Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Yleinen höpöttelyketju

Vapaata keskustelua foorumille rekisteröityneille. Ei näy vierailijoille - ja hakukoneiden botit eivät käy täällä.

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

jenjen

Re: Yleinen höpöttelyketju

Viesti Kirjoittaja jenjen »

Possu-energiaa :mrgreen: Mutta sikahan on aistinautiskelija, joten eipä tuo mikään ihme olekaan :P
Eeni
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/230162/

Viesti Kirjoittaja Eeni »

Kas, minäkin olen sika :animals-pig: Siallahan on melkoinen nenä... Länsimaisittain olen kauris, nouseva neitsyt, ja maya-horoskoopissa sininen magneettinen käsi. Nämä kaikki kertovat minusta häkellyttävän paljon :P

Soittoäänenä on Black Swan -soundtrackin kipale nimeltä Perfection, jotta muistaisin kuinka täydellistä kaikki on.
Gogol
Site Admin
Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.

En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.

Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gogol »

Pelkäsin että olen rotta mutta olenkin täpärästi härkä.
Huh, vetojuhdan rooli on huojentava!
Tiia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tiia »

En usko astrologiaan, mutta se oli kieltämättä jännää kun meitä marraskuisella Intian-matkalla oli 20 hengen seurueessa 6 skorpionia. Ja vieläpä muutamalla meistä oli puolisona rapu. :D Mikä taas on tämmösenkin todennäköisyys.. :D
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel
Mohn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mohn »

Mietin tässä pitäisikö hakea oikein virkaa. Olen nyt elokuusta lähtien ollut töissä pätkäsopimuksilla ja kaippa niitä pätkiä edelleen olisi tarjolla ihan riittämiin, ehkä. Nyt olisi kuitenkin tulossa hakuun useampi virka ja vähän ehkä nyt tekisi mieli sellaista hakea. Olisihan siinä vähän varmempi fiilis kuin pätkäsopimuksia tehdessä. Toisaalta tämä työ ei ole ihan justiinsa se mitä haluaisin, mutta sitten taas toisaalta tämä on toiseksi eniten sitä mitä haluaisin. :roll: Sitäpaitsi jos joskus sattuisi käymään niin, että tulisi tilaisuus päästä tekemään sitä "unelmatyötään" niin voihan virastakin aina erota....

*pähkäilee* :think:
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”
jenjen

Hae vaan virkaa, eipähän jää ainakaan harmittamaan ettet hakenut! :romance-heartsmiley:
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Nyt vasta huomasin, että Fragranticaan on tullut kuukauden mittainen tuoksuhistoria. Onko se ollut siinä aiemmin vai joku uusi toiminto?

Nämä ovat olleet kuluneen kuukauden tuoksuni. Tuota pitää lukea käänteisesti alla olevan päiväyksen aikan on käytetty yllä olevia tuoksuja. Helposti lukee toisinpäin.

Knize Ten
2013-2-12
Heritage
2013-2-11
Mechant Loup
2013-2-10
Traversee du Bosphore
Dzongkha
Noir Epices
2013-2-8
Piment Brulant
2013-2-7
L'Eau du Navigateur
Timbuktu
2013-2-6
Coriolan
2013-2-4
Wazamba
2013-2-4
Mechant Loup
Havana Vanille (Vanille Absolument)
2013-2-3
Timbuktu
2013-1-31
Havana Vanille (Vanille Absolument)
2013-1-29
Sables
2013-1-28
Fille en Aiguilles
2013-1-27
APOM Pour Homme
1740 Marquis de Sade
2013-1-25
Oscar de la Renta Pour Lui
2013-1-24
Bal a Versailles
2013-1-23
Sables
2013-1-22
Parfum d’Habit
Les Exclusifs de Chanel Sycomore
2013-1-21
Cuir de Russie
Knize Sec
2013-1-20
Equipage
2013-1-19
Sagamore
2013-1-18
Les Exclusifs de Chanel Sycomore
2013-1-17
Timbuktu
2013-1-16
Fou d`Absinthe
Habit Rouge
2013-1-15
Bois de Turquie
Eau des Iles
2013-1-14
Eau Sauvage Fraicheur Cuir
Les Nuits d'Hadrien
2013-1-13
Jaakiem

Mohn kirjoitti:Mietin tässä pitäisikö hakea oikein virkaa. Olen nyt elokuusta lähtien ollut töissä pätkäsopimuksilla ja kaippa niitä pätkiä edelleen olisi tarjolla ihan riittämiin, ehkä. Nyt olisi kuitenkin tulossa hakuun useampi virka ja vähän ehkä nyt tekisi mieli sellaista hakea. Olisihan siinä vähän varmempi fiilis kuin pätkäsopimuksia tehdessä. Toisaalta tämä työ ei ole ihan justiinsa se mitä haluaisin, mutta sitten taas toisaalta tämä on toiseksi eniten sitä mitä haluaisin. :roll: Sitäpaitsi jos joskus sattuisi käymään niin, että tulisi tilaisuus päästä tekemään sitä "unelmatyötään" niin voihan virastakin aina erota....

