Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
^ Musta ne oli upeita jokikinen, mutta ei sellaisia että omalla iholla välttämättä käyttäisin, mutta toisilta nuuskittuna kyllä. Se Bendelirious kyllä yllätti todella positiivisesti. Se varmaan tulee hommata putelli vielä joskus. Ilmottelehan jos haluat vaihtaroidan. Pistän sulle näytettä tulemaan huomenna L´occitanen Labdanumista niin saat sen testata vielä toistamiseen.
Potion, miesten Rive Gauche ja Guerlain Coriolan kyllä olivat todella ihania kaikki kolme. Nuo on harkinta myssyssä nyt.
Jaakiemin garberoobin. Se on mulla nyt Aigu sun pussukka. Pikaisella tutustumisella tulee mulle tyyriiksi. Haistelen vielä lisää. Saako niitä koko pullollisia?
Kosmoskukka: Toistaiseksi ei. Mikäli pidät jostain tuoksusta erityisesti, niin voimme valmistaa privaattieriä tietysti. Numero 9 tulee kaupalliseen levitykseen syksyllä. Mitkä tuoksut olivat erityisesti mieleesi?
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
Suihkautin tuota Bijouta ilmaan ja se haisee niin paljon samankaltaiselle Nicolain hommen kanssa, että kyseessä voisi olla tuoksupari. Olen ajatellut, että hommessa tuon sävyn tekevät laventeli, seetri ja vanilja, mutta Bijoussa samankaltainen vaikutelma tulee kaiketi kookoksesta ja vaniljasta. Hmmmm....
Kosmoskukka kirjoitti:Ahh, no joo. Kyllä se kulkeutuu
En oo Aigu vielä päättänyt äkikseltää pullon suulta nuuskittuna useampikin. Mutta otan ne ens viikolla kunnon testiin.
Kokeile numeroa 9, se tulee markkinoille varmaan lokakuussa. Sitten numeroita 1&2 on saatavilla bulkkina kokeiluun.
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com