, 20:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jerry, just remember, it's not a lie if you believe it.
Njaalgahaisyeini

Viesti Kirjoittaja Njaalgahaisyeini »

Oho, onko siellä Suomeen toimittavia myyjiä? Iiks!
Revontuli
Tuoksuni: Chanel Allure Edt(signature scent), Chanel Chance Eau Tendre, Chanel No 5 EdT, Guerlain Shalimar EdP, Cabotine Grés, Cabotine Gold, Miss Dior Chérie EdP, Dior Addict Eau Delice, mini 1.5 ml Allure Sensuelle pure perfume
Ostoslista: Allure Sensuelle EdP, No 5 EdP, Opium (vintage), YSL Cinema, Dior Hypnotic Poison (vanha versio)

Viesti Kirjoittaja Revontuli »

Jaakiem kirjoitti:Joo, muakin kiinnostaa tuo niiden saatavuus.

Revontuli, tuliko hyvä tarjous vastaan?
Kyllä, oli todella hyvä tarjous. Nyt katsoin uuden hintaa Strawberrynetistä.... :? :icon-eek:
tigrushka
Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n

Viesti Kirjoittaja tigrushka »

Sain juuri iloisen uutisen: voitin L'Artisan Parfumeurin Premier Figuierin 20-vuotissynttärikilpailussa 100 ml:n pullon. :mrgreen: :dance:
Crouching tiger, hidden flacon
Jaakiem

Hieno homma!
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

Onnea Tigru valtavasti :sämpylä:
:enkeli: :enkeli:
Thougts begome things... choose the good ones!
Vastaa Viestiin