Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Yleinen höpöttelyketju
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Re: Yleinen höpöttelyketju
Jees, komppaan kyllä Christiania aivan täysin. 

Thougts begome things... choose the good ones!
Oulun Stockalla oli alepöydällä Acqua di Parman keltaisia lahjapakkauksia mojovassa tarjouksessa. Olisin ottanut, jos mulla ei olisi tuota jo. Sanonpa vaan vinkkinä, jos muita oululaisia tuo tuoksu kiinnostaa.
- Kosmoskukka
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Kiitti Jaakiem, käynpä huomenna katsomassa tilanteen 

Jos ei ole entuudestaan tuttu, niin kannattaa testata. Miesten hyllystä löytyy varmaan testeripullo tosta.
Kiitos kaikille tsempeistä!
Olen itsekin alkanut olla sitä mieltä että mieluummin teen mielekkäitä asioita vapaaehtoisesti ja vapaa-aikana, ja työkseni jotain sellaista mikä mahdollistaa sen, kuin että työkseni jotain suht mielenkiintoista mutta syystä tai toisesta liian kuormittavaa ja energiaa vievää, jolloin en vapaa-ajalla saa tehtyä mitään ylimääräistä. Ei vain ole sen arvoista, kyllä sitä pärjää pienemmilläkin tuloilla mutta ei ilman hengenravintoa! Luovana ihmisenä tämä tarkoittaa sitä, että täytyy olla riittävästi omaa aikaa ja energiaa omiin hassuihin projekteihin ja elämästä nauttimiseen ylipäätään.
Toivottavasti tulee vastaan jotain sellaista mistä pikemminkin saan tuota energiaa, ja vieläpä saisi jonkinlaisen toimeentulon!

Olen itsekin alkanut olla sitä mieltä että mieluummin teen mielekkäitä asioita vapaaehtoisesti ja vapaa-aikana, ja työkseni jotain sellaista mikä mahdollistaa sen, kuin että työkseni jotain suht mielenkiintoista mutta syystä tai toisesta liian kuormittavaa ja energiaa vievää, jolloin en vapaa-ajalla saa tehtyä mitään ylimääräistä. Ei vain ole sen arvoista, kyllä sitä pärjää pienemmilläkin tuloilla mutta ei ilman hengenravintoa! Luovana ihmisenä tämä tarkoittaa sitä, että täytyy olla riittävästi omaa aikaa ja energiaa omiin hassuihin projekteihin ja elämästä nauttimiseen ylipäätään.

Toivottavasti tulee vastaan jotain sellaista mistä pikemminkin saan tuota energiaa, ja vieläpä saisi jonkinlaisen toimeentulon!
En ole ostanut tässä kuussa yhtään tuoksua. Tuleeko tästä tipaton tammikuu?
-
Mulle ei ainakaan tullut. Lasketaanko näytteetkin? Vaihtojen lisäksi oon ostellut niitä ihan sumeilematta.
- pihlaja
- Tuoksuni: Suosikkeja:
- 1725 Casanova (Histoires de Parfums)
- L'Heure Bleue (Guerlain)
- L'Eau par Kenzo eau Indigo (Kenzo)
- Versense (Versace)
- Ambre Narguile (Hermes)
- Zen Secret Bloom (Shiseido)
- 01 Sunda (Odin NY)
- 1969 Parfum de Revolte (Histoires de Parfums) - Paikkakunta: Jyväskylä
Mie en ole ostanut Tea for Twon jälkeen yhtään pulloa! Hämmentävää, mutta ehkä vähän traumatisoiduin siitä allergiakokemuksesta (ja päätin samalla myös vähentää sokko-ostot minimiin). En ole uskaltanut vieläkään testata sitä edes uudelleen.
Luin eilen, että Diorin ekslujen hintoja olisi nostettu.
-
Se ei vaikuta kauheen helpolta tuoksulta -- pitää testata sekin ajatuksen kanssa kunhan arki asettuu uomiinsa. Luulisin kyl, että sen saa myytyäkin jos se on vaan liikaa.pihlaja kirjoitti:Mie en ole ostanut Tea for Twon jälkeen yhtään pulloa! Hämmentävää, mutta ehkä vähän traumatisoiduin siitä allergiakokemuksesta (ja päätin samalla myös vähentää sokko-ostot minimiin). En ole uskaltanut vieläkään testata sitä edes uudelleen.
- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Miekään en ole ostanut yhtään tuoksua aika päiviin.Päinvastoin pyrkinyt hankkiutumaan eroon niistä,joita ei tule juuri käytettyä.Kokoelma,jossa kaikki tuoksut on säännöllisessä käytössä,olisi joskus tavoitteena ja kiva omistaa.
Calypso, hieno ja rohkea ratkaisu!
Ohoh Jaakiem. Taitaa olla harvinainen kuukausi sulle? Oletko muuten laskenut, että paljonko sulla on pulloja? Ei taida sullakaan ihan heti loppua
Christian777, jep tuollainen kokoelma olisi hieno. Mutta mun täytyy myöntää, että ainakin mulla osa pulloistani on sellaisia joita en oikeastaan käytä, mutta haluan silti omistaa ne... Niitä on hieno ihastella ja silloin tällöin nuuskutella
Ohoh Jaakiem. Taitaa olla harvinainen kuukausi sulle? Oletko muuten laskenut, että paljonko sulla on pulloja? Ei taida sullakaan ihan heti loppua

