Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Yleistä kosmetiikkahöpinää
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
- pihlaja
- Tuoksuni: Suosikkeja:
- 1725 Casanova (Histoires de Parfums)
- L'Heure Bleue (Guerlain)
- L'Eau par Kenzo eau Indigo (Kenzo)
- Versense (Versace)
- Ambre Narguile (Hermes)
- Zen Secret Bloom (Shiseido)
- 01 Sunda (Odin NY)
- 1969 Parfum de Revolte (Histoires de Parfums) - Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Yleistä kosmetiikkahöpinää
^ Jep, enpä ihmettelisi, vaikka pitäisi paikkansa. Itse luin joskus jostain, että olisivat muuten suht samaa, mutta silmänympärysvoiteen ei pitäisi turvottaa silmiä, toisin kuin tavallinen voide voi tehdä. Noh, ainakin miun silmänympärysvoide kyllä todellakin turvottaa silmänympäryksiä, miksi en sitä käytäkään...
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Mulla ei mikään voide turvota silmiä, ja tällä hetkellä kyllä käytän samaa rasvaa koko naamalla, mutta osa kasvorasvoista saa silmät kirvelemään. Toi Widmerin voide oli sellaista, jota käytin myös muualla kasvoissa silloin, jos iho oli ärtynyt tai jostain syystä todella kuiva. Sinänsä siis ihan sama, myydäänkö voidetta mihin tarkoitukseen tahansa, kunhan toimisi kuin tuo 

Voi ie, mulla on nyt joku hormoonihäiriö (kolmenkympin kriisi?) pukannut päälle, ja mulle pukkaa naamaan kaikenlaista näppylää Ja siis, mullahan ei ole koskaan ollut mitään ongelmia ihoni kanssa, ei edes teininä
Iho on kuitenkin näin talvisaikaan suht kuiva, joten minkälaisia tuotteita mun nyt kannattaisisi käyttää, ettei se kuivu ihan korpuksi. Näppylöistä olisi hauska päästä myös eroon, samalla kun saisi kosteustasapainon kuntoon.

