Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Ookkona Oulusta?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Re: Ookkona Oulusta?
On teitä aina vaan yhtä ihana nähdä! Kiitos mukavasta parista tunnista ja otetaanpa uusiksi taas. 

Thougts begome things... choose the good ones!
Kiitos taas. Oli hauskaa. Teidän seurassa viihtyy, vaikka puhuttaisiin aidanseipäistä.
Se Lupin tuoksui koko illan hyvälle. Aikamoinen yllättäjä, kun ottaa huomioon vaisun alun. Batucade antoi hieman periksi melonimaisuudelle. Alkupuoli oli kyllä aika herkullinen. Cerrutikin jaksoi tuoksua yömyöhään asti.
Se Lupin tuoksui koko illan hyvälle. Aikamoinen yllättäjä, kun ottaa huomioon vaisun alun. Batucade antoi hieman periksi melonimaisuudelle. Alkupuoli oli kyllä aika herkullinen. Cerrutikin jaksoi tuoksua yömyöhään asti.
- Kosmoskukka
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
^musta tuntuu että tämän Mon Precieux nectarin kans varmasti hieman sama homma, iholla vaan paranee. 

Thougts begome things... choose the good ones!
- Aigu
- Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:
Galimard: Aventure
Dior: Eau Sauvage
Guerlain: L'Instant
Chanel: Egoiste
Dior: Diorella
Naistentuoksuissa tuoksumakuni on Chypre. Piste. :D - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Heippa kaikki Oululaiset!
Olen tulossa Ouluun 22.2. lauantaina. Olisiko kiinnostusta järjestää raaka-ainesessiota tuolloin? Olen siellä joka tapauksessa työmatkalla, joten samalla vaivalla menisi haistattelukin siinä sivussa.
Olen tulossa Ouluun 22.2. lauantaina. Olisiko kiinnostusta järjestää raaka-ainesessiota tuolloin? Olen siellä joka tapauksessa työmatkalla, joten samalla vaivalla menisi haistattelukin siinä sivussa.
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
- Kosmoskukka
- Saila
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/328729/
Minua kiinnostaisi myös, mutta en ole varma pääsenkö. Tytöllä on synttärit tuolloin sunnuntaina, mutta en vielä ole varma minä päivänä niitä juhlitaan... Mihin mennessä pitäisi ilmoittaa osallistumisesta?
Olen varovaisen kiinnostunut, en ole vielä ollenkaan varma pääsenkö mutta haluaisin kyllä! 

Oho. Tästähän on tullut aikamoinen häppeninki.
- Aigu
- Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:
- Viesti:
Minun puolestani ei nyt ole mitään angstia ilmoittautumisesta. Otan kamat mukaan joka tapauksessa. Ilmoitelkaa vaikka saman viikon loppupuolella tms.
Monsieur Christian Aigu,
- Aigu
- Viesti:
Miltä näyttää Calypso ja Saila?
Monsieur Christian Aigu,
En osaa sanoa ollenkaan. Jos asun vielä tällä paikkakunnalla niin mahdollisesti pääsen, tällä hetkellä en osaa varmaksi sanoa edes sitä mitä ensi viikolla tapahtuu tai missä asun.Aigu kirjoitti:Miltä näyttää Calypso ja Saila?

Minä haluan ehdottomasti tietää vastauksen tähän kysymykseen. "Kuvathread" onkin ollut jumissa jo ihan liian pitkän aikaa.Aigu kirjoitti:Miltä näyttää Calypso ja Saila?

- Saila
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/328729/
toxu kirjoitti:Minä haluan ehdottomasti tietää vastauksen tähän kysymykseen. "Kuvathread" onkin ollut jumissa jo ihan liian pitkän aikaa.Aigu kirjoitti:Miltä näyttää Calypso ja Saila?

Aigulle vastauksena myös mulla, etten vielä osaa sanoa. Jonkin verran asiaan vaikuttaa myös se, missä haistellaan, mihin aikaan ja kuinka kauan...
- Aigu
- Viesti:
Toxu: Minäkin kaipailin jonkinlaista ryhmäkivaa eikun siis kuvaa...
Monsieur Christian Aigu,
- finanna
- Tuoksuni: Oriental-gourmand-chypre-floriental-fanaatikko. Pulloarkisto löytyy fragaranticasta ja Parfumosta samalla nimimerkillä. Lempparilinjat Lutens, Mugler, Malle ja vanha Guerlain.
Suosikkinuotit: syreeni, liljat, vanilja, pihka, heliotrooppi, syreeni, lämpimät mausteet.
Ei toimi: greippi ja kielo, vetiset raikkaat tuoksut. - Ostoslista: Stoned.
Onko teillä aikataulusuunnitelmia? Melkein houkuttaisi tehdä viikonloppureissu jos vr olisi yhteistyökykyinen.