Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Yleinen höpöttelyketju

Vapaata keskustelua foorumille rekisteröityneille. Ei näy vierailijoille - ja hakukoneiden botit eivät käy täällä.

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Jaakiem

Re: Yleinen höpöttelyketju

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Hyvää käärmeen vuotta kaikille! Mitä se ikinä tarkoittaakaan. Joku paremmin noita horoskooppeja tunteva saa valistaa. Joku kysyi sopivaa tuoksua vuodenvaihteen juhlintaan. BAL:n Snake oil (ei kuvassa) voisi olla vahva ehdokas siihen.

Kuva
Tiia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tiia »

Uskallatteko paljastaa kiinalaiset merkkinne..? 8-)

Mä olen koira. :animals-dogrun:
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel
pihlaja
Tuoksuni: Suosikkeja:
- 1725 Casanova (Histoires de Parfums)
- L'Heure Bleue (Guerlain)
- L'Eau par Kenzo eau Indigo (Kenzo)
- Versense (Versace)
- Ambre Narguile (Hermes)
- Zen Secret Bloom (Shiseido)
- 01 Sunda (Odin NY)
- 1969 Parfum de Revolte (Histoires de Parfums)

Viesti Kirjoittaja pihlaja »

Lohikäärme olen, mutta en enää muista, että mitä sen piti tarkoittaa. :D Länsimaisessa horoskoopissa olen kaksonen ja muistaakseni lohikäärme ja kaksonen tais olla varsin värikäs kombo, jos noihin uskoo.
Tiia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tiia »

Kai ne kaikki on kovin värikkäitä. :aalto:

Mä oon skorpioni-koira.
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Ai mä vai? Ehkä viime vuosi olikin niin hankala, kun se oli VESIlohikäärmeen vuosi.

Kuva
Anna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anna »

Täällä yksi Sika, kalat länsimaisessa. Röh röh. :greetings-wavegreen:
Sumukorento
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:

Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette

Viesti Kirjoittaja Sumukorento »

Kalat-Apina. Välillä syvissä vesissä ja välillä liaanissa heiluen? En ole teinivuosien jälkeen horoskooppeja seuraillut, mutta yhden lauseen apinoista muistan ulkoa: Jos apinan työpöytä on siisti, hän on neuroottinen.

Anna, mun äitinikin on kalapossu, ilmankos tunnuit heti tutulta :D
Anna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anna »

Sumukorento kirjoitti:Kalat-Apina. Välillä syvissä vesissä ja välillä liaanissa heiluen? En ole teinivuosien jälkeen horoskooppeja seuraillut, mutta yhden lauseen apinoista muistan ulkoa: Jos apinan työpöytä on siisti, hän on neuroottinen.

Anna, mun äitinikin on kalapossu, ilmankos tunnuit heti tutulta :D
Apua, eli välillä tykkäät musta ja välillä et? Vähän niinku äitiinkin menee toisinaan hermot :D Mun ex sitten taas taisi Apina, ei tosin kalat. Melkoinen puusta toiseen liaanissa heiluva :whistle:

Sumukorento, kyllä mies eilen vähän meistä kommentoitti, että "Ihan ootte kaks samanlaista" :D
Sumukorento
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:

Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette

Viesti Kirjoittaja Sumukorento »

Pöh, mun tykkäämiset ei heilu mihinkään, olohuoneessakin on samat verhot kun 25 vuotta sitten ekaan omaan kämppään muutettaessa :D Puhumattakaan miehestä, joka on pysynyt mukana jo kohta 30 vuotta. Mun maku ei taida kovasti heilahdella edes hajuvesissä, mutta ne mielialat :doh: :aalto:
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

Rapu- jänis esittäytyy täällä hyvää iltaa. :aurinko:
Thougts begome things... choose the good ones!
hellin
Tuoksuni: http://sinistapintaa.blogspot.fi/p/tuoksukaappi.html
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hellin »

Minä oon rapu-sika eli täysin toivoton tapaus, löysä marsipaanipossu erään horoskooppikirjan mukaan :byää:.
jenjen

Viesti Kirjoittaja jenjen »

Vaaka-sika :mrgreen: Erittäin ristiriitaista.... :P
eiffelintorni

Viesti Kirjoittaja eiffelintorni »

Apina-neitsyt-härkä... En tunne horoskooppeja, mutta yksi astrologi kerran katsoi nousevan ja kuumerkkini ja koska olivat molemmat härkä, olen kuulemma "puoliksi" härkä :?
calypso

Viesti Kirjoittaja calypso »

Mä olen kiinalaisessa horoskoopissa koira, tarkemmin määriteltynä vesikoira. Ja länsimaisessa leijona. :banana-dance:
Mohn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mohn »

Minulla on eri soittoääniä eri ihmisille, koska minusta on kiva tietää kuka soittaa kun se riivatun kapula alkaa pitämään ääntä (tosin aika usein se on äänettömällä ;) ). Mieheni soittoääni on Black Sabbathin Sabra Cadabra, hän lähetti kerran minulle tekstiviestinä osan kyseisen biisin sanoista ja perään erään toisen ihanan viestin ja sen jälkeen Sabra Cadabra on ollut mun biisi ja siksi laitoin sen soimaan kun mies soittaa. ;) Siskon biisi on Billy Idolin White Wedding, koska sisko on kova Billy-fani (ja onhan se hauskaa kun puhelmesta kuuluu hey little sister, kun pikkusisko soittaa). Esikoisen soittoääni on Disturbedin My Child, koska hänellä oli tuossa jokin aika sitten Disturbed-buumi menossa ja biisin nimi ja alku (vauvan itku) jotenkin vaan viehättivät mun (kieroa) huumorintajuani. Kakkosen soittoääni on Rammsteinin Spiel mit mir, koska Kakkonen tykkää Rammsteinista ja Kolmosen soittoääni on Star Wars-teema. Yhteen kaveriporukkaan kuuluvilla tyypeillä on soittoäänenä Moogetmoogsin Klu klu mua rakastatko. :roll: Muilla ei vielä ole omaa soittoääntä vaan heidän soittaessaan soi Joan Jettin Do You Wanna Touch Me, joka minulla on siis yleisenä soittoäänenä. :D Mutta kaippa mä noita väkerrän lisää kunhan ehdin niin saan veljille ja kälyllekin omat soittiksensa ja äidille kanssa. :D

Minun horoskooppimerkistöni näyttää tältä

Länsimainen horoskooppi
aurinkomerkki: kauris
nouseva merkki: oinas
kuumerkki: skorpioni

Kiinalainen horoskooppi
sika :animals-pig:
elementti: metalli
tuntihallitsija: hevonen

En laskenut, mutta tuli vaikutelma, että sikoja olisi täällä aika monta....
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”
Vastaa Viestiin