Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Mitä haistelet tänään?

Tule mukaan puhumaan hajuvesistä, tuoksuista, parfyymeista ja partavesistä niin paljon kuin sielu sietää!

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Sumukorento
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:

Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette

Re: Mitä haistelet tänään?

Viesti Kirjoittaja Sumukorento »

Tuscan Leather-Godolphin vertailuni näyttää kallistuvan Godolphinin kannalle. Edelleen pidän tuoksuja hyvin samanlaisina, mutta siinä missä TL pysyy ihollani suht muuttumattomana koko päivän, Godolphin muuttuu pienen hikoilun myötä vaan paremmaksi, sulautuu ihooni. Terveisiä 9km metsälenkiltä :greetings-clappingorange:
kirra
Tuoksuni: Signature Fragrance atm taitaa olla John Gallianon Parlez-moi d'Amour EdT. Siitä se ajatus sitten lähti.. Ruusua, ruusua, ruusua... YR Rose Absolue, YR Rose Fraiche, Salvatore Ferragamo Signorina. Siinä joitakin suosikkeja. Tällä hetkellä tuoksuvarastoani täydentävät lähinnä ilmaisnäytteet ja YR halpistuoksut, tässä kun on vasta itsensä kouluttaminen aluillaan..
Ostoslista: Givency - Le Bouquet Absolu
Salvatore Ferragamo - Signorina
Diesel - Loverdose
Jean Paul Gaultier - Classique

Viesti Kirjoittaja kirra »

Hieman pakotettuna tänään käryää 1000 Flowers - Reglisse Noire. Edelleen täysin harjaantumattomana ja lähes anosmisena haistelijana liikkeellä.. Muuta en sisäistänyt kun tähtianiksen. Ehkä joku Pandan vaniljatäyte laku ja jotain.. rehuja. :roll: Minun nenääni tuoksahtaa siltä, että varmaan joku mieskin tästä voisi innostua.

//Edit// Kappas kehveli.. unisex hän kertookin olevansa.
Anna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anna »

kirra kirjoitti:Hieman pakotettuna tänään käryää 1000 Flowers - Reglisse Noire. Edelleen täysin harjaantumattomana ja lähes anosmisena haistelijana liikkeellä.. Muuta en sisäistänyt kun tähtianiksen. Ehkä joku Pandan vaniljatäyte laku ja jotain.. rehuja. :roll: Minun nenääni tuoksahtaa siltä, että varmaan joku mieskin tästä voisi innostua.

//Edit// Kappas kehveli.. unisex hän kertookin olevansa.
Olen lukenut tuosta, kovasti sitä oli kehuttu! Näiltä mua kiinnostaa eniten Narcotic Flowers.
kirra
Tuoksuni: Signature Fragrance atm taitaa olla John Gallianon Parlez-moi d'Amour EdT. Siitä se ajatus sitten lähti.. Ruusua, ruusua, ruusua... YR Rose Absolue, YR Rose Fraiche, Salvatore Ferragamo Signorina. Siinä joitakin suosikkeja. Tällä hetkellä tuoksuvarastoani täydentävät lähinnä ilmaisnäytteet ja YR halpistuoksut, tässä kun on vasta itsensä kouluttaminen aluillaan..
Diesel - Loverdose

^Ei sitä aivan suotta olekaan kehuttu. Vaikken itse tuon syväluotaavampaa analyysiä osa antaa, niin kyllä tuoksu pääsi heti love-listalle fragranticassa. Ja Narcotic Flowers kiinnostaisi itseänikin, ja harmittelin kovasti kun sitä ei Indiescentillä ollut tarjota. Laitoin kuitenkin matelu anelu nuoleskelu -postia suoraan Tuhansille Kukkasille, että kattellaan kantaako hedelmää 8-)
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

Ilta taittuu ihanaisen rikotulla , mutta suloisen makealla ruusuisella Tauer:n Une Rose Vermeille. (Kiitos Jaakiem) Tämä on aivan kertakaikkiaan IHANA, ahh, nuuskii ja nuuskii !
Thougts begome things... choose the good ones!
Anna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anna »

kirra kirjoitti:^Ei sitä aivan suotta olekaan kehuttu. Vaikken itse tuon syväluotaavampaa analyysiä osa antaa, niin kyllä tuoksu pääsi heti love-listalle fragranticassa. Ja Narcotic Flowers kiinnostaisi itseänikin, ja harmittelin kovasti kun sitä ei Indiescentillä ollut tarjota. Laitoin kuitenkin matelu anelu nuoleskelu -postia suoraan Tuhansille Kukkasille, että kattellaan kantaako hedelmää 8-)
Heh, itse asiassa mäkin olen laittanut, pari kuukautta sitten ainakin. Tai kysyin vain, että olisiko siitä näytettä saatavilla koska heidän kotisivuillaan ei sellaista ollut tilattavana. Muutama viikko sitten vastasi että juu kyllä hän voi sen mulle lähettää, mutta ei ole kyllä kuulunut mitään...Odotellaan :aurinko:
Eeva

Viesti Kirjoittaja Eeva »

Tänään ja monena edellisenä päivänä ainoa "oikealta" tuoksuva parfyymi on ollut Yerbamate.
mukael
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/

Viesti Kirjoittaja mukael »

Tänään taas Olfactive Studio - Lumière Blanche.
Mohn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mohn »

Guerlainin Aqua Allegoria Pamplelune. Aivan älyttömän ihana alku tässä! :romance-heartstiny: Drydownissa jokin vivahde joka vähän arveluttaa, en osaa päättää tykkäänkö vaiko enkö. Luultavasti tykkään. Kovin on vain lyhytikäinen minun ihollani, nyyh! :cry: Tämä on kyllä niin ihanan sitruksinen eikä ollenkaan mikään wc-ankka tai muu raikastin. Herkkää, kirpeää ja ihanaa! :sydän:
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”
hellin
Tuoksuni: http://sinistapintaa.blogspot.fi/p/tuoksukaappi.html
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hellin »

Esprit d'Oscar tänäänkin :).
Syysviiru

Viesti Kirjoittaja Syysviiru »

Mohn kirjoitti:Guerlainin Aqua Allegoria Pamplelune. Aivan älyttömän ihana alku tässä! :romance-heartstiny:
Minäkin haaveilen tuoksusta, joka alkaisi kuten AA Pamplelune ja päättyisi syvään neroliin.

Mulla La Petite Robe Noire EdT. Miten hölmösti brändätty tuote! Pikkujoulutuoksun etsijät pettyvät tähän, mutta kannustan tummien, syvien tuoksujen ystäviä kokeilemaan. Toimii taatusti myös miehillä, mutta pakkaus on hivenen nolo :think:
Mohn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mohn »

Posti toi ihanalta Kosmoskukalta muutaman samplen joista Gresin Cabotinea haistelin ihan vaan samplevialin suulta ja vähän sormilta ;) ja Guerlainin Cuir Belugaa oli pakko laittaa kämmenselälle. Cabotine tuntuukin olevan aika ytyä tavaraa, sellaista perinteistä 80-luvun tyylistä intensiivistä ja täyttä tuoksua. Näin äkkiseltään mulle tuli siitä mieleen nuoruuden rakkaus, Orlanen Fleurs d'Orlane mutta vaatii tarkempaa tutustumista.

Cuir Beluga sitten. Ihana, ihana, ihana!!!! Haluan, haluan, haluan!!! Ison pullon, kiitos! :obscene-drinkingfaded: En ymmärrä, vaikka en fanita heliotrooppia niin jostain syystä se on alkanut luikertelemaan mun aivoihini naamioituneena miellyttäväksi. :shock: Ilmeisesti kysymys on joko tottumisesta tai sitten annostuksesta...tai mistä näistä tietää. :mrgreen:

Pahoin pelkään, että tulen killumaan tukevasti ja lähtemättömästi Guerlain-koukussa. En ole tuoksutellut kuin muutamia, mutta pelottaa tuoksutella näitä lisää, koska veikkaan köyhtyväni siinä rytäkässä reilusti... :auto-dirtbike:
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”
Kosmoskukka
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

^Kiva ku tykkäät, voisin muutaman muunkin näytteen ko talolta sulle lähettää. :P
kirra
Diesel - Loverdose

Miullekin tuli tänään postia siulta Kosmoskukka. Kiitos kaunis ja kumarrus. Ihania ylläreitä. :3 Kädet täristen tutkiskelin aarteitani, mutta päädyin kuitenkin tulokseen, että vasta sitten kun nenä toimii täysillä tehoilla. Ensin alta pois nuo vähäpätösemmät tulokkaat. Ja YHH onneksi on tuo kärsä vielä hieman puolitehoilla, jessus mikä käry Cherry Bomb Killerin Truth or Dare -lemusta lähtee! Eihän tuo nyt mikään kuola poskella odotettu tulokas ollutkaan, eikä pullon ulkomuoto ole mikään chanel viitonen, mutta kyllä on törkiän tajunnanräjäyttävä ja aistit lamaannutava imelyys. Killer todellakin.. Ensivaikutelma oli että hei, YR:n Monoï. No ei kyllä. Jotain rehua terästettynä erittäin kylläisellä sokeriliuoksella. Ja tuntuu että tuo käry vaan paisuu kasvaa ja leviää! Kohta lähtee... :character-jason:
Kosmoskukka

Kämmenillä Guerlain:n Nuit d`Amour ja ranteella hitusen Liu:ta. Liu on aivan ihana puuteri/saippua kukka pommi/pilvi. Ahh !
Vastaa Viestiin