Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Mitä haistelet tänään?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Re: Mitä haistelet tänään?
Pohadka, alussa kuin varsan nahka, pehmeää, suloista ripauksella minttua ja yrttejä. Myöhemmin tupakka korostuu ja joko immortelle tai labdanum nousee esiin. Olen huomannut, että mulle on tullut vastaan tuoksuja joissa on tuo kombo ja mä en pidä. Joko se on jompi kumpi tai niiden yhdistelmä. Tässä se on tarpeeksi pienenä mukana.
Nyt kierroksissa myös Lonestar memories. Alun tervasavu sai miehen silmät pyöristymään onnesta ja itseenikin se upposi. Muuttui nahaksi pikkuhiljaa, hieman makeutta mukana. Vielä ei olla lopussa, odotellaan mitä sitten tapahtuu. Vaikka ihan hyvin voisin kantaa tätä itsekin, pitäisin tästä enemmän miehen iholla.
Nyt kierroksissa myös Lonestar memories. Alun tervasavu sai miehen silmät pyöristymään onnesta ja itseenikin se upposi. Muuttui nahaksi pikkuhiljaa, hieman makeutta mukana. Vielä ei olla lopussa, odotellaan mitä sitten tapahtuu. Vaikka ihan hyvin voisin kantaa tätä itsekin, pitäisin tästä enemmän miehen iholla.
Hiplasin taas mun Patchouli 24 samplea. Mä rakastan tätä. Paljon. Hitto tää on sitten hyvä. Ihan mieletön. Kauheet kiksit aina kun tän haistaa. Tämä jos jokin on suurta rakkautta. Kiitos toxulle joka tästä aikoinaan puhui ja jonka takia mäkin tästä innostuin samplen hankkimaan.
Ei mulla muuta.
Anna tarvii tätä lisää.

Ei mulla muuta.
Anna tarvii tätä lisää.
- tigrushka
- Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
- Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n
Pysyttelen patsulissa, vain talo vaihtui multaisesta Lorenzo Villoresista suklaiseen Etroon.
Crouching tiger, hidden flacon
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Huomenta,
tälle aamua valitsin Annic Goutal:n Un Matin d`Orage.
mmmmmmmmmm
tälle aamua valitsin Annic Goutal:n Un Matin d`Orage.
mmmmmmmmmm

Viimeksi muokannut Kosmoskukka, 05 Elo 2012, 15:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Thougts begome things... choose the good ones!
Anna, kiva että olen voinut olla avuksi.
Patchouli 24 on kyllä superhieno tuoksu. Jos joskus innostut kokopullon arvoisesti, voi sen tilata mm. TUOLTA.
Onhan se kallista kamaa, mutta tämä on eräs niistä tuoksuista jotka ovat jokaisen pennin arvoisia ja vielä enemmänkin.
Itsellä on tänään tuoksuna voimakkaan kardemummainen Déclaration (Cartier).

Onhan se kallista kamaa, mutta tämä on eräs niistä tuoksuista jotka ovat jokaisen pennin arvoisia ja vielä enemmänkin.
Itsellä on tänään tuoksuna voimakkaan kardemummainen Déclaration (Cartier).

toxu, kokopullo on kyllä kovasti ajatuksissa. Olen ilmoittautunut splittiin, mutta siinä voi kestää vaikka kuinka. Oman pullon hankinta saattaa tapahtua jo sitä ennen, olen kovasti pohdiskellut sitä. Kiitos linkkivinkistä, tuollahan olisi halvemmat postarit kuin Le Labon omilla sivuilla! Ellei ota vakuutettuna. Saako tuolta sampleja tilauksen mukana? 

Ihanaista Givenchyn Dahlia Noiria. Tuoksu on kehumagneetti - jopa tarkkanenäinen Vasilisa ihasteli tätä taannoin ylläni.
-
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/
Tänään Olfactive Studio - Lumière Blanche 

- SprayEnjoy
- Viesti:
Eeva, ovatko ne sinulla edelleen lainassa vai ostitko lopulta jommankumman kaupasta? 

- Kosmoskukka
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
ahhh, nyt laitoin iltaa kohden Lolita Lempicka:n nimikko tuoksun. Njam !!! Herkkua !

Colette ei omaa minkäänmoista sample-palvelua. Harmi kyllä.Anna kirjoitti: Saako tuolta sampleja tilauksen mukana?
- Kosmoskukka
Ja saunan jälkeen Brulure de Rose 

-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Kiitos Annan, suloinen tuoksusekamelska:)
Vasemmassa kädessä peukalossa Borneo 1834, Terracotta Voile d'ete
kämmenselässä ja sormusten alla Cuir de Lancome, ranteessa Goutal Nuit Etoilee ja käsivarressa Ramon Monegal Naranje
. Oikessa kädessä Jardin de Poete, Blumarine Bellissima, kämmenselässä RM impossible Iris ja käsivarressa RM Cuirelle
sekä Patchouli 24 (mies ja villapaita, nam). Vasemmassa polvessa Cuir de Russie
ja oikeassa vintage Shalimar. Hitsit mä haisen hyvältä! 
Vasemmassa kädessä peukalossa Borneo 1834, Terracotta Voile d'ete

- Kosmoskukka
^ Tuoksu Bileet !! woow. Sumulla hauskaa. Jaij Jaij

Ääää hävisi kaikki mitä olin kirjoittanut.
Mutta juu, meillä oli Sumukorennon kanssa oikein komiat treffit nurmikolla istuskellen.
Pari tuntia, vasen olkapää auringon suuntaan niin hah, paloi
Päivän voittajiksi selviytyivät Godolphin, Ispazon ja ykkösenä ehdottomasti Guerlainin Spiriteuse Double Vanille!
Oi mikä herkullisuus, saatoin tilata siitä jo dekantin...
Polvikilpailussa voiton vei Iceberg, Korrresin Iris Lily of the Valley Cotton hävisi hetkessä kesäpäivän tuuliin. Epic Woman ja Rituals ovat aika mukavan raikkaita tällä hetkellä. Feminite du Bois ei tuoksu mun ihollani hyvältä, ei. Alussa jo luulin, että nyt nappasi, mutta ei laisinkaan. Bandit oli hurjan vaisu, samoin Mure et musc.
Kiitos Sumukorento mahtavista treffeistä!
Mutta juu, meillä oli Sumukorennon kanssa oikein komiat treffit nurmikolla istuskellen.

Polvikilpailussa voiton vei Iceberg, Korrresin Iris Lily of the Valley Cotton hävisi hetkessä kesäpäivän tuuliin. Epic Woman ja Rituals ovat aika mukavan raikkaita tällä hetkellä. Feminite du Bois ei tuoksu mun ihollani hyvältä, ei. Alussa jo luulin, että nyt nappasi, mutta ei laisinkaan. Bandit oli hurjan vaisu, samoin Mure et musc.
Kiitos Sumukorento mahtavista treffeistä!