Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Tuoksuostoslista
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Re: Tuoksuostoslista
Mun kyllä täytyy saada varaputelli tätä Midnight Poisonia, tämäki ku on menty jo lopettamaan.
Thougts begome things... choose the good ones!
-
- Tuoksuni: Fragranticassa ajantasainen lista samalla nimimerkillä
Rakastan: savua, suitsuketta, pihkaa, puuta, hunajaa, kanelia, kardemummaa, lanventelia, ruusua, kuivattuja hedelmiä, vetiveriä, lakritsia
Suhtaudun suurella varauksella tai välttelen: vaniljaa, karamellia jne jälkiruokatuoksuja, tuberoosaa, santelia - Ostoslista: Annick Goutal: Sables
Le Labo: Rose 31
Lalique: Encre Noire
Tom Ford: Noir de Noir
Armani Prive: Rose D'Araibie
Armani Prive: Cuir Amethyste
Chanel: Pour Monsieur - Paikkakunta: Espoo
Ostoslistalla keikkuvat vielä nämä, vaikka tuntuukin että ostan aina jotain muuta.
Lalique Encre Noire
Le Labo Rose 31
Annick Goutal Sables
Lähempää tutustumista ja todennäköisen ostopäätöksen saavat aikaan nämä:
Chanel Pour Monsieur
Armani Prive Rose D'Arabie
Armani Prive Cuir Amethyste
Lalique Encre Noire
Le Labo Rose 31
Annick Goutal Sables
Chanel Pour Monsieur
Raitoja käpälään!
Tuo Sables on kyllä mahtava. Suosikkiorientaalini kaikista.naapio kirjoitti:Ostoslistalla keikkuvat vielä nämä, vaikka tuntuukin että ostan aina jotain muuta.
Lalique Encre Noire
Le Labo Rose 31
Annick Goutal Sables
Chanel Pour Monsieur
Mulla olisi toiveissa ostaa Nuit etoilee ja Mandragore pourpre eli lisää Goutaleita. Jos jollakulla tulee vastaan Eau de fier tai Eau de lavande, niin saa vihjaista minulle.
-
Rakastan: savua, suitsuketta, pihkaa, puuta, hunajaa, kanelia, kardemummaa, lanventelia, ruusua, kuivattuja hedelmiä, vetiveriä, lakritsia
Suhtaudun suurella varauksella tai välttelen: vaniljaa, karamellia jne jälkiruokatuoksuja, tuberoosaa, santelia - Ostoslista: Annick Goutal: Sables
^ Sables on tosiaan fantastinen ja hyvin mieleenpainuva.
Muakin kiinnostaa tuo Goutalin Eau du Fier ja Mandragore Pourpesta tykkäsin myös kun sitä testasin iholle kerran Pariisissa mutta ei tarpeeksi että viitsisin maksaa normihintaa siitä.
Muakin kiinnostaa tuo Goutalin Eau du Fier ja Mandragore Pourpesta tykkäsin myös kun sitä testasin iholle kerran Pariisissa mutta ei tarpeeksi että viitsisin maksaa normihintaa siitä.
Raitoja käpälään!
Mä olen lämmennyt monelle noista Goutaleista vasta pikkuhiljaa. Poivressa on kiva lakritsinkaltainen sävy ja lopussa vielä frankinsensin ja mirhan tasapainottelu. Siinä on myös sellainen makea, puuterinen nuotti, varmaankin se heliotrooppi, mikä on kyllä vähän hankala. Nuo goutalit ovat kaikki vähän samaa sukua. Paljon yhteisiä nuotteja, mutta eri kokoonpanoilla.
Mä voin lähettää sulle tuosta CpM:stä pienen näytteen, jos mun tilaamat putkilot joskus tulevat.naapio kirjoitti:Ostoslistalla keikkuvat vielä nämä, vaikka tuntuukin että ostan aina jotain muuta.
Lalique Encre Noire
Le Labo Rose 31
Annick Goutal Sables
Chanel Pour Monsieur
-
^ Kiitos tarjouksesta mutta ei tarvitse, se on niin hyvin saatavilla tuossa mun lähitavaratalossani että tiedän pääseväni haistamaan sitä halutessani heti.
Raitoja käpälään!
- Kosmoskukka
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Niin ja Chanel:n Chance kutkuttaa...Kosmoskukka kirjoitti:Mun kyllä täytyy saada varaputelli tätä Midnight Poisonia, tämäki ku on menty jo lopettamaan.

-
Mä olen tän talven aikana ehkä jo kasvanut Mitsoukon mittoihin. Olin ja olen edelleen vähän epävarma siitä, tykkäänkö sen pohjatuoksusta, mutta näyte vajuu nopeammin kuin mikään. Lahjoitan sen sitten itselleni jossain sopivassa välissä :)
Tekisipä mieli ostaa paukauttaa yksi sokkopullo.
Meitä maaliskuussa syntyneitä taitaa olla täällä useampi niin mitäs synttäripulloja olette itsellenne suunnitelleet? 

Maksoin juuri päivällä verot harvinaisesta Goutalin Lavandesta, joten se saa riittää. Alvit ja rahdit tuplasivat ostoksen hinnan, joten ei kannata kyllä heti Amerikasta tilata.
Lisäksi laitoin sen hifisysteemin, joka varmaan tulee lähipäivinä. Meinaan myös ostaa taas kuntosalijäsenyyden vuodeksi, joten alkaa olla jo lahjoja aika lailla.
Mitä sinä?
Lisäksi laitoin sen hifisysteemin, joka varmaan tulee lähipäivinä. Meinaan myös ostaa taas kuntosalijäsenyyden vuodeksi, joten alkaa olla jo lahjoja aika lailla.
Mitä sinä?
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Herttinen, melkein unohdin omat synttärini, jotka ovat ihan kohta
Nyt tilaamaan jotain, eiks niin?

- Kosmoskukka
Penhaligons:n Iris Prima meni nyt tuoksuostoslistan kärkeen.