- Kamicha
- Tuoksuni: Vihreät
Un Jardin En Mediterranee, Hermes
Herba Fresca, Guerlain
Untitled, Maison Martin Margiela
Infusion di Vetiver, Prada
Fico di Amalfi, Aqua di Parma
Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange
Thundra, Profumum Roma
The Smell of Weather Turning, Lush, mini
Green, Diesel, mini
Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti
Itämaiset
Douce Amere, Serge Lutens
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat
Ambre Sultan, Serge Lutens
Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti
Amber Oud, By Kilian, mini
Sables, Annick Goutal, dekantti
Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti
Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti
Savut
Ambre Narguile, Hermes
Avignon, Comme des Garçons
Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale
Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti
Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti
Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma
Jeux de Peau, Serge Lutens
Woodcoffee, Comme des Garçons
Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Indochine, Parfumerie Generale
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Fille en Aiguilles, Serge Lutens
Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet
Voyage, Hermes
Poivre Samarcande, Hermes, mini
Light Blue, Dolce & Cabbana
Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange
L'Essence, Balenciaga
L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti
Aromaattiset, mausteiset
Gris Clair..., Serge Lutens
Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka
"M", Six Scents, series three
Musc Ravageur, Frederick Malle, mini
Duel, Annick Goutal, mini
L, Lolita Lempicka
-----------------------------------------------------
Näistä voisin luopua:
Un Jardin Sur Le Nil, Hermes
Pepper, jasmin... , Korres
Au Masculin, Lolita Lempicka - Ostoslista: Aikataulutetut:
The Different Company, Jasmin de Nuit
James Heeley, Esprit du Tigre
L'Artisan, Dzing!
Olfactive Studio, Lumiere Blanche
Byredo, Bullion
Mark Buxton, Sleeping With Ghosts
Harkinnassa:
Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan)
Annick Goutal, Encens Flamboyant
Olfactive Studio, Autoportrait
Comme des Garcons, Jaisalmer
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
Serge Lutens, Bois de Violette
Serge Lutens, Fumerie Turque
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Comme des Garcons, Luxe Patchouli
Parfumerie Generale, Aomassai
Annick Goutal, Chevrefeuille - Paikkakunta: Helsinki
Kokeilepa SebaMed Clear Face puhdistusvaahtoa ja kosteusgeeliä - sekä lisukkeeksi joku omalle naamalle sopiva luonnonöljy (jojoba, manteli, argan...).
Tuo puhdistusvaahto sisältää maitohappoa, sen voi hieroa iholle ja antaa vaikuttaa minuutin pari -> kuorii hellävaraisesti. Toimii mainiosti myös pikapuhdistajana, meikki lähtee hyvin. Ei ole kuivattavaa, vaikka toimii ihanasti epäpuhtauksiin. Tuo kosteusgeeli on aivan ihana, rauhoittava, kevyt, tuoksuton ja silti hyvin kosteuttava. Kun iho tuntuu tarvitsevan lisäsuojaa ja tuhdimpaa kosteuttajaa, niin sekoittelet geeliin tipan, pari luonnonöljyä. Yhdistelmässä on se kiva puoli, että sitä on tosi helppo säätää ihon tarpeiden mukaan. Geeli käy hyvin myös silmänympärysiholle - ja siltä alueelta voi aina jättää öljyn pois jos turvottaa.
Tuo kemiallinen kuorinta on aikuisen ihon epäpuhtauksiin kyllä varsin tehokasta. Noiden perustuotteiden lisäksi voisit kokeilla jotain pari kertaa viikossa käytettävää tehokkaampaa juttua. Edullisia ja toimivia ovat esim. Paula's Choicen BHA-tuotteet (on liuosta, geeliä ja voidetta, voi tilata netistä, liuos on suosikkini) tai iHerbistä Derma-E Overnight Peel. Kalliimpia löytyy esim. Sensailta ja Dermalogicalta.
Mutta hormonaalista perää olevissa ihomuutoksissa kannattaa tietysti myös miettiä, miten sitä hormonaalista tilaa saisi vakautettua.
Tuo puhdistusvaahto sisältää maitohappoa, sen voi hieroa iholle ja antaa vaikuttaa minuutin pari -> kuorii hellävaraisesti. Toimii mainiosti myös pikapuhdistajana, meikki lähtee hyvin. Ei ole kuivattavaa, vaikka toimii ihanasti epäpuhtauksiin. Tuo kosteusgeeli on aivan ihana, rauhoittava, kevyt, tuoksuton ja silti hyvin kosteuttava. Kun iho tuntuu tarvitsevan lisäsuojaa ja tuhdimpaa kosteuttajaa, niin sekoittelet geeliin tipan, pari luonnonöljyä. Yhdistelmässä on se kiva puoli, että sitä on tosi helppo säätää ihon tarpeiden mukaan. Geeli käy hyvin myös silmänympärysiholle - ja siltä alueelta voi aina jättää öljyn pois jos turvottaa.
Tuo kemiallinen kuorinta on aikuisen ihon epäpuhtauksiin kyllä varsin tehokasta. Noiden perustuotteiden lisäksi voisit kokeilla jotain pari kertaa viikossa käytettävää tehokkaampaa juttua. Edullisia ja toimivia ovat esim. Paula's Choicen BHA-tuotteet (on liuosta, geeliä ja voidetta, voi tilata netistä, liuos on suosikkini) tai iHerbistä Derma-E Overnight Peel. Kalliimpia löytyy esim. Sensailta ja Dermalogicalta.
Mutta hormonaalista perää olevissa ihomuutoksissa kannattaa tietysti myös miettiä, miten sitä hormonaalista tilaa saisi vakautettua.
Oh deer.