Christian777, jep tuollainen kokoelma olisi hieno. Mutta mun täytyy myöntää, että ainakin mulla osa pulloistani on sellaisia joita en oikeastaan käytä, mutta haluan silti omistaa ne... Niitä on hieno ihastella ja silloin tällöin nuuskutella

- Kosmoskukka
Mulla menee vähän samoilla linjoilla Annan kanssa.
Joitain ei tuu käytettyä välttämättä niin paljoa, mutta just niitä on ihana toisinaan nuuskutella ja myös suihkuttaa. Ja toisaalta, mulla on sellaisia kestosuosikkeja jotka saattaa olla pariki vuotta tauolla ja sitte innostun niistä uudestaan, ja uudestaan. Ja niiden ollessa tauolla on mielen laajentamis aikaa uusille ihanuuksille ja tuona vanhojen suosikkien tauko aikoina on kyllä löytynyt monta upeaa uuttakin suosikkia. Mulla se mitä käyttää vaihtelee myös tosi paljon vuodenajastaki.
Kaikki ei oo kokoajan tasaisesti käytössä. Toki jos katsoo hieman pitemmän aikavälin käyttötottumuksia, niin kyllä ne sillain 5-7 vuoden aikana ovat kyllä käytössä aikasta hyvin kaikki. Mutta jaksottain, vai miten olikohan Tigru joka aina sanoo- jumittaa
Mää vaan saatan aina jumittaa johonki viiteen tuoksuun. Ja sitte hylly vaihtuu.

Joitain ei tuu käytettyä välttämättä niin paljoa, mutta just niitä on ihana toisinaan nuuskutella ja myös suihkuttaa. Ja toisaalta, mulla on sellaisia kestosuosikkeja jotka saattaa olla pariki vuotta tauolla ja sitte innostun niistä uudestaan, ja uudestaan. Ja niiden ollessa tauolla on mielen laajentamis aikaa uusille ihanuuksille ja tuona vanhojen suosikkien tauko aikoina on kyllä löytynyt monta upeaa uuttakin suosikkia. Mulla se mitä käyttää vaihtelee myös tosi paljon vuodenajastaki.
Kaikki ei oo kokoajan tasaisesti käytössä. Toki jos katsoo hieman pitemmän aikavälin käyttötottumuksia, niin kyllä ne sillain 5-7 vuoden aikana ovat kyllä käytössä aikasta hyvin kaikki. Mutta jaksottain, vai miten olikohan Tigru joka aina sanoo- jumittaa

Heräsin äsken ovenkellon soittoon, ja toikkaroin pahassa pöpperössä ovelle. Kuljetusukko toi elämäni ensimmäisen Gourmondo paketin! Näin helppoa se tosiaan on, alkoholin tilaaminen kotiovelle! Paketissa calvadosta, viinejä, oluita, skumppaa, rommia, vodkaa.
http://www.gourmondo.de/g/index.jsf
Hyvästi, Alko! Hahhah, sinä vanha roisto et saa miulta enää senttiäkään!!
Ja nyt alkoi pämppääminen!
On miulla muutakin asiaa. Kuka haluaa tapella kanssani reilusti?!? http://www.huuto.net/kohteet/issey-miya ... /299054396
Hanska on heitetty...
http://www.gourmondo.de/g/index.jsf
Hyvästi, Alko! Hahhah, sinä vanha roisto et saa miulta enää senttiäkään!!
Ja nyt alkoi pämppääminen!

On miulla muutakin asiaa. Kuka haluaa tapella kanssani reilusti?!? http://www.huuto.net/kohteet/issey-miya ... /299054396
Hanska on heitetty...
Foorumille on näköjään liittynyt sadas hahmo. Sinä. Saas nähdä kuulemmeko hänestä enemmän, vielä on ainakin kieli jäykkänä hänellä.
Hmmm. Sadas jäsen. Ei paha, mutta olen aina ollut yllättynyt siitä kuinka vähän täällä on aktiivisia tyyppejä. Tuoksut ovat, sittenkin, myös Suomessa, hyvin ekslusiivinen harrastus. Harva niistä jaksaa vaahdota.
Kertokaa miulle harrastajasivusto, missä on lähes kaksi vuotta sen perustamisen jälkeen vähemmän äksöniä kuin täällä..?
Suomen Koppakuoriasten Kerääjät -sivustollakin on vilkkaampaa. En sano että tämä on lainkaan huono asia. Sanon vaan.

Hmmm. Sadas jäsen. Ei paha, mutta olen aina ollut yllättynyt siitä kuinka vähän täällä on aktiivisia tyyppejä. Tuoksut ovat, sittenkin, myös Suomessa, hyvin ekslusiivinen harrastus. Harva niistä jaksaa vaahdota.
Kertokaa miulle harrastajasivusto, missä on lähes kaksi vuotta sen perustamisen jälkeen vähemmän äksöniä kuin täällä..?
Suomen Koppakuoriasten Kerääjät -sivustollakin on vilkkaampaa. En sano että tämä on lainkaan huono asia. Sanon vaan.