Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Yleinen höpöttelyketju

Vapaata keskustelua foorumille rekisteröityneille. Ei näy vierailijoille - ja hakukoneiden botit eivät käy täällä.

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

christian777
Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)

Re: Yleinen höpöttelyketju

Viesti Kirjoittaja christian777 »

Onnitttelut Njaal,tupakan pois jäänti on aina juhlan arvoinen!Mulla tulee jouluna 10vuotta :aurinko:
Anna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anna »

Calypso, Ihanan kuuloista! Sulla on mahtavia kisuja :romance-heartsmiley:

Ja Kamicha, hymyn toi huulille sun kuvasi, oi mikä määrä suloisuutta!! :romance-heartsmiley: :romance-heartsmiley:

Meillä ei pentuasia nyt etene kun siperiankissoja on niin vähän saatavilla. Punaisia poikia olisi syntymässä maailmaan, mutta punainen ei tunnu kuitenkaan ihan omimmalta. voi kunpa löytäisimme pian kaverin, voi olla että joudumme vaihtamaan norjalaiseen metsäkissaan, vaikka ei niitäkään liikoja ole....
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Mulla on muuten uusi näyte Secretions magnificuesta. Onko kukaan niin uskalias, että haluaa sen haisteltavaksi? Saila, laitanko sulle tulemaan?
Saila
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/328729/

Viesti Kirjoittaja Saila »

^No, huh huh. Aika hurjalta kuulostaa (parfumon ja fragrantican mukaan). Toisaalta kiinnostaisi haistaa, mutta viime vuosina on oksennusrefleksi ollut aiempaa herkemmässä ja siksi kyllä pelkään, että laatta lentäisi, jos tuota haistaisin...
Jaakiem

Kannattaa ehkä sitten haistella paperilta ensin... ja mahdollisesti ulkotiloissa.
Njaalgahaisyeini

Viesti Kirjoittaja Njaalgahaisyeini »

Eih :D

Jos jotakuta kiinnostaa niin Perfume Shrinessä on pääsiäismyyjäiset: http://perfumeshrine.blogspot.fi/2014/0 ... -sale.html
toxu

Viesti Kirjoittaja toxu »

ElDOn SM on pakko kokea. Se on eräs niistä jutuista jotka täytyy käydä läpi, ennenkuin voi kutsua itseään tosi kovaksi hajupääksi.

Älkää tytöt peljätkö. Ei se siltä mälliltä oikeasti tuoksu, jos sitä pelkäätte... :D

Itseasiassa, miulle se on aina ollut tuoksu, jossa on enemmän mukana *naista* kuin miestä. Koodisana : Kuukautiskierto. :think:
Saila
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/328729/

Viesti Kirjoittaja Saila »

toxu kirjoitti: Itseasiassa, miulle se on aina ollut tuoksu, jossa on enemmän mukana *naista* kuin miestä. Koodisana : Kuukautiskierto. :think:
Tuonko siten pitäisi tehdä siitä paremman hajuinen? :P
Njaalgahaisyeini

Mun Chamade on tullissa! Eka kerta, kun tuoksu jäi sinne. Ei tässä muuta mutta ku että sen saapuminen kestää vähän normaalia pidempään :music-guitarred:
Jaakiem

Onko kuriirin kautta vai postina? Mun mielestä rahdin tulliselvitys on vaikeampi tehdä kuin postin tullaus.
Njaalgahaisyeini

Postin, onneksi. Oon tehnyt tulliselvityksiä ennenkin sekä viejänä että tuojana eikä ne mua sinänsä rassaa, mutta se päivä tai pari joka menee selvityksen ja mahdollisten vero/tullimaksujen käsittelyyn ottaa päähän, kun perjantai ja maanantai on pyhiä enkä varmasti kerkeä saada sitä nyt edes ensi tiistaina :/
toxu

Viesti Kirjoittaja toxu »

Saila kirjoitti:
toxu kirjoitti: Itseasiassa, miulle se on aina ollut tuoksu, jossa on enemmän mukana *naista* kuin miestä. Koodisana : Kuukautiskierto. :think:
Tuonko siten pitäisi tehdä siitä paremman hajuinen? :P

Ei. Päinvastoin. Sanoin vain että älkää peljätkö mälliä. :D

Juttuhan on nyt niin, että se sperman tuoksu olisi paljon parempi. Jep. Me miehet eritämme teitä naisia paljon miellyttävämpiä tuoksuja. :snooty: :gay-imgay:

Jaakiem, laitahan nyt se sample kiertämään.
Jaakiem

Mä vien sen huomenna Sailalle, joka saa laittaa halutessaan vahingon kiertämään.
Njaalgahaisyeini

Toxufoorumi [NOSE]
Sumukorento
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:

Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette

Viesti Kirjoittaja Sumukorento »

Jaakiem kirjoitti:Mulla on muuten uusi näyte Secretions magnificuesta. Onko kukaan niin uskalias, että haluaa sen haisteltavaksi? Saila, laitanko sulle tulemaan?
Mä haluan! Tiedän, että inhoan stä, koska en siedä opaponaxia, mutta toisaalta, pidän womanitystakin...
Vastaa Viestiin