- Kamicha
Herba Fresca, Guerlain
Thundra, Profumum Roma
Green, Diesel, mini
Itämaiset
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
Savut
Ambre Narguile, Hermes
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale
Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Voyage, Hermes
Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
L'Essence, Balenciaga
Aromaattiset, mausteiset
L, Lolita Lempicka
Näistä voisin luopua:
L'Artisan, Dzing!
Byredo, Bullion
Harkinnassa:
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Joo, se on apteekkituote. Geeli on myös ihan mieletöntä, siinä on mm. hyaluronihappoa kosteuttajana - ja todennäköisesti ihan runsaasti. Ei rullaa meikin alla. Ei tule kovin kalliiksi nämä ostokset.
Oh deer.
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Mää nyt en välttämättä tätä nyt ihan allekirjoittais. Ilman tuota Colosen silmänympärysvoidetta en ois selvinnyt aikana kun mulla oli 3 vauvaa.Mohn kirjoitti:En nyt muista mistä luin, mutta jostain luin, että silmänympärysvoiteet on enemmän ja vähemmän rahastusta eli sama voide käy kyllä koko naamalle eikä erillistä silmänalusvoidetta periaatteessa tarvita. Ostin Dermosilin Face Extra kasvovoiteen (muistaakseni se oli tuo) silmänalusia varten talven varalle, on edullinen ja kosteuttaa tehokkaasti, olen ollut varsin tyytyväinen.

Thougts begome things... choose the good ones!
Löytyykö muita perinteisen Doven ystäviä..?
Ovat mokomat menneet muuttamaan klassisen sinisen Dove-nestesaippuan tuoksun.
Kermaisen persikan sävyisellä etiketillä varustettu Cream Oil-saippua on ollut suosikkini jo pitkään, mutta monen kaupan valikoimista se näyttää kadonneen. Ihan mälsiä ne kaikki pomegranaatit, kurkut, kirsikankukat mitkä lie..
Ovat mokomat menneet muuttamaan klassisen sinisen Dove-nestesaippuan tuoksun.

