Jatkanpa täällä yksinpuheluani. Onko täällä muita aurinkolasien ystäviä? Minulla on - ikävä kyllä - silmät, jotka vuotavat herkästi, etenkin auringonpaiste ja tuuli tai auringonpaiste ja pakkanen ovat varma nakki saada maskarat poskille (eipä silti, että ripsiväriä edes päivittäin käyttäisin).
Pitkäaikainen suosikkini aurinkolaseissa on ihan klassinen Ray Ban Aviator, suojaa erittäin hyvin, kevyt - ja näyttää hyvältä etenkin kun tukka on auki. Omissani on kevyesti peilimäinen, lämpimänsävyinen linssi ja hopeiset kehykset. Joskus hankin kaveriksi myös mustan liukuvärjätyn.
Viime vuosina olen ostanut useammatkin Retro Super Futuren lasit, noissa kohtaa hyvä laatu kohtuullisen hinnan, vähän samaan tapaan kuin reiskoissa. Pelkään unohtavani aurinkolasit ties minne, siksi en halua niihin sijoittaa omaisuuksia. Toisaalta ergonomialla ja linssin laadulla on väliä.
Tänä keväänä olen pitänyt näitä paljon, ihanat ja kevyet, persoonalliset
Nämä ovat joihinkin asuihin aivan ässät - mutta vähän turhan painavat makuuni. Tykkään kyllä ulkonäöstä.
Tänä vuonna menin hankkimaan nämä, pakettia vielä odotellaan
Ensi vuonna ostan jotkut todella mustat - yhdet vanhat minulla on, mutta niiden nenäsilta ei sovi ollenkaan naamalleni, eivät pysy paikallaan tai tuntuvat epämukavilta.
Inhoan isoja logoja myös aurinkolaseissa...
Oh deer.