Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Mitä haistelet tänään?

Tule mukaan puhumaan hajuvesistä, tuoksuista, parfyymeista ja partavesistä niin paljon kuin sielu sietää!

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Syysviiru

Re: Mitä haistelet tänään?

Viesti Kirjoittaja Syysviiru »

Tuo Tabac Blond puuttuu mun yleissivistyksestä.

Mutta nyt tiedän miltä koirasta tuntuu, kun se haistaa maksamakkaran. Puolisolla eilen testissä Tauerin Lonestar Memories :romance-heartsthree:
Anna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anna »

Vaihtui ilta yöksi ja yö aamuksi, aamu päiväksi ja päivä iltapäiväksi, mutta Jardins de Bagatelle ihollani jatkaa (lisäsin kyllä suihkun jälkeen) :romance-inlove:
Eeva

Viesti Kirjoittaja Eeva »

Sain Annalta postissa näytteitä - suuri kiitos! Ranteella väreilee Annick Goutalin Néroli, AG-tuoksu josta vaihteeksi pidän. Silti tähänkin toivoisin ihan hitusen enemmän aggressiivisuutta. Kuten niin moniin Goutaleihin. Mutta pidän tästä. Nuuuuuh.
Syysviiru

Eeva, olisi kiva tietää, miltä Rakhat loukoum uusintakierroksella tuoksui :geek:
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

Minulla edelleen tiiviisti Ananda ranteilla ja niskakuopissa. Saapas nähdä minkä aikaa tämä kulkee päivästä toiseen. On jotain sanoin kuvaamattoman herkkää tässä kokonaisuudessa. Hmm, ehkäpä iltaan kuitenkin parin tunnin päästä valitsen Guerlain:n Cruel Gardenian. Kukkais tuoksu missä ei ole mitään julmuuksia. Pehmeä, kermainen aromi.
Thougts begome things... choose the good ones!
Kosmoskukka
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

dodi; toisella kämmenselällä Laura Biagiotin originelli Venezia, toisella Guerlain:n Cruel Gardenia,
kyynärtaipeessa Laurence Dumont:n Vanille Chocolat = Mygler:n Angel, toisessa kyynärtaipeessa Vanille Pamplemousse edelleen Dumont:n tuoksutalolta, tämä on ihana raikas sitruunainen vaniljainen IHANA, olkapäässä sama talo Tendre Madeleine ihana manteli hässäkkä ja toinen olkapää Dumont:n Vanille Abricot - perus floral fruity tuoksu. Kunnon tuoksu bileet! :banana-angel: :banana-blonde: :banana-angel: :banana-blonde:
amarilia
Tuoksuni: Orientaalit ja kukkais itamaiset, seka chypre floral ovat suosikkejani. Nahka, patchouli, ambra,vanilja, myski, ja myoskin puuteriset tuoksut ovat sita ominta itseani. Suosikkejani tallahetkella Chanel Exlusif Coromandel, Robert Piguet Calypso, Parfumerie Generale Louanges Profanes, lahes kaikki Annick Goutalit, Guerlain ehdottomasti yksi suosikki taloistani. Viimesein vuoden aikana olen sukeltanut peruuttamattomasti niche tuoksujen pariin, ja paluuta sielta ei tunnu olevan.Toki tavaratalo brandien uutuudet tulee aina testattua ensimmaisten joukossa. Olen ollut aktiivisena Fragranticassa jo vuodesta 2009. Ulkosuomalainen, koti Ateenassa.

Viesti Kirjoittaja amarilia »

wow, siellahan Kosmolla on oikein yber tuoksubileet!

Tanaan synttaripaivan kunniaksi valitsin Acqua de Zuccheron. Tama on sellainen mielialan nostattaja, ja tuo mieleen lapsuuden kesat Linnanmaella, synttaribileet karkkivuorineen ja kermakakkuineen, eli pakkohan se oli sokerihuurteiseen tuoksuun taanaan kaariytya. Sikali yllattavaa etta edes pidan tasta karkkituoksusta, minahan olin vannonnut etten tammoisiin ''hupakkotuoksuihin'' lankea, mutta toisin kavi. Se on taas nimenomaan se fiilis ja mielen assosisaatiot joita nama tuoksut mulle ennenkaikkea on. 2 suihkauksen tulos, vielakin nyt 13h jalkeen sillage on ymparillani nuuskittavissa. Kasittamaton pysyvyys naissa Profumumin tuoksuissa kylla.
mukael
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/

Viesti Kirjoittaja mukael »

Tänään SixScents Series 1 - No.3 "The Spirit of Wood" ketjun vihreyksien ja viikunoiden mainintojen inspiroimana. En oo kyllä erityisemmin viikunatuoksujen ystävä, tässä viikuna on hyvin pienessä sivuosassa raikkaiden viher- ja eritoten tuoreiden puunuottien seassa.
naapio kirjoitti:Tänään uuden hankinnan kunniaksi tietysti sitä: Eau Parfumee au The Rouge Bvlgari.
Sanokoot se muuan kirja mitä tahansa, tämä on minun mielestäni ehdottomasti paras Bvlgarin teetuoksuista. Mikään niistä ei mun nenään kyllä erityisemmin tuoksu ihan oikealta teeltä.

Käytin tätä tuoksua joitain vuosia sitten todella tiiviisti, kulutin noin 30 milliä yhdestä pullosta ja annoin loput kaverille lahjaksi samalla kun ostin itselleni isomman pullon, josta samoin käyttelin sitten vielä 35-40ml.

Tälle vaan kävi ehkä vähän samoin kuin A*Menille mun osalta, eli tuoksu oli niin vahvasti tietyn ajan tuoksu etten osaa käyttää sitä enää. Tietyllä tavalla mun Duel-rakkaus on jatkoa Au Thé Rougelle.

(Ja tässäkin on muuten mainittu viikunanuotti, tykkään silti)

naapio: Pidätkö itselläsi vai aiotko jakaa miehen kanssa? :) Tämä sopii mielestäni aivan mainiosti kummalle tahansa sukupuolelle. ("...brings to men a natural and soft comfort, and to women, a subtle and caressing sensuality" luki ulkopakkauksessakin)
Eeva

Viesti Kirjoittaja Eeva »

Syysviiru kirjoitti:Eeva, olisi kiva tietää, miltä Rakhat loukoum uusintakierroksella tuoksui :geek:
Rahat Loukoum tuoksui makeilta jälkiruokalokumeilta. Tuoksussa on makeutta ja myskiä, ja se on aika raskas. Ajattelin sitä ensin makeana lohduketuoksuna, mutta sitten tulin järkiini. Tuoksu on liian tunkkainen mulle, ja vaikka nuuskinkin vahanäytettä, olen melkein satavarma ettei tuoksu muuttuisi ihollani ainakaan kauniimmaksi.

Voisin laittaa sulle Syysviirulainen palautuspostia pian tulemaan, ellei tule treffaustilaisuutta!
Sumukorento
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:

Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette

Viesti Kirjoittaja Sumukorento »

Kokeilin olisiko Alkemian Deadly Nightshadesta koko päivän tuoksuksi, ei ollut.
Nyt illalla sheivailin kainaloni ja tupsuttelin niihin ja muuallekin Penhaligonin Artemisia-talkkia. Mulla on tuoksukin, mutta tää talkki on vielä ihanampi, turvallisen lempeä orvokkipuuterikerros :romance-heartsmiley:
Syysviiru

mukael kirjoitti:Rahat Loukoum tuoksui makeilta jälkiruokalokumeilta.
Minustakaan tuoksu ei ole epämiellyttävä, mutta sitä lajia mieluiten nuuhkii karkkikaupan paperipussista.
Mohn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mohn »

Davidoff Cool Water. Sain tämän Jaakiemilta sokkovainusetissä. Hassua kyllä, taidan todella tykätä tästä! :shock: Edelleen tämä tuoksuu todella häkellyttävän tutulta. Kyselin kesällä äidiltä onko isäni vanhoja partavesiä enää missään nurkissa löydettävissä, mutta harmikseni ei ollut. Olen melkein sata varma, että joku tuttu nuoruudessani on tuoksunut Cool Waterilta. Mutta ilmeisesti hyvällä tavalla, koska tämä puhuttelee minua positiivisesti ja tykkään haistella itseäni. ;) Jep, tykkään!
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Hieno homma. Suihkuttele pois menemään vaan. Olen hieman sitä mieltä, että se on miehelle hieman mielikuvitukseton tuoksuvalinta, mutta naiselle paljon yllättävämpi. :dance:
Kosmoskukka

Dior:n Dolce Vita :happy-partydance:
tigrushka
Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n

Viesti Kirjoittaja tigrushka »

Etron Ambraa, tätä en ollutkaan käyttänyt pitkään pitkään aikaan.
Crouching tiger, hidden flacon
Vastaa Viestiin