*pähkäilee* :think:
Kannattaa hakea. Monessa talossa, alasta riippumatta, vakkarit ovat paremmassa asemassa virkoja täytettäessä. Jotkut paikat saattavat tulla vain sisäiseen hakuun.
Jaakiem

Joku tarjoaa Fragranticassa vaihtoon vanhan pullomallin Derbyä. Tekisi mieli laittaa viestiä, mutta epäilyttää kovasti viestien ja arvostelujen vähyys. Hyvin mahdollista, että on huijaus. Derby tuntuisi olevan aivan eri sarjaa ihmisen muiden tuoksujen kanssa hintaluokaltaan. Toisaalta Derbyn saisi myytyäkin varmaasti parillasadalla Ebayssä, joten on vähän outo vaihtokohde. Toisaalta jos olisikin oikeasti vaihdossa, niin toinen kynnys taitaa nykyisin olla postinkulku. Mitä mieltä olette?
jenjen

Pistä vaan Jaakiem viestiä, ja kysele vähän enemmän. Voihan olla, että ko ihminen on aivan noviisi, eikä tajua pullon arvoa? Jos taas joku huijaus, niin yleensä ne paljastaa itse itsensä puhumalla ihan puuta heinää.
Anna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anna »

Ihanaa Ystävänpäivää kaikille! :pusi: Olette mulle tärkeitä :romance-heartsmiley:
Amoria
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Amoria »

Myös täältä hyvää päivää ystäville :sämpylä:
Jaakiem

Osallistuin Facebookissa siihen L'Artisanin kuvakilpailuun toiveissani saada pullo Timbuktua. Periaatteessa riskinä on, että sieltä voisi tippua joku muukin, ei yhtä toivottu pullo, mutta pidän sormet ristissä T:n puolesta.

Kuten Kamicha sanoi, Facebook-kilpailut ovat tympeitä. Jos haluaisi pärjätä, niin pitäisi mainostaa kuvaansa (ja kilpailun järjestävää firmaa), että saisi ääniä. Itse en uutisoinut asiaa lainkaan, vaan ajattelin, että kuva saa pärjätä omillaan, jos on pärjääkseen. En ala myymään ystäviäniä mainoskarjaksi. Itseäni ainakin tympäsee lukea uutisvirrassa mainoksia firmoista, joista ystäväni tykkäävät. Sen vielä ymmärtäisi, jos ne olisivat jotain pieniä, kiinnostavia firmoja, mutta ei. Pelkkää Valiota, Serlaa ja Fazeria.

Enkä toisaalta ilkeäisi mainostaa kuvaani senkään vuoksi, ettei se ole niin hyvä, että ilkeäisi ottamakseen tunnustaa. Olin alkuviikosta influensassa, joten kävin ottamassa kuvan toipilaspäivänä, enkä jaksanut siihen panostaa.

Mutta käykää äänestämässä, jos kehtaatte. Jos ette muuten, niin säälistä. Kuvan tunnistatte varmaan muutenkin, mutta tuntomerkkinä voin sanoa, että siinä näkyy jäinen Oulujoki.
Mohn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mohn »

Kuva oli kyllä ihan äänen arvoinen, mutta en ymmärtänyt mistä sitä olisi voinut äänestää, kuvassa ei ollut mitään tykkää-namikkaa (tai sitten olin taas vaan liian blondi sellaisen bongatakseni :roll: ).

Minä olen yrittänyt olla apinakirjassa tykkäämättä valtavirtafirmoista ja tykätä mieluummin vähän pienemmistä yrityksistä. Tosin joskus tulee toki tykättyä noista jyristäkin.

Tarttis löytää joku kiva ja mielellään hyvännäköinen, tilava ja käytännöllinen kassi viikonloppureissuille. Kellään vinkata?
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”
Jaakiem

Ai jaa. Itse kuvittelin, etten nähnyt äänestysmahdollisuutta sen vuoksi, että olin osallistunut kisaan. Jospa se äänestys alkaa vasta parin päivän päästä, kun mahdollisuus kuvien lähettämiseen loppuun.
Vastaa Viestiin