Se möi miulle tosiaan hiukan käytetyn BF pullonsa pari-kolme vuotta sitten. Pullon kultainen korkki oli täynnä rasvaisia sormenjälkiä. Nuolin sen puhtaaksi.Gogol kirjoitti:Olfactoriaan on helppo kehittää girl crush.

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Se möi miulle tosiaan hiukan käytetyn BF pullonsa pari-kolme vuotta sitten. Pullon kultainen korkki oli täynnä rasvaisia sormenjälkiä. Nuolin sen puhtaaksi.Gogol kirjoitti:Olfactoriaan on helppo kehittää girl crush.
Tuosta kesästä tuli mieleen, että täällä maailman kolkassa kesän top-tuoksu olisi ollut - jos olisi viitsinyt käyttää - Johnsonin Off; aika hyvä projektio, muttei ihan täysin riittävä kaikkein pienimpiä ystäviä varten. Hieman pistävä haju kylläkin. Liekö koostumusta muutettu aikojen saatossa. (Nyt itikat näyttävät hävinneen pitkään kestäneeseen kylmyyteen ja sateisiin...)Gogol kirjoitti:
Täällä on edelleen täysin kesäistä, ulkona voi olla paljain säärin ja hihattomassa mekossa.
Ootko siis haistellut niitä aiempia flankkereita? Mä en oo haistanut sitä Pure Shotia, mutta muut kyllä. Pure Coffeen ostin aikanaan, mutta se on jäänyt lähes käyttämättä sen jälkeen kun mun intensiivinen A*Men-vaihe sammui. Pure Malt oli mun nenään vähän one trick pony: se viskimäinen nuotti/akkordi oli tosi jännä mutta ei kannatellut tuoksua tarpeeksi pitkälle ja näistä flankereista PM hajosi mun iholla eniten ajan myötä. Pure Havanessa on aika kirkuva ja loppuun asti hallitseva cherry tobacco -fiilis. PH tuoksuu harvakseltaan mun nenään tosi hyvältä, mutta useimmiten tosi teennäiseltä ja muoviselta.toxu kirjoitti:Saattaa hyvinkin olla että tämä on miun mielestä tutustumisen arvoinen, toisin kuin suurin osa Pure-flankereista...