Kermaisen persikan sävyisellä etiketillä varustettu Cream Oil-saippua on ollut suosikkini jo pitkään, mutta monen kaupan valikoimista se näyttää kadonneen. Ihan mälsiä ne kaikki pomegranaatit, kurkut, kirsikankukat mitkä lie..
Joo, no siis siihen en ota kantaa mitä aineita noissa SY-voiteissa on, jotka vaikuttavat esim. tummuuteen jne. Mutta että se ei pidä paikkaansa, että tavis kasvovoiteita ei voisi silmänalusille käyttää ja jos esim. kosteutus ja/tai rypyt on se juttu minkä takia niitä käyttää, niin muukin kuin kamalan kallis SY-voide ajaa asian.
Minä sain kasvojen ihon ihan karmeaan kuntoon väärällä hoitamisella. Luulin tarvitsevani rasvaisia voiteita kuivalle iholle, kun oikeasti tarvitsin kosteuttavia mutta EI rasvaisia voiteita. Kemialliset kuorinnat ja mineraalimeikkeihin siirtyminen olivat todennäköisesti mun naamani pelastus. Eikä kai siitäkään haittaa ole ollut, että olen pikkuhiljaa yrittänyt vaihtaa naamalle lätkimäni tavaran mahdollisimman luonnomukaiseksi. Hormonaalisista syistä mulle tulee näppylöitä edelleen silloin tällöin, mutta enää ei koko naama onneksi ole ihan tulehtunut (kop, kop).
Minulla oli näytteitä Mádaran kasvoille tarkoitetuista tuotteista ja ihastuin niihin ihan hirmuisen paljon. Lykkäsin niiden hankkimista koska oli Latvian reissu tiedossa, mutta enhän mä sieltä niitä ehtinyt mistään bongaamaan (se on siis latvialainen merkki). Aion kyllä jossain vaiheessa kokeilla ihan kunnolla. Kaikki ei kuulemma niiden tuoksusta tykkää, minä tykkäsin koska aika moni tuoksui ihanasti piharatamolle.
Heillä on myös kasvogeeli ja voide esim. kosteusköyhälle iholle, jollainen minullakin juurikin on.
Tällä hetkellä kokeilussa iHerbistä tilattu litkumainen aloe vera, jota lätkin kasvoille kaksoispuhdistuksen jälkeen, joko suoraan kämmenistä naamariin tai sitten kasvoveden tapaan vanulapulla, jonka jälkeen kemiallinen kuorinta ja kasvojen kosteutus. Olen tykännyt todella paljon, tekee ihosta ihanan tuntuisen.
http://www.iherb.com/Aubrey-Organics-Pu ... 18-ml/7579
Yksi vaihtoehto Paula's Choicen kemiallisille kuorinnoille on myös tämä (olen tykännyt paljon, toimii!):
http://www.iherb.com/Reviva-Labs-5-Glyc ... -42-g/5075
Blogissa kirjoitinkin jo myös papaijanaamiosta, joka sekin on varsin mainio entsyymikuorija jos vaikka haluaa vain muutaman kerran viikossa harrastaa kemiallista kuorintaa:
http://www.iherb.com/Alba-Botanica-Faci ... 85-g/15234
Kokeilussa myös tämä:
http://www.iherb.com/Andalou-Naturals-G ... 0-ml/39589
Ihan mielnkiintoinen tuokin ja tuntuisi ihan toimivalta, tykkään ehkä kuitenkin enemmän tuosta papaijasta. Pumpkinista kirjoittelen varmaan jossain välissä blogiinkin sitten.
Minä sain kasvojen ihon ihan karmeaan kuntoon väärällä hoitamisella. Luulin tarvitsevani rasvaisia voiteita kuivalle iholle, kun oikeasti tarvitsin kosteuttavia mutta EI rasvaisia voiteita. Kemialliset kuorinnat ja mineraalimeikkeihin siirtyminen olivat todennäköisesti mun naamani pelastus. Eikä kai siitäkään haittaa ole ollut, että olen pikkuhiljaa yrittänyt vaihtaa naamalle lätkimäni tavaran mahdollisimman luonnomukaiseksi. Hormonaalisista syistä mulle tulee näppylöitä edelleen silloin tällöin, mutta enää ei koko naama onneksi ole ihan tulehtunut (kop, kop).
Minulla oli näytteitä Mádaran kasvoille tarkoitetuista tuotteista ja ihastuin niihin ihan hirmuisen paljon. Lykkäsin niiden hankkimista koska oli Latvian reissu tiedossa, mutta enhän mä sieltä niitä ehtinyt mistään bongaamaan (se on siis latvialainen merkki). Aion kyllä jossain vaiheessa kokeilla ihan kunnolla. Kaikki ei kuulemma niiden tuoksusta tykkää, minä tykkäsin koska aika moni tuoksui ihanasti piharatamolle.

Tällä hetkellä kokeilussa iHerbistä tilattu litkumainen aloe vera, jota lätkin kasvoille kaksoispuhdistuksen jälkeen, joko suoraan kämmenistä naamariin tai sitten kasvoveden tapaan vanulapulla, jonka jälkeen kemiallinen kuorinta ja kasvojen kosteutus. Olen tykännyt todella paljon, tekee ihosta ihanan tuntuisen.
http://www.iherb.com/Aubrey-Organics-Pu ... 18-ml/7579
Yksi vaihtoehto Paula's Choicen kemiallisille kuorinnoille on myös tämä (olen tykännyt paljon, toimii!):
http://www.iherb.com/Reviva-Labs-5-Glyc ... -42-g/5075
Blogissa kirjoitinkin jo myös papaijanaamiosta, joka sekin on varsin mainio entsyymikuorija jos vaikka haluaa vain muutaman kerran viikossa harrastaa kemiallista kuorintaa:
http://www.iherb.com/Alba-Botanica-Faci ... 85-g/15234
Kokeilussa myös tämä:
http://www.iherb.com/Andalou-Naturals-G ... 0-ml/39589
Ihan mielnkiintoinen tuokin ja tuntuisi ihan toimivalta, tykkään ehkä kuitenkin enemmän tuosta papaijasta. Pumpkinista kirjoittelen varmaan jossain välissä blogiinkin sitten.
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
^Papaija naamio kuulostaa tosi houkuttelevalta... 

