Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Yleinen höpöttelyketju

Vapaata keskustelua foorumille rekisteröityneille. Ei näy vierailijoille - ja hakukoneiden botit eivät käy täällä.

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

toxu

Re: Yleinen höpöttelyketju

Viesti Kirjoittaja toxu »

Antaa olla. Lähden katsomaan kun lakka kuivuu aamupäivällä entisöimässäni jakkarassa.

Pitäkää hauskaa.
Gogol
Site Admin
Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.

En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.

Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gogol »

Toxu, hengaat täällä koska rakastat tuoksuja kenties enemmän kuin kukaan muu Suomessa (Mukael tosin tarjoaa kovaa kilpailua). Ja mä hengaan täällä koska se ja tuoksut kiehtovat mua - silloinkin kun pitäisi tehdä jotain ihan muuta.

Kyse ei ole siitä :toxu: ettei sua hyväksytä. Kysymys on ehkä siitä että jotta täällä olisi kivaa porukkana, pitää huomoida erilaiset arvomaailmat ja erilaiset olemassaolon tyylit. Eli esimerkiksi minun pitää vähän sensuroida itseäni.

Autometafora: Italiassa jokainen ajaa juuri niinkuin huvittaa. Se on tietyllä lailla vapauttavaa, mutta jos kaikki ajavat kuin minä, kukaan ei liiku mihinkään.

Toxu, tämä on nyt siveää Amor Sacroa, mutta ihan aidosti tykkään susta. Ilman sua, Vasilisaa, Helliniä ja Mohnia en olisi tajunnut innostua tuoksuista ainakaan suomeksi.

Todistusaineisto ;) :

http://nuuhbeibe.blogspot.it/2012/01/la ... mment-form
Kissa BeGemot

Viesti Kirjoittaja Kissa BeGemot »

Keskustelua runoudesta finanssivalvonnan tarkastajan kanssa. Mahtavaa.
The cat that walked by herself
Mohn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mohn »

Minä en lupaa olla kirjoittamatta törkeyksiä. Kämmenselällä käryää paskainen jasmiini, joten en todellakaan aio myöskään luvata olla puhumatta eritteistä.
toxu kirjoitti: Miulla on tähän naisten aggressiivisuuteenkin asti yltävälle käyttäytymiselle teoria, mutta en sano siitä mitään.
Muutenkin, olen päättänyt että en aio keskustella tästä aiheesta täällä enää halaistua sanaa, näyttäähän se olevan yllättävänkin arka asia vielä monelle. Whatever.
Harmi, olisin mielelläni kuullut teoriastasi. Samalla olen melkoisen satavarma, että et pysty arvaamaan minun motiivejani tämän keskustelun taustalla. ;)

Minusta tuntuu, että tässä lokeroidaan ihmisiä puolin ja toisin. Meillä on omat henkilökohtaiset ajatuksemme ja kenties myös motiivimme joiden kautta tätä asiaa peilaamme. On hyvin vaikeaa irtautua omasta ajatusmaailmastaan ja yrittää kokea ja nähdä jokin asia toisen silmin.

Esimerkiksi minulle tämä ei ole millään lailla arka asia eikä varsinkaan sellainen asia joka olisi minulle henkilökohtaisella tasolla jotenkin epäselvä tai en olisi sinut sen kanssa. Henkilökohtaisesti olen täysin vapaa suhtautumaan asiaan niin objektiivisesti kuin vain voin kuvitella mahdolliseksi (ja ihminenhän ei ole koskaan täysin vapaa, että pieni varaus siihenkin).
toxu kirjoitti:Mielestäni kysymykseni, "olenko ainut heteromies täällä", ei ollut millään tavoin loukkaava. En ymmärrä yhtään miten joku voi ajatella niin, etenkin kun otetaan tosiaan huomioon se missä me olemme - hajuvesiharrastajien suljetulla osastolla.
Taas puhun vain itsestäni (olen muuten kauhean itsekeskeinen ihminen) ja totean, että minua yllä mainitsemasi kysymys itsessään ei millään lailla ole loukannut. Toivottavasti et ole saanut sellaista käsitystä minun kirjoituksistani. Yritin tiedustella mitä väliä seks.suuntautumisella on ja sain siihen vastakysymyksen johon vastasin. Vastasin siis siihen vastakysymkseen, en kommentoinut tuota mistä yllä lainaus. Tiedetään, olen rasittava pilkunviilaaja mutta hei, sellainen minä olen! Take it or leave it. ;)

Ihan turhaan otat :toxu: tämän asian henkilökohtaisesti. Otit esille asian josta ihmisillä on sanottavaa ja vahvoja mielpiteitä, useilla asiaan liittyy myös vahvoja tunteita ja kokemuksia. Kysyit kysymyksiä joihin ihmiset lähtivät vastaamaan. Minä en ole näissä vastauksissa kokenut mitään sellaista missä sinua vastaan henkilökohtaisesti kukaan olisi lähtenyt hyökkäämään tai olisi syyttänyt sinua mistään. Toki tämä vain minun kokemukseni ja näkemykseni.

Ettei jäisi epäselväksi niin henkilökohtaisesti olen tekstini tälle foorumille kirjoittanut ilman sen suurempia kuohahduksia (pois lukien tuoksuihin liittyvät toisinaan käsittämättömät reaktiot :shifty: ) eli en todellakaan missään vaiheessa ole repinyt verkkareitani täällä (tosin mulla on yleensä pyjamanhousut jalassa...nekin ihan ehjänä pysyneet). En ole myöskään kokenut, että täällä olisi kellään muullakaan mitään ihan hirmuista tunnemyllyä ollut pyörimässä...

Minä en todellakaan aio pitää suutani soukemmalla enkä vaadi sitä toisiltakaan. Mutta jos kysyy ja saa vastauksen niin odotan, että sen vastauksen kanssa pitää myös osata elää. Ei homma toimi niin kuin mukuloilla karkkihyllyllä, että valitaan karkki, maistetaan ja todetaan, että en mä halunnutkaan tämän makuista karkkia, haluan valita uudestaan.

Tarkoitukseni ei ollut kirjoituksellani loukata ketään, varsinkaan :toxu: sinua. Olen oppinut pitämään sinusta ja vaikka minä en ehkä pidä ihan kaikesta mitä kirjoