Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Mitä haistelet tänään?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Re: Mitä haistelet tänään?
Kamicha.Au masculin on herkullinen:)Lakritsa+vanilija vie kielen mennessään:pSulla on miun maku:)
Hieman olen yllättynyt. Olisin kuvitellut sen olevan sinulle vähän liian syntikka.Kamicha kirjoitti:Lolita Lempicka Au Masculin - jota on salaperäisesti ilmestynyt pullollinen garderobiini.
- Kamicha
- Tuoksuni: Vihreät
Un Jardin En Mediterranee, Hermes
Herba Fresca, Guerlain
Untitled, Maison Martin Margiela
Infusion di Vetiver, Prada
Fico di Amalfi, Aqua di Parma
Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange
Thundra, Profumum Roma
The Smell of Weather Turning, Lush, mini
Green, Diesel, mini
Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti
Itämaiset
Douce Amere, Serge Lutens
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat
Ambre Sultan, Serge Lutens
Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti
Amber Oud, By Kilian, mini
Sables, Annick Goutal, dekantti
Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti
Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti
Savut
Ambre Narguile, Hermes
Avignon, Comme des Garçons
Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale
Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti
Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti
Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma
Jeux de Peau, Serge Lutens
Woodcoffee, Comme des Garçons
Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Indochine, Parfumerie Generale
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Fille en Aiguilles, Serge Lutens
Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet
Voyage, Hermes
Poivre Samarcande, Hermes, mini
Light Blue, Dolce & Cabbana
Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange
L'Essence, Balenciaga
L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti
Aromaattiset, mausteiset
Gris Clair..., Serge Lutens
Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka
"M", Six Scents, series three
Musc Ravageur, Frederick Malle, mini
Duel, Annick Goutal, mini
L, Lolita Lempicka
-----------------------------------------------------
Näistä voisin luopua:
Un Jardin Sur Le Nil, Hermes
Pepper, jasmin... , Korres
Au Masculin, Lolita Lempicka - Ostoslista: Aikataulutetut:
The Different Company, Jasmin de Nuit
James Heeley, Esprit du Tigre
L'Artisan, Dzing!
Olfactive Studio, Lumiere Blanche
Byredo, Bullion
Mark Buxton, Sleeping With Ghosts
Harkinnassa:
Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan)
Annick Goutal, Encens Flamboyant
Olfactive Studio, Autoportrait
Comme des Garcons, Jaisalmer
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
Serge Lutens, Bois de Violette
Serge Lutens, Fumerie Turque
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Comme des Garcons, Luxe Patchouli
Parfumerie Generale, Aomassai
Annick Goutal, Chevrefeuille - Paikkakunta: Helsinki
Sokkona ostin - ja avaus onkin hyvin synteettinen nenääni, vähän liikaakin. Mutta drydown tonka-vanilja-lakritsa-puu on aika mainio. Vaikea kuvitella, että tässä ei olisi laventeliakin, ehkäpä se vaan puuttuu nuottilistasta...
Oh deer.
Mäkin ajattelin siihen ihan ensimmäiseksi siihen sen laventelin ja sitä kautta sillä olisi ollut yhteys Caronin heppuun ja Gaultierin mieheen. Se laventeli voisi selittää sitäkin, että pidät tuosta tuoksusta.
Hihii, uskallankohan tunnustaa...Kamicha kirjoitti:Lolita Lempicka Au Masculin - jota on salaperäisesti ilmestynyt pullollinen garderobiini.

Voi teidän kanssa. Mulla oli joskus Au masculin, mutta vaihdoin sen pois.
Vertailen täällä Avignonia ja Zagorskia. Siinä missä Avignon on jotenkin aurinkoinen kirkko seetreinen ja lämpimine mausteineen, on Zagorsk kylmä, mäntyinen frankinsensi mollissa. Avignon voi olla tuoksuna yleisesti ottaen parempi, koska siinä on enemmän syvyjä ja se taitaa olla hieman helpompi pitää. En kuitenkaan itse tiedä, kummasta pitäisin enemmän. Ehkei kumpikaan ole pullon väärti.
Vertailen täällä Avignonia ja Zagorskia. Siinä missä Avignon on jotenkin aurinkoinen kirkko seetreinen ja lämpimine mausteineen, on Zagorsk kylmä, mäntyinen frankinsensi mollissa. Avignon voi olla tuoksuna yleisesti ottaen parempi, koska siinä on enemmän syvyjä ja se taitaa olla hieman helpompi pitää. En kuitenkaan itse tiedä, kummasta pitäisin enemmän. Ehkei kumpikaan ole pullon väärti.
- Kamicha
- Tuoksuni: Vihreät
Un Jardin En Mediterranee, Hermes
Herba Fresca, Guerlain
Untitled, Maison Martin Margiela
Infusion di Vetiver, Prada
Fico di Amalfi, Aqua di Parma
Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange
Thundra, Profumum Roma
The Smell of Weather Turning, Lush, mini
Green, Diesel, mini
Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti
Itämaiset
Douce Amere, Serge Lutens
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat
Ambre Sultan, Serge Lutens
Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti
Amber Oud, By Kilian, mini
Sables, Annick Goutal, dekantti
Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti
Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti
Savut
Ambre Narguile, Hermes
Avignon, Comme des Garçons
Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale
Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti
Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti
Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma
Jeux de Peau, Serge Lutens
Woodcoffee, Comme des Garçons
Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Indochine, Parfumerie Generale
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Fille en Aiguilles, Serge Lutens
Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet
Voyage, Hermes
Poivre Samarcande, Hermes, mini
Light Blue, Dolce & Cabbana
Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange
L'Essence, Balenciaga
L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti
Aromaattiset, mausteiset
Gris Clair..., Serge Lutens
Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka
"M", Six Scents, series three
Musc Ravageur, Frederick Malle, mini
Duel, Annick Goutal, mini
L, Lolita Lempicka
-----------------------------------------------------
Näistä voisin luopua:
Un Jardin Sur Le Nil, Hermes
Pepper, jasmin... , Korres
Au Masculin, Lolita Lempicka - Ostoslista: Aikataulutetut:
The Different Company, Jasmin de Nuit
James Heeley, Esprit du Tigre
L'Artisan, Dzing!
Olfactive Studio, Lumiere Blanche
Byredo, Bullion
Mark Buxton, Sleeping With Ghosts
Harkinnassa:
Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan)
Annick Goutal, Encens Flamboyant
Olfactive Studio, Autoportrait
Comme des Garcons, Jaisalmer
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
Serge Lutens, Bois de Violette
Serge Lutens, Fumerie Turque
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Comme des Garcons, Luxe Patchouli
Parfumerie Generale, Aomassai
Annick Goutal, Chevrefeuille - Paikkakunta: Helsinki
Sanoo kaikkien aikojen sokko-ostelijaJaakiem kirjoitti:Voi teidän kanssa.

Oh deer.
-
- Tuoksuni: http://sinistapintaa.blogspot.fi/p/tuoksukaappi.html
- Viesti:
Minulla oli juurikin Zagorsk tänään yllä.
Mietin, että pitäisi järjestellä näytteet talojen sijaan mieluummin tuoksuryhmittäin, niin löytäisi nopeammin kulloiseenkin mielitekoon sopivan tuoksun. Tänään nimittäin olisi tehnyt mieli jotain lämpimämpää suitsuketta, mutta enhän mä aamulla ehdi noita näytelaatikoita alkaa penkoa nyt kun ne on noin.
Mietin, että pitäisi järjestellä näytteet talojen sijaan mieluummin tuoksuryhmittäin, niin löytäisi nopeammin kulloiseenkin mielitekoon sopivan tuoksun. Tänään nimittäin olisi tehnyt mieli jotain lämpimämpää suitsuketta, mutta enhän mä aamulla ehdi noita näytelaatikoita alkaa penkoa nyt kun ne on noin.
- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Hyvä tytöt!:)Mullakin on au masculin säännöllisessä kierrossa:)Tänään ollut päällä Azzaro ph ja oon kyllä nauttinut siitä.Joskus tulee semmoinen sulaneen muovin tuoksu,mutta ei tänään:)Anis keskeisenä ja kestää tuntikausia:)Huomenna kaipaan aurinkoisuutta ja laitan L.Biagiottin Roma uomo.Mulle tuoksuu kermaisen vanilijaiselle mango,persikka jäätelölle:):)Silti ei liian makea,vaan raikas ja jopa hento:)
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Ilmottaudun Jaakiemin klaaniin, olen omistanut au Masculinin mutta vaihtanut sen pois. Ei, kun annoinkin sen pojalle.
Hellin
lähetti näyteputkilon Angéliques Sous La Pluie:sta, ja rakastuin ensinuuhkaisulla. Ainoa ongelma (no hinnan lisäksi) on se, että pikku vialista on tosi vaikea testata näin kevyen tuoksun koko olemusta ja pysyvyyttä, kunnon suihkaus antaisi oikeamman vaikutelman.
Hellin

-
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/230162/
Ruusuja! Rosinen näytepaketti tuli tänään, ja oi kuinka erinomainen näytepaketti se onkaan
Funktionaaliset pikkuisilla erivärisillä tunnistusta helpottavilla nauhoilla koristetut kahden millin tikkuvialit kiinni omissa (enimmäkseen kullanvärisissä, lempivärini
) pahvikorteissaan, joihin voi kätevästi töpöttää tuoksua haisteltavaksi. Nuuhkin läpi kaikki viisitoista ja olen vähän pyörällä päästäni nyt. Patsuliruusua, suklaaruusua, santeliruusua, hedelmäruusua, suitsukeruusua, ruususitruksia, ruusuja kaikilla mausteilla ja lisukkeena ruusuja. Vau. Yllättävin oli ehkä minttuinen Diabolo Rose, myös praliiniruusu vaikuttaa kiehtovalta ja mainiolta talvipäivien pelastajalta, ja patsuliruusu on jotenkin erinomaisen sävykäs, ja tuo mirhamisuitsuke tuossa yhdessä on ihan mahtava...
Ensimmäiseksi nyt kuitenkin altistin ihoni Rose d'Hommelle, koska olen viime päivinä ollut eniten kiinnostunut nahkatuoksuista ja Fragrantica sanoi että tässä nahkaruusu. Mitäs tästä nyt osaisin sanoa... Alkuhaju on aika sellainen tavallinen liian makea sitruspläjäys, sitten on kasa laventelia ja nahka ei ole sellainen savuinen kuin Cabochardissa vaan tällainen pehmeä. Tuoksuu aika vintagelta
Näen varmaankin nostalgisia unia tämän kanssa.
Näissä riittänee nuuhkittavaa vähäksi aikaa, oi onnea

Ensimmäiseksi nyt kuitenkin altistin ihoni Rose d'Hommelle, koska olen viime päivinä ollut eniten kiinnostunut nahkatuoksuista ja Fragrantica sanoi että tässä nahkaruusu. Mitäs tästä nyt osaisin sanoa... Alkuhaju on aika sellainen tavallinen liian makea sitruspläjäys, sitten on kasa laventelia ja nahka ei ole sellainen savuinen kuin Cabochardissa vaan tällainen pehmeä. Tuoksuu aika vintagelta

Näissä riittänee nuuhkittavaa vähäksi aikaa, oi onnea

Onko kukaan muuten haistellut Kurkdjianin, vai miten sen nimi menikään, Lumiere noir hommea? Se on mielestäni kaunein ruusutuoksu, mitä olen ikinä haistellut. Hohtaa valkoista ja vaaleanpunaista valoa, tuoksu tasapainottelee puun ja saippuan välimaastossa, reunoissa aavistus kanelia lämmittämässä. Se nimen lupaama tummuus lienee patsulia, mutta sitä en haistanut ekalla kerralla lainkaan.
Chloé Narcisse. Ei tämä mitään mullistavia muistikuvia päähän pamauttanut mutta kylläpäs minä tästä tykkäänkin paljon!
En ehkä pitäisi näin paljon ellen olisi tätä pullollista silloin aikoinaan käyttänyt. Tässä on jonkin verran ysärimeininkiä mutta ei mitään verrattuna esim. viime aikoinakin puheissa vilahtaneeseen Giorgion Beverly Hillsiin. Tämä on intensiivinen mutta kuitenkin herkkä ja todella naisellinen tuoksu. En osaa eritellä tähän hätään nuotteja ja kokonaisuus tuoksuu sellaiselle, että en muista tuoksutelleeni ihan hetkeen mitään mikä muistuttaisi tätä.
Aquolinan Pink Sugaria kämmenselällä. *tähän väliin pitkä hiljaisuus ja sormet liikkumattomina näppiksen yläpuolella*
Minä kyllä tykkään. Onhan tämä ihan hirmuisen makea mutta minä olenkin sokerihiiri.
Samantapainen kuin Pradan Prada Candy mutta varsinkin alku on aika erilainen, vasta drydown muistuttaa enemmän Prada Candya. Ihan alkuhetkistä en niin välittänyt ja ehdin jo vähän pettyäkin, että ei tämä sitten ollutkaan hyvä, mutta hetken päästä olinkin jo sitten ihan myyty. Saattaa olla, että tuoksun ihan toffeekarkille jonkun mielestä kun pukeudun tähän, mutta ei haittaa minua. 
Niin ja ai niin, käytiin esikoisen kanssa tänään Prismassa ja nuuhkuteltiin James Bondia. Korkista haisteltuna se haisi sellaiselle, että en tohtinut omalle iholle suihkaista, joten kysyin teinittäreltä saanko hänen ihoaan lainaan ja suihkaisin sitten tyttären ranteelle. Iholla se tuoksuikin sitten huomattavasti paljon paremmalle kuin korkista haisteltuna. Olin vähän hämmästynyt kun se toi mieleeni Diorin Homme Intensen mutta niin se vaan teki. Päädyimme ostamaan noin 26 € maksaneen setin joka sisältää suihkugeelin 50 ml, EdT:n 30 ml ja spray deodorantin. Näin jälkeenpäin harmittaa etten ostanut sitä Emotionista tai Sokokselta, siitä olisi saanut -15 % mutta minä blondi luulin, että asiakasomistaja-alennuksen saa kaikista paikoista. Not.
Setti tulee syntymäpäivälahjaksi esiteini-ikäiselle pojalleni. Pidin tuoksun alusta, se oli ihan miellyttävä. Halvahkon tuoksuinen, mutta halpahan se onkin. Drydownissa tuli esiin se halvoille tuoksuille ominainen pistävä pölisevyys josta en niin tykkää. Saas nähdä tykkääkö nuori mies tuoksuvasta lahjastaan, on hänen ensimmäinen tuoksusettinsä. Olisihan sitä voinut jonkun vähän laadukkaammankin hankkia mutta tällä mennään nyt, on ihan hyvän hintainen treenikappaleeksi. 

Aquolinan Pink Sugaria kämmenselällä. *tähän väliin pitkä hiljaisuus ja sormet liikkumattomina näppiksen yläpuolella*
Minä kyllä tykkään. Onhan tämä ihan hirmuisen makea mutta minä olenkin sokerihiiri.

Niin ja ai niin, käytiin esikoisen kanssa tänään Prismassa ja nuuhkuteltiin James Bondia. Korkista haisteltuna se haisi sellaiselle, että en tohtinut omalle iholle suihkaista, joten kysyin teinittäreltä saanko hänen ihoaan lainaan ja suihkaisin sitten tyttären ranteelle. Iholla se tuoksuikin sitten huomattavasti paljon paremmalle kuin korkista haisteltuna. Olin vähän hämmästynyt kun se toi mieleeni Diorin Homme Intensen mutta niin se vaan teki. Päädyimme ostamaan noin 26 € maksaneen setin joka sisältää suihkugeelin 50 ml, EdT:n 30 ml ja spray deodorantin. Näin jälkeenpäin harmittaa etten ostanut sitä Emotionista tai Sokokselta, siitä olisi saanut -15 % mutta minä blondi luulin, että asiakasomistaja-alennuksen saa kaikista paikoista. Not.

Ei mitään tietoa siitä, miltä tuo haisee. Mutta jo tuo nimi saa sokerin kirskumaan hampaissa ja hattaran tahmaisuuden tuntumaan sormissa.Mohn kirjoitti: Aquolinan Pink Sugaria kämmenselällä. *tähän väliin pitkä hiljaisuus ja sormet liikkumattomina näppiksen yläpuolella*
Olen vasta nyt, oman mielipiteeni muodostettuani, uskaltanut katsoa, mitä mieltä muu maailma on Rive gauchesta. Luca Turin, tuo vanha höperö, antaa sillen vain kolme tähteä, vaikka kuvailee sitä briljantiksi fougereksi. "A wonderfully dark, stylish, modern masculine fragrance, as discreet and satisfying as a well-cut black suit." Ei kyllä kuulosta kolmen tähden tavaralta.
Ostin huuto.netistä pullon Givenchyn Ysatista, 100 ml.
Maksoi postikuluineen alle 20 €, en voinut jättää huutamatta. Pahvilaatikkoa ei ollut mukana, mikä on harmi (tykkään säilyttää pulloni pakkauksissaan, minusta nekin ovat ihania ja niitä on ihana aukaista kun kaivaa pulloa esiin, se jotenkin kuuluu siihen koko prosessiin mitä tuoksuun pukeutuminen pitää sisällään). Suihkaisin äsken polvelle, kun en kädelle uskaltanut laittaa. Ah, tää on kyllä niin ihana kanssa! Melkoisen jytymenttiä kamaa kylläkin, mutta silti ihana! En tiedä missä minun vanha pulloni luuraa, en ole löytänyt sitä etsinnöistä huolimatta. Todennäköisesti se on jossain ihan mun silmien alla enkä vain näe sitä. Olisi ollut hauska testata sitä tämän kanssa yhtä aikaa. Huuto.netistä ostamani pullon pohjassa olevan koodin perusteella se olisi valmistettu 2008 ja tässä on vanhan mallinen kultainen iso korkki, joten eiköhän tämä ole ihan aitoa kamaa ennen reformulointia, ainakin tämä tuoksuu ihan itseltään. Jei! Noh, onhan 100 ml hieman paljon, toki...