Mä olen tätä ennenkin mainostanut, rakastan Purely Cosmeticsin SkinSsmoothing-pohjaa. Ainoa huono puoli tuossa on, että valmiista väreistä ei löydy sopivaa, mutta onneksi tekevät myös sekoituksia.
Lily Lolo pistelee mulla ihan hirmuisesti, ei toivoakaan, että voisin käyttää. Ja mulla siis tosi kuiva ja herkkä iho.
Kabukia en nykyään käytä, vaikka mulla on pari mielestäni ihan hyvää Body Shopin kabukia. Käytän ELF.n studio-sarjan lättäpäistä puuterisivellintä, hinta taitaa olla parin, kolmen euron luokkaa. Mulla on noita aika monta

En myöskään hiero pohjaa ihoon, ihan vain kevyt levitys riittää.
Löytyisikö keneltäkään vinkkiä silmänympärysvoiteesta kuivalle yli nelikymppiselle? Käytin vuosikausia Louis Widmerin vaaleanpunaisessa purkissa olevaa, mutta nyt kun sarja uudistui, tuote muuttui ohuemmaksi ja kevyemmäksi, mistä en tykkää ollenkaan. En niinkään kaipaa mitään rypynsilitysominaisuuksia kuin superkosteuttavuutta, rasvainen ja paksukin saa olla, haluan, ettei iho tunnu minuutin kuluttua kiristävän kuivalta, niin kuin suurimmassa osassa silmänympärysvoiteista mulle käy.