Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Minä tykkään tosi paljon. Ihanan perinteinen Bond-biisi, selkeästi tunnistettavissa. Adelen ääni ja tyyli sopivat kuin nenä päähän ja ihana ääni muutenkin. Ei toki mikään erikoinen mutta ehkä tykkään just siksi. Muutenkin kyllä toisaalta tykkään aika monestakin Bond-tunnarista...
Kaikkien aikojen suosikkibändini julkaisi tänään uuden sinkun/videon -- muutaman vuoden tauon jälkeen.
Aika tylsä biisi. Itseasiassa, kaikkien aikojen toiseksi huonoin avaussinkku yhtyeeltä. (huonoin oli edellisen levyn avaus)
Siinä vaiheessa kun raitistuneilla, kauan ihailemillani tyypeillä ei ole viiskymppisinä mitään muuta sanomaa kuin kliseistä "olen taivaassa" hölynpölyä, minä tulen surulliseksi.
Bändi teki sydäntänjuuriani repivää tavaraa, mutta se oli silloin kun mukana kuvioissa olivat alkoholi, huumeet, masennus, ahdistus ja ihmissuhdeongelmat.