Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Ookkona Oulusta?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Re: Ookkona Oulusta?
Riippuu vähän ajankohdasta että pääsenkö, mutta olisi kyllä todella mukava päästä taas mukaan! 

-
- Tuoksuni: Ajantasaisin tuoksutilanne Fragranticaprofiili -mikkope2-
Hei taas!
Kyllähän olisi jo hyvinkin aika tapaamisen, sitten vaan aika- ja paikkaehdotuksia peliin..se Ainolanpuistohan oli kyllä kiva jos se kesäksi vielä kääntyis
Kyllähän olisi jo hyvinkin aika tapaamisen, sitten vaan aika- ja paikkaehdotuksia peliin..se Ainolanpuistohan oli kyllä kiva jos se kesäksi vielä kääntyis

Fragrantica nimim. -mikkope2-
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Mulla oli tänään viimeinen työharjoittelu päivä ja alkoi kesäloma. Mulle käy oikeastaan ihan kuinka vain.
Odotellaanko vähän sään paranemista ja mennään tuoksu piknikille?
Odotellaanko vähän sään paranemista ja mennään tuoksu piknikille?

Thougts begome things... choose the good ones!
- Kosmoskukka
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Hei,
Oisko porukkaa tulossa ensiviikolla Oulun tuoksutreffeille?
Oisko porukkaa tulossa ensiviikolla Oulun tuoksutreffeille?
Ensi viikolle on luvattu hienoja ilmoja, joten pitäisikö suunnittella miittiä Ainolaan?
- Kosmoskukka
Ainola kuulostaa kyllä hyvältä.
Mites Vainu? Entä oisko muita tulossa??

Mites Vainu? Entä oisko muita tulossa??
Olisiko torstai vai perjantai tapaamispäivä?
Miten Saila, pääseekö paikalle?
Mitä muuten haistellaan tällä kertaa? Mulle ei ole kovinkaan monta uutta hankintaa tässä välissä kertyä. Kiinnostaisiko ketään vähän harvinaisemmat Goutalit kuten Lavande ja alkuperäinen Pour monsieur? Onko sulla Kosmo Mon parfum Cherietä?
Miten Saila, pääseekö paikalle?
Mitä muuten haistellaan tällä kertaa? Mulle ei ole kovinkaan monta uutta hankintaa tässä välissä kertyä. Kiinnostaisiko ketään vähän harvinaisemmat Goutalit kuten Lavande ja alkuperäinen Pour monsieur? Onko sulla Kosmo Mon parfum Cherietä?
- Kosmoskukka
Hei,
juuh, kiinnostaa Goutalit. Ei oo Mon Parfum Cherieta mulla. Torstai vois olla aikasta hyvä tuoksutapaamis päivä. Varmaan mennään käymään powerparkissa mahdollisesti perjantaina.
juuh, kiinnostaa Goutalit. Ei oo Mon Parfum Cherieta mulla. Torstai vois olla aikasta hyvä tuoksutapaamis päivä. Varmaan mennään käymään powerparkissa mahdollisesti perjantaina.
Monelta olisi hyvä aika? Kolmelta, neljältä?
- Kosmoskukka
kolme on ihan hyvä. Määkin oon lomalla, niin käy miten vaan.
-
- Tuoksuni: Ajantasaisin tuoksutilanne Fragranticaprofiili -mikkope2-
Kolme on hyvä..
...Monsieur ehdottomasti, muita ehdotuksia olisi Or Black, Vol de Nuit, Miracle Homme L'Aquatonic, Iris Prima, Bois d'Ascese

...Monsieur ehdottomasti, muita ehdotuksia olisi Or Black, Vol de Nuit, Miracle Homme L'Aquatonic, Iris Prima, Bois d'Ascese

Fragrantica nimim. -mikkope2-
- Kosmoskukka
Hmm, määpä katon löydänkö iris Priman näytteen
Teen sulle dekantin Or blackistä jossain vaiheessa. En tiedä, onko nyt vialeja, kun menin tekemään ihan random-näytteitä.vainu kirjoitti: ...Monsieur ehdottomasti, muita ehdotuksia olisi Or Black, Vol de Nuit, Miracle Homme L'Aquatonic, Iris Prima, Bois d'Ascese![]()
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Saataa olla, että tupsahdan treffeillenne, tai sitten en :) Mulla on Kosmon numero, laitan viestiä viimeistään to puolen päivän aikoihin, olenko tulossa, Kuusamosta siis tulossa mahdollisesti olen tuolloin. Otan mukaan Vol De Nuit edt.n ja jokusen muukin tuoksun, omalla autolla kun liikun. Mutta kaikki siis riippuu ilmoista, esiteinistä, koirasta ja muista muuttuvista tekijöistä :)
Viimeksi muokannut Sumukorento, 05 Heinä 2014, 21:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.