Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Kevään Tuoksutapaaminen!!

Vapaata keskustelua foorumille rekisteröityneille. Ei näy vierailijoille - ja hakukoneiden botit eivät käy täällä.

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Jaakiem

Re: Kevään Tuoksutapaaminen!!

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Mä taidan tuolloinkin poissa kuvioista, kun on tuo viikonloppu töitä.
Syysviiru

Viesti Kirjoittaja Syysviiru »

Mulla löytyy kyllä aikaa, mutta ei paljetteja tällä kertaa. Viimeksi lainasin Vasilisalta paljettijakkua :greetings-wavegreen:
Gogol
Site Admin
Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.

En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.

Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gogol »

Tapaaminen kuulostaa tosi kivalta, pitäkää hauskaa, en tällä kertaa pääse paikalle!
mukael
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/

Viesti Kirjoittaja mukael »

^ What she said!
calypso

Viesti Kirjoittaja calypso »

Voi en malta odottaa että pääsen näkemään teidät kaikki, ketkä siis vain pääsette paikalle! Eli minäkin olen siis tulossa. :happy-cheerleadersmileygirl: En kyllä tiedä onko minulla mitään annettavaa tuonne annetaan/vaihdetaan-osastolle, ainakaan mitään kenellekään kelpaavaa, mutta koitan katsoa josko jotain löytyisi. :aurinko:
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

Lentokone reissu tulee kyllä liian tyyriiksi, mietin että jos junalla tsuikkaroin.
Tuota, onko se niinku helsigin päätepysäkillä?
vai pitäskö mun jäädä johonki muualle junalla tullessa??
Ja sitten toki mää oisin aamusta tosi aikasin, ehkä kannattas tulla helsinkiin keskustan suuntaan ensin.. ja siitä sitten "inhimillisempään" aikaan tuoksutreffeille?
Jos joskus 20.00 aikaan hyppäisin takaisin tulevaan junaan helsingistä lähteväksi. Onko maantieteellisesti suuntimet yhtään järkevästi suhteessa sitten aikatauluun? Että pystyn kulkemaan, mulla kun ei oo mitään hajua missä tuo paikka on missä tuoksutreffit pidetään.. tai millä mää sinne pääsen (juna, metro tms..) Tarvisin ohjeet, ellei joku poimi mua auton kyytiin helsingin citystä jossain vaiheessa.
Thougts begome things... choose the good ones!
Aigu
Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:

Galimard: Aventure
Dior: Eau Sauvage
Guerlain: L'Instant
Chanel: Egoiste
Dior: Diorella

Naistentuoksuissa tuoksumakuni on Chypre. Piste. :D
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aigu »

Tapaamispaikka on Vuosaaressa, metroaseman vieressä. Esimerkiksi Rautatieasemalta voi ottaa Vuosaareen menevän metron ja ajaa päätepysäkille. Uloskäynti Columbuksen puolelta, eli sieltä, minne metro olisi jatkanut. Paikka on 26-kerroksinen talo Columbuksen vieressä, vaikea erehtyä. Autot voi jättää Columbuksen parkkiin.
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
calypso

Mäkin tulen junalla, mutten tiedä vielä yhtään että mihin aikaan ja millä junalla. Olen Helsingin metrolla tainnut viimeksi matkustaa vuonna 1982, eli sen rakennusvuonna, mutta enköhän minäkin löydä paikanpäälle. :D
Aigu
Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:

Viesti:

Heippa!

Olemme varanneet tilan tuoksutreffejä varten ja kartoitamme nyt sopivaa aikaa. Olisiko hyvä aika seuraavanlainen:

Sunnuntai 18.5. (Lyöty lukkoon, tilaa ei saa muulle ajalle)

Raaka-ainehaistelu klo 12, tuoksutreffit klo 15.

Tai

Raaka-ainehaistelu klo 13, tuoksutreffit klo 16.

Tila on meillä käytössä koko päivän, sinne voi jättää tavaroita. Columbuksessa voi käydä syömässä tai sieltä voi hakea tauolla ruokaa.

Hintaa koko lystille tulisi seuraavasti:

Raaka-ainehaistelu 15 eur, tuoksutreffit 10 eur, kumpikin tapahtuma 20 eur. Palvelun tuottaa PP Perfumes, hinnat sisältävät arvonlisäveroa 24 % mukaan. Maksutapoina kortti tai käteinen.

Paikalle saa tuoda niin paljon omia tuoksuja kuin sielu sietää. Laitamme valmiiksi esittelypöydän sekä ostetaan-myydään-vaihdetaan-annetaan-whatever-pöydän. Otamme luonnollisesti vastaan myös toivomuksia.

Raaka-ainehaisteluksi ehdottaisin Ambré-settiä, muutakin saa toivoa. Otamme raaka-aineita haisteltavaksi myös pienemmässä määrin tuoksutreffitapahtumaan. Pyytäisin ilmoittautumisia sähköpostiosoitteeseen [email protected].

Tässä vaiheessa voi vielä esittää toivomuksia/ehdotuksia jne. Ajankohta on lukittu, koska emme saa tilaa käyttöömme muulloin (oli varattu). Paikkana on tornitalo Vuosaaren metroaseman vieressä Helsingissä. Paikalle pääsee kätevästi metrolla keskustasta.

Mikäli ehdotettu setti ei miellytä, niin tässä vaiheessa voit hyvin ehdottaa parannuksia.
Monsieur Christian Aigu,
Kosmoskukka
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Jos nuo tuoksutreffit vois alkaa klo 15.00 ?
Eeni
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/230162/

Viesti Kirjoittaja Eeni »

Vau, tuoksutapaaminen! Olen mukana! Kellonaika mikä hyvänsä käy, raaka-ainehaistelun jätän muille tällä kertaa.

Varmasti kevään paras tapahtuma :greetings-clappingorange:
Kosmoskukka

Juuh, mää voisin kans tuon raaka-aine haisetelun skipata tällä erää. Ja tulla tuoksutapaamiseen. MUtta tulee vielä varmistaa että pääsen isännän töiltä ja perheeni tarpeilta reissuun.
calypso

Jes! Junaliput varattu (vinkkinä muillekin vr:n edulliset kevättarjoushinnat veturilaisille!), osallistun sekä raaka-ainehaisteluun että tuoksutapaamiseen. Ambré olikin aihe jota olen toivonut pääseväni haistelemaan! :dance: Kumpikin noista ehdotetuista aikatauluista käy minulle, tulen Helsinkiin jo aamulla ja lähden illalla.
Aigu

Viesti:

Heippa,

pidetään siis haistelu klo 12 ja tuoksutreffit klo 15. Tuoksutreffeille saattaisi olla kiinnostuneita ihmisiä tulossa myös estenomiopiskelijoista. Mitä mieltä olette: sopiiko, jos avaan tilaisuuden myös heille? Tässä voisi olla hyvä tilaisuus vaikuttaa tulevaisuuden sisäänostajiin.
Monsieur Christian Aigu,
Kosmoskukka

mun tulo on vielä hieman ? -merkki.
Mutta jos olen siellä, toki sopii - vapaa maa :P
Vastaa Viestiin