Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Sumukorento kirjoitti:Ihan fragranticassa törmäsin Afireen ja Octoberiin, ja vaikuttivat niin mielenkiintoisilta, että tilailin suoraa Neil Morrisin sivuilta näytteitä. Neilhän on asunut aikanaan Suomessa, ja yksi tuoksuista on suoraa hänen muistikuvansa kylmästä pakkasyöstä suomalaismetsässä:) Näytteet ovat mukavan kokoisia, ja niiden mukana tuli jokseenkin ihana hoonolla soomella kirjoitettu viesti Neililtä
Jos laitat Eeva mulle yv.nä osoitteesi, niin lähetän ne mielelläni sulle:)
Nyt kun sanoit tämän niin näitä joutuu varmaan kierrättämään Jos Eeva vain suostuu Kylmä pakkasyö... Kerro vähän millainen se oli?
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan. suosikkituoksujani:
Moschino: Couture Balmain: Balmain de Balmain Balenciaga: Paris Le Labo: Chant de Bois L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde 2. Serge Lutens: Chergui 3. Serge Lutens: Bois de Violette
Eevasta ei ole kuulunut mitään, joten laitanko näytteet sulle Anna? Itse asiassa olen tulossa käväisemään Poriin ens lauantaina, nappaan sieltä kaksi autotonta ystävääni taidenäyttelyreissulle, voisin viskaista näytteet sulle, jos olet kaupungissa? Laita yv.tä:)
Mielestäni Neil on onnistunut oikein hyvin muistellessaan sitä pakkasyötä, tunnelma on juuri oikea, sen enempää en osaa tuoksua analysoida. Kuulas, kirpeä, helppo hengittää:)
Moikka, oli vähän aikaa offline. Mutta mulle sopii hienosti, että Anna saa tuoksut ensin! Mulla on vielä muutamat näytteet tässä välissä nuuskuttamatta, eli ei hoppua!
Minulla olisi Jaakiemin sokkosetti, jota voi laittaa eteenpäin. Tosin sokkotuoksut on paljastettu, mutta niitä ei ole pakko vilkuilla. Eiffelintornin Ormond Jaynet ovat myös minulla. En tiedä haluaako hän ne laitettavaksi eteenpäin vai takaisin itselleen. Meidän kirjastosta Mummo-chyprestä ja Nahkahanska-leidistä saa myös näytteitä lainaan. Nahkahanska-Lionne on kypsynyt kauniisti.
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
Jos joku haluaa kokeilla tällaisia luonnollisia hajuvesiä (tai mitä ikinä nyt ovatkaan) niin multa saa lainaan One Seedin tuotoksia. Mulla on niistä Courage, Devotion, Grace ja Frangipani.
Aigu kirjoitti:Heippa!
Meidän kirjastosta Mummo-chyprestä ja Nahkahanska-leidistä saa myös näytteitä lainaan. Nahkahanska-Lionne on kypsynyt kauniisti.
Miten minulta on mennyt ohi, että teillä on/on tulossa nahkatuoksukin?
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan. suosikkituoksujani:
Moschino: Couture Balmain: Balmain de Balmain Balenciaga: Paris Le Labo: Chant de Bois L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde 2. Serge Lutens: Chergui 3. Serge Lutens: Bois de Violette
Haluaisiko joku läjän Black Phoenix Alchemy Labin näytteitä? Suurin osa on Kosmolta saatuja, mutta joukossa myös mun tilaamiani/ylimääräisenä tulleita, yhteensä parikymmentä. Laidasta laitaan, kukista vereltä haisevaan. Nämä saisivat jäädä reissulleen.