Thougts begome things... choose the good ones!
Onko tuo papaija myös herkälle ja vähän couperosaan taipuvaiselle iholle ok?
Kuorinnoista vielä - mä olen täysin koukussa Syysviirun tässä ketjussa suosittamaan Lushin Ocean Salt -vartalokuorintaan. Se on oikeasti paras koskaan kokeilemani vartalonkuorintatuote. Lime-merisuola tuoksuu ihanalta, ja ihosta tulee käsittämättömän pehmeä ja kosteutettu.
Kuorinnoista vielä - mä olen täysin koukussa Syysviirun tässä ketjussa suosittamaan Lushin Ocean Salt -vartalokuorintaan. Se on oikeasti paras koskaan kokeilemani vartalonkuorintatuote. Lime-merisuola tuoksuu ihanalta, ja ihosta tulee käsittämättömän pehmeä ja kosteutettu.
No siinä papaijanaamion purkissa ei muuta taideta mainita, kuin että se on hypoallergeeninen ja hellä kaikille ihotyypeille. Itselläni on mielestäni aika herkkä iho joka reagoi hyvinkin herkästi toisinaan ja tämä on kyllä sopinut mulle. Lisäksi vaikutusaika on aika lyhyt (se 5 minuuttia). Ilmeisesti minullakin on jonkin verran couperosaa, en vain ole juurikaan kiinnittänyt asiaan huomiota (enkä ajatellut jatkossakaan kiinnittää ellei se ala minua erityisesti vaivaamaan). Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että tuo papaijanaamio on toimivuuteensa nähden tosi hellän tuntuinen.
Ai niin, piti linkata Alba Botanican vastaavan oloinen suolakuorinta tähän vielä, en ole itse tosin kokeillut kumpaakaan, Lushia enkä tätä, mutta jos haluaa vaikka vertailla. Alba Botanican suolakuorinta on aika paljon halvempaa ja jos INCIllä on väliä niin se on ainakin suht luonnonmukainen siltä osin tuossa Alba Botanicassa.
http://www.iherb.com/Alba-Botanica-Sea- ... 11-g/15137
Ai niin, piti linkata Alba Botanican vastaavan oloinen suolakuorinta tähän vielä, en ole itse tosin kokeillut kumpaakaan, Lushia enkä tätä, mutta jos haluaa vaikka vertailla. Alba Botanican suolakuorinta on aika paljon halvempaa ja jos INCIllä on väliä niin se on ainakin suht luonnonmukainen siltä osin tuossa Alba Botanicassa.

http://www.iherb.com/Alba-Botanica-Sea- ... 11-g/15137
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Olen käyttänyt Lumenen jo lopetettua hoitavaa puhdistusöljyä vuosikaudet, ja nyt kaikki hamstraamani putelit on käytetty loppuun.
Löytyisikö joltain suositusta öljyputsarista? Ihan pelkkää luonnonöljyä en halua käyttää, koska en käytä perään mitään muuta puhdistusta kuin kasvovettä, ja haluan, että öljy lähtee helposti pois.
Menin paniikissa ostamaan jonkun Lumenen herkän ihon putsarin, mutta naama huutaa hoosiannaa parin käytön jälkeen, en kestä sulfaatteja iholla (enkä viinissä;))
Tänään ostin apteekkireissulta Aqualan L-perusvoidetta, saa kelvata putsariksi siksi aikaa kun löydän uuden öljyn.
Mä en muuten kuori kasvoja koskaan. Tai ne kaikki ehkä 5 kertaa, kun olen elämässäni yrittänyt, ovat päätyneet monen päivän kirvelevä paloauto-katastrofiin.

Löytyisikö joltain suositusta öljyputsarista? Ihan pelkkää luonnonöljyä en halua käyttää, koska en käytä perään mitään muuta puhdistusta kuin kasvovettä, ja haluan, että öljy lähtee helposti pois.
Menin paniikissa ostamaan jonkun Lumenen herkän ihon putsarin, mutta naama huutaa hoosiannaa parin käytön jälkeen, en kestä sulfaatteja iholla (enkä viinissä;))
Tänään ostin apteekkireissulta Aqualan L-perusvoidetta, saa kelvata putsariksi siksi aikaa kun löydän uuden öljyn.
Mä en muuten kuori kasvoja koskaan. Tai ne kaikki ehkä 5 kertaa, kun olen elämässäni yrittänyt, ovat päätyneet monen päivän kirvelevä paloauto-katastrofiin.

^ Tuo onkin Sumukorento hyvä kysymys. Itse käytän aina vedenkestävää ripsaria, siksi haluan öljypohjaisen putsarin jolla voin putsata muutkin kasvot. Käytin pitkään L'Orealin öljyputsaria, joka lopetettiin, mutta hamstrasin sitä myös. Sitten jossain kohtaa kokeilin L'Occitanen öljypuhdistajaa-se lopetettiin. Käytin iHerbistä tilaamaa öliiviöljyputsaria, http://www.iherb.com/Reviva-Labs-Olive- ... 18-ml/5061 mutta sitä ei ole näkynyt heillä nyt kolmeen kuukauteen, vaikka sitä piti tulla jo tammikuussa lisää. Sitä olisin halunnut lisää. Nyt mulla on putsari, joka ei ole öljyä, sitä ennen käytin oliiviöljyä silmiin ja päälle tavis putsaria. Tilaan tuota iHerbin putsaria jos sitä vaan tulee lisää, mutta usein tuollaisissa tapauksissa tuntuu olevan kyse siitä, että tuotetta ei tule heille lainkaan.
Öljyputsarit tuntuvat olevan vähän kiven alla
Muistan nähneeni lähikaupassa jossain kohtaa poistossa? noita Lumenen putsareita, käyn siellä varmaan tänään niin katson löytyykö.
Öljyputsarit tuntuvat olevan vähän kiven alla

Muistan nähneeni lähikaupassa jossain kohtaa poistossa? noita Lumenen putsareita, käyn siellä varmaan tänään niin katson löytyykö.
- Kamicha
Herba Fresca, Guerlain
Thundra, Profumum Roma
Green, Diesel, mini
Itämaiset
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
Savut
Ambre Narguile, Hermes
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale
Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Voyage, Hermes
Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
L'Essence, Balenciaga
Aromaattiset, mausteiset
L, Lolita Lempicka
Näistä voisin luopua:
L'Artisan, Dzing!
Byredo, Bullion
Harkinnassa:
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Eikös noissa öljyputsareissa ole lähes poikkeuksetta joku sulfaatti, joka saa öljyn vaahtoamaan iholla ja tekee poistamisesta helpompaa?
Tosi hellävarainen ja silti helposti iholta huuhtoutuva puhdistaja on La Roche Posayn Toleriane (apteekista) - sitä olen käytellyt kun iho on ollut kuivimmillaan. Sen ainoa heikkous on huono meikinpoistokyky, mutta tuosta tulee ongelma vaan jos meikkiä käyttää paljon. Kevyen meikin sillä + kasvovedellä saa helposti pois.
Tosi hellävarainen ja silti helposti iholta huuhtoutuva puhdistaja on La Roche Posayn Toleriane (apteekista) - sitä olen käytellyt kun iho on ollut kuivimmillaan. Sen ainoa heikkous on huono meikinpoistokyky, mutta tuosta tulee ongelma vaan jos meikkiä käyttää paljon. Kevyen meikin sillä + kasvovedellä saa helposti pois.
Oh deer.