Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Etat Libre d'Orange

Tänne tuoksutalokohtaiset ketjut, keskustelua, uutisia yms.

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Re: Etat Libre d'Orange

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

Pieni pakeetitilaus on eilen saapunut Suomeen, vitsi, toivottavasti kerkee nyt jouluksi porukalle nuo.
Thougts begome things... choose the good ones!
Kosmoskukka
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

PIkku paketti on tullut tänään, tämän availlessa täällä on muuten kaikki OK MUTTA,
Bendelirious, Fils Du Dieu ja Rossy de Palma puuttuu ja paketissa onkin:
Divin Enfant, Malaise of the 1970s ja Fat Electrician. Mitä näille nyt tehdään?
Sumun Dendelirious tulis korvata jollain noista.. kuin myös Eillefin Fils du Dieu ja Eevan Rossy de Palma.
... vai onko näillä useampi nimi samalla tuoksulla tällä talolla mistä en tiiä?
Viimeksi muokannut Kosmoskukka, 17 Joulu 2012, 19:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Rossy de Palmalla on ainakin minissä eri nimi. Tunnistaa siitä, että on se Eau de protection, mutta sen lisäksi toinen nimi on Rose jotakin...
Sumukorento
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:

Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette

Viesti Kirjoittaja Sumukorento »

Voi kökkö. Bendelirious oli noista se, jota eniten odotin. :evil:

Läski sähkömies sisältää opopanaxia, joka aiheutta mulle oksetusreaktion, eli ei sitä ainakaan...
Pieni urputuskirje lienee paikallaan, meneehän tässä heidän firmansa maine ihan karille Suomen tuoksueliitin silmissä? ;)
Kosmoskukka

Jeps,
olen laittanut first in fragranceen palautetta että mitäs tehdään kun kolme tuoksua oli ihan erit mitä oli mainittu ja meitä on useampi tilannut yhdessä tän paketin..

Tuo muutes mun nenään kyllä tuoksuu ihan hyvältä Fat Electrician, mutta Putain des Palaces multa joutais vaihtariin..
eli tarjolla ois
Putain des palaces, Malaise of the 1970s ja divin´Enfant (ja Malaise ja divin enfant tuoksuu musta myös hyvälle) Sumu ja Eiffel, uskoisin että voisitte tykätä Divin enfantista, tai putain des palacesta, Eeva vois tykätä malais of the 1970s:stä. Mitäs ootte mieltä??? Kertokaahan niin tiiän pistää pussukat tulemaan.

Eevalle siis Malaise.

Sumu ja Eiffel?
Viimeksi muokannut Kosmoskukka, 17 Joulu 2012, 21:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jaakiem

Aika heikkoa (ja hidasta) on Auslieben toiminta.
Sumukorento
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:

Mulla on jo Putain des Palaces, josta kyllä tykkään.... Eiffeli saa valita, mä otan sen joka jää.
Kosmoskukka

Tällainen vastaus tuli tänään:
Eivät varmaan tee mitään asialle first in fragrancessa, mutta palautetta on lähtenyt Etat Libre d`Orangerille.
Tuota... Eiffelistä ei ole kuulunut mitään ja nyt vaan ajattelen että jos tänään saan nämä postiin.. Pitäiskö vaan tehdä nyt niin että Divin Enfantin pakkaan Sumulle ja Putain des Palaces:n Eiffelille?

"Dear Jaana, I hope you are well and my apologies for the delay in replying.

I am sorry to hear that the ELO Set that you ordered did not contain the specified fragrances that are on our website.

I have checked the sets myself and as you state in your email the three fragrances have actually been changed in all the sets. I’ve written to État Libre and hope to hear from them today and have stipulated that we wish to

receive in the future the fragrances that are listed on our website. I have also told them that it doesn’t makes much sense to offer discovery sets and each time the sets arrive we have to control each individual set and change the product description every time.

Please let me know if your friends are happy with the Divin Enfant, Malaise of the 1970s and Fat Electrician.

Once again my apologies for the mix up and I look forward to hearing from you,

Best wishes,
"
Viimeksi muokannut Kosmoskukka, 18 Joulu 2012, 17:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sumukorento
suosikkituoksujani:

Mulle sopii ainakin.
Kosmoskukka

no, mää nyt laitan nämä postiin. Toivottavasti Eiffel on myös iloinen näistä. :romance-heartsmiley:
Ja laitoin vielä viestiä josko voisivat tiedustella saataisko puuttuvat minit tänne erikseen vaikka lähetettyinä.. katotaan mitä vastaavat. Ne tulis varmaan suoraan ELO:lta...
Kosmoskukka

Edit;
First in Fragrancesta ilmoitettiin että huolehtivat tänne ne kolme puuttuvaa, eli Girls, ne puuttuvat tulee jossain vaiheessa todennäköisesti uudenvuoden jälkeen. Aikoi lähettää ne mulle vielä seuranta nro.lla. Eli Sumu ja Eeva, teille on vielä sitten tulossa postia jo postitettujen lisäksi ja muutama extra pullonkin saitte , ihan hyvä diili. Eiffel saa myös Fils du Dieun ja minulle tuli lihava sähkömies taloon :P
Viimeksi muokannut Kosmoskukka, 18 Joulu 2012, 19:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mukael
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/

Viesti Kirjoittaja mukael »

Joulumeininki teille :occasion-santa: Näppärää, mutta noinhan sen pitääkin mennä että mokat hyvitetään, vaikka nyt ilmeisesti olikin itse valmistaja jättänyt ilmoittamatta sisällyksen muuttumisesta.
Jaakiem

Hieno homma. Musta alkoikin jo tuntua, ettei Ausliebestä ole mihinkään, jos vain lähettävät tuollaisen yleisen lätinän. "Ette saaneet, mitä tilasitte ja maksoitte, mutta ei voi mitään, moi."
Sumukorento
suosikkituoksujani:

Miltäs ELdOt ovat tuoksuneet, varsinkin niillä, jotka tilasitte sokkona?

Mulle mukavin yllätys oli Tom of Finland, helppo, tuttu, suomalainen mäntymetsä makeana versiona. Ei nahkaa eikä vinyyliä. Ehdottomasti enemmän minun kuin mieheni tuoksu.

Putain des Palaces keikkuu mummo-orvokin, lattiavahan ja viattoman lettipään välillä. Pikkupullo tulee varmasti käytettyä, mutta tuskin ostan isoa.

Like This oli jo entuudestaan tuttu, kitkeränsuloinen vihannesmaa, joka kuitenkin on oudon tyylikäs ja viileä. Tämä vaatii korkkarit, maihareissa yleisvaikutelma olisi eksynyt yrtinnuuhkija.

Divin Enfant jättää edelleen kylmäksi. Tai pikemminkin ärsyttää. Alku on ok, pieni vaahtokarkki ja jotain, mitä en tunnista appelsiininkukaksi, mutta sitten ihoon tarraa omituinen likainen haju, rasvainen, kuin nuotiokahvipannun rasvaa tiskatessa. Jos joku haluaa tämän, huutakoon hep.
Jaakiem

Mulla on tullut eniten käyttöä Elogy du Traitrelle sen mäntynuotin ansiosta.
Vastaa Viestiin