Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Jep, musta on kyllä yllättävää, että aina nousee uusia taloja tai tuoksuja kiinnostuksen kohteeksi. Just kun ajattelee, että kyllä nyt on vähäksi aikaa "kaikki tongittu".
Ja nuo sokot on täälläkin kiusana. Tai suolana, miten sen nyt ottaa Muutamia juttuja olen tässä nytkin vähän aikaa vastustellut, mutta heikkona hetkenä taitaa taas tilaus lipsahtaa maailmalle Onneksi ei ihan hirveitä huteja ole tullut toistaiseksi.
Hyväksi todetut jää piru vie odottamaan mullakin. Se on _omituista_.
No, hautomisen jälkeen mulla esimerkiksi "varmojen listalta" tippui nyt Mandragore Pourpre hamaan tulevaisuuteen, jos sinnekään. Haistelin sen syksyn puolella ja nyt keväällä se ei tuntunutkaan omalta.
Olen ajatellut, että en osta mitään enää tässä kuussa, mutta jos ostaisin jotain, niin se oli ehkä jokin näistä: Scherrer, Bandit, Cabochard tai Coriandre. Nuo on muuten kaikki naisille markkinoituja tuoksuja, jos joku ajattelee minun olevan yksioikoinen makuasioissa.
Silmiini osui myös väite, että Knize ten olisi formuloitu, eikä siinä olisi enää sammalta. En tiedä, pitääkö paikkansa. Muistelin, että ostamassani pullossa oli kyljessä vielä prunasti everesti, mutta en voi olla varma. Väite herätti kuitenkin huolen, että pitäisikö ostaa toinen pullo Knizeä vanhuuden päivien varalla. On se niin kaunis.
Jos nuo pohtimani tuoksut ovat teille tuttuja, niin sanokaa, kannattaisiko...
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan. suosikkituoksujani:
Moschino: Couture Balmain: Balmain de Balmain Balenciaga: Paris Le Labo: Chant de Bois L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde 2. Serge Lutens: Chergui 3. Serge Lutens: Bois de Violette
Coriandre kiinnostaisi kovasti minuakin. Cabochardista mulla on ollut mini, jonka annoin eteenpäin. Todella vahva, kitkerä, yksinkertaisesti ihan liikaa minulle. Fragranticassa sitä näytetään vertaavan Miss Balmainiin, ja jotain samaa niissä omastakin mielestäni on. Neiti Balmain on muuten yksi vähiten neitituoksu, jonka tiedän. Bandit oli minulle blaah, jätti autokorjaamon likapyykki-vaikutelman.
Scherrerin nimikkotuoksusta ei ole kokemusta, mutta Nuits de Indiennes on aivan upea, joten varmasti kokeilemisen arvoisia ovat muutkin.
Oletko Jaakiem kokeillut Estee Lauderin Knowingia? Ärhäkkä chypre sekin, ja toimisi varmaan myös miehellä.
Pukeuduin eiliseen viisuiltaan ja epäviralliseen luokkatapaamiseen Robert Piquet'n Visaan (ja oli mulla toki vaatteetkin päällä ). Mun on varmaan pakko hankkia sitä pullollinen, aikas ihanaa tavaraa!
Rakas Kamicha on lahjoittanut minulle näytteen Avignon:sta. Tämä on nyt sellainen mikä mun on ihan
PAKKO SAADA. muutenkin nyt kevät ja aurinko kun tuli on aivan uudesti syntynyt olo.
Ja tämä ihana suitsuke-kirkko puu tuoksu vaan vahvistaa tätä olotilaa
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan. suosikkituoksujani:
Moschino: Couture Balmain: Balmain de Balmain Balenciaga: Paris Le Labo: Chant de Bois L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde 2. Serge Lutens: Chergui 3. Serge Lutens: Bois de Violette
Mitä minä voisin hankkia? En halua kasvattaa enää pullomäärää, joten pitää hankkiutua erään muutamista hutiostoksista (onneksi halvoista), mutta sen jälkeen voisi hankkia vaikka...
Fou d'Absenthin, jos tulisi vaikka kesällä alennukseen
Villoresin Sandalon, Lorenzon yhden teeman ympärille rakentuneet tuoksut on vaan niin hyviä. Ne ovat vähän outoja.
Virges et torerosinkin voisi ehkä napata.
Jaakiem kirjoitti:Mitä minä voisin hankkia? En halua kasvattaa enää pullomäärää, joten pitää hankkiutua erään muutamista hutiostoksista (onneksi halvoista), mutta sen jälkeen voisi hankkia vaikka...
Fou d'Absenthin, jos tulisi vaikka kesällä alennukseen
Villoresin Sandalon, Lorenzon yhden teeman ympärille rakentuneet tuoksut on vaan niin hyviä. Ne ovat vähän outoja.
Virges et torerosinkin voisi ehkä napata.
F d'A ja Toreros on omalla listallanikin.
Sandalo on kiva, mutta ei ehkä ihan ylitä ostokynnystä itselläni.
Mutta onhan se kiva. Juuri tuollaisille normirauhallisille tuoksuille olisi käyttöä tuoksuja työelämässä. Vapaa-ajalla sitten vähän särmikkäämpää menoa.
Jaakiem kirjoitti:Mutta onhan se kiva. Juuri tuollaisille normirauhallisille tuoksuille olisi käyttöä tuoksuja työelämässä. Vapaa-ajalla sitten vähän särmikkäämpää menoa.
No se on siinä kintaalla.
Kyllä se antaa minkä lupaakin, mutta vähän monimuotoisuutta voisi löytyä.
Sitä vaatii niin paljon, kun on tottunut ELdO:n hinta-laatusuhteeseen.
En vielä tiedä mistä tämän ostan, mutta olen päättänyt sen jo; tämä on seuraava hankintani.
Onko kenelläkään erikoista vinkkiä siitä mistä saattaisi irrota edullisimpaan hintaan? Tai, ovatko kenties Jaakiem tai Sumukorento tympääntyneet tuoksuun niin, että olisivat valmiina myymään putelinsa pois miulle..?
No joo, eBaylta sadanmillin avaamaton paketti irtoaa postareineen noin neljällä kympillä. Taidan kulkea sitä reittiä.