Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Mitä haistelet tänään?

Tule mukaan puhumaan hajuvesistä, tuoksuista, parfyymeista ja partavesistä niin paljon kuin sielu sietää!

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Jaakiem

Re: Mitä haistelet tänään?

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Thierry Muglerin Cologne. Toimii hienosti ulkona syysilmassa. Raikkautta raikkauden päälle.
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

Encre Noire pour Elle vuorossaan tänään.
Thougts begome things... choose the good ones!
toxu

Viesti Kirjoittaja toxu »

Fougère Bengale by Parfum d'Empire.
Viihdyin tässä eilen kokonaisen päivän niin hyvin, että jatkan tällä vielä. Mikä herkullinen, erikoinen tuoksu. Jättää aivan erinomaisen ihanan sillagen.
Olen onnekas että tämä on eräs niistä tuoksuista joita vaimokkeenikin on innostunut pitämään.

Yrttimausteinen ja hennosti jopa puinenkin juu, mutta siltikin pääasiassa laventeli-immortelle accord ripauksella sivettiä ja luumumarmeladia. 8-)
Anna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anna »

Laitoin taas RM Ambra di Lunaa. Kyllä mä pidän tästä. Oikein odotin pääseväni suihkauttamaan tätä iholle!
Sumukorento
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:

Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette

Viesti Kirjoittaja Sumukorento »

Mx Mara Le Parfum tänään. Suihkautin sitä huiviin, niin sain tuoksun kestämään koko työpäivän.
Toxu, profiilikuvasi on :romance-heartsthree:
mukael
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/

Viesti Kirjoittaja mukael »

Tänään Diptyque - Eau Duelle.
eiffelintorni

Viesti Kirjoittaja eiffelintorni »

SL Santal Majuscule. Tämä on kyllä pehmeän, pyöreän, kulmaton, särmätön tuoksu. Lämpöinen, ei sitten niin mitään vastenmielistä, eikä myöskään intohimoista. Kun on nenä ranteella hyppää välillä jännä kukkaisuus esiin vienon toffeen keskeltä.

Tässä on myös sellaista "ulkoilmavivahdetta", jota saan useista Sergen tuoksuista. Se tuntuu jotenkin leijuvan sen lämpimän karamellisyyden tai täyteläisuuden yllä, jännä abstraktio siinä tiheän tuoksun ympärillä. Tykkään siitä!
eiffelintorni

Piti vielä kirjoittaa, että alkoi todella kiinnostamaan Kamichan aiemmin kuvaamana Bois de Violette! Kiinnostusta lisäsi myös pari päivää sitten testaamani Keiko Mecherin puulle ja violetille tekemä Genie de Bois. Kuvittelisin, että tuo SL voisi päihitellä mennen tullen Keikon, en tosin tiedä, onko niissä käytännössä mitään yhtäläisyyksiä.

Tilaan vielä samplet sekä Bois et Fruitsistä (jota olen joskus muutamia vuosia sitten saanut ranteelle siellä pikkumyymälässä) että Bois de Violettesta. Laitoin samplelistalle myös Miel de Bois'n, Clair de Muscin ja Daim Blonden ainakin.

Asiasta vielä toiseen kukkaruukkuun - olen ihmeissäni katsonut, kun keväästä syksyä varten säästämäni El Attarine ja La Myrrhe ovat mystisesti vajuneet 5 millin spraysampleissaan. En ole juuri niitä suihkutellut, ei näytä, että olisivat vuotaneet, ei lapsi eikä mieskään tunnusta mitään. Voiko ne haihtua ilmaan tuota vauhtia?! Samankokoisissa ja samaan aikaan tilatuissa putkloissa Chanelin exclut ovat pysyneet paremmin mitoissaan ja niitä olen sentään käyttänytkin. Ketä tai mitä saan tästä syyttää ?! :shock:
mukael

Bois de Violettesta tuli mieleen että voisin esittää hypoteesin: otetaan trio SL - Bois de Violette, SL - Boxeuses ja OS - Chambre Noire. Jos tykkäät kahdesta, kannattaa tutustua kolmanteen.

Eiffel: varmasti voi haihtua ilmaan, syytä epätasalaatuisia pulloja... Tiivisteteippiä rumasti pullon ja sprayosan liitoskohtaan vaan.
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Vaikka sympaattistahan se olisi, jos lapsi olisi käynyt salaa pullolla, kun on kyse tuoksupullostaa.
mukael kirjoitti:Bois de Violettesta tuli mieleen että voisin esittää hypoteesin: otetaan trio SL - Bois de Violette, SL - Boxeuses ja OS - Chambre Noire. Jos tykkäät kahdesta, kannattaa tutustua kolmanteen.
Ovelasti yrittää Mukael hivuttaa taas ooässää.
mukael

^ En mä oo niin ovela :roll: Lähinnä yllytin tässä kiertoteitse Kamichaa (ja toki muitakin) testailemaan vielä Boxeusesia (muistan kyllä että silloin kerran se tuntui häviävän iholta nopeasti). Kamichan kertakokeilua lukuunottamatta ei oo pahemmin foorumilla mainittu. Yhtälöhän on sitäpaitsi 2-1 Lutensin hivuttamisen hyväksi (hypoteesini käsittää siis kaikki yhdistelmät: jos tykkäät BdV + B -> tutustu CN, jos CN + BdV -> tutustu B, jos CN + B -> tutustu BdV) :geek:
eiffelintorni

Hih :geek: Boxeuses oli tuossa munkin samplelistalla, mutta pistin siihen kyssäriä joidenkin lukemieni arvioiden jälkeen.
eiffelintorni

Mukaelin yhtälön ratkaisu aloitettu lopusta alkuun päin :think: = Olfactive Studion samplet vihdoin tilattu.
kirra
Tuoksuni: Signature Fragrance atm taitaa olla John Gallianon Parlez-moi d'Amour EdT. Siitä se ajatus sitten lähti.. Ruusua, ruusua, ruusua... YR Rose Absolue, YR Rose Fraiche, Salvatore Ferragamo Signorina. Siinä joitakin suosikkeja. Tällä hetkellä tuoksuvarastoani täydentävät lähinnä ilmaisnäytteet ja YR halpistuoksut, tässä kun on vasta itsensä kouluttaminen aluillaan..
Ostoslista: Givency - Le Bouquet Absolu
Salvatore Ferragamo - Signorina
Diesel - Loverdose
Jean Paul Gaultier - Classique

Viesti Kirjoittaja kirra »

Minulla tänään JHAG - Calamity J. Tätä en edes noteerannut tilatessani tuota samplesettiä. Tänään tartuin tähän ja mietin että jaa mikähän tämä, liekö vielä testailtu. Nuotit on sellasia että ei minulle juurikaan sano mitään. Mutta hämmentävästi minun nenääni tämä ensalkuun on sellainen hieman esanssinen ja purukumimainen kaneli. Tulee mieleen Ameriikassa myytävät Hot Tamale kanelikarkit. Nuiden punaisten möllyköiden ohella, jos oikein imuroi rannetta, niin välistä pilkahtelee jonkinlaista puisuutta ja lehtevää lämpöisyyttä. Jollain tavalla jopa koin jonkun keinotekoisen hetkellisen rakkaudenläikähdyksen rinnassani kun ensikertaa tähän tuoksuun pääsin kiinni. Onneksi kuitenkin Juulietin pullot ovat omaan makuuni hieman tympeitä niin ei tule tehtyä hätiköityjä ratkaisuja. Minnuu kuitenkin kiinnostaisi lukea muiden muisteloita kys. tuoksu(i)sta. Varmaankin löytyy kokemuksia, vaikka voisin veikata ettei ihan kohtaa monenkaan mieltymyksiä?
Mohn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mohn »

Minä taisin tykkäillä Julietten pyssyistä. Joitakin olen kokeillut toistamiseenkin ja johonkin Julietteen olen muistaakseni kerran vallan pukeutunut. Nyt en tosin pysty lonkalta heittämään mitään arvioita, katsotaan josko jossain välissä ehtisi jotain enemmänkin kirjoitella.

Tänään ensikokeilussa Yves Rocherin Vanille Noire. Ihan jees. Ehkä aavistuksen turhan seetrinen minun makuuni jos parkkeeraan nenäni ihan iholle, kauempaa löyhähdellessään tämä on ihan miellyttävä vanilja. Ei kovin erikoinen, sellainen tavallisen turvallinen ja helppo. Saisi olla vähän kestävämpi. Ihan käyttökelpoinen, ei harmita että huusin sokkona huuto.netistä.
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”
Vastaa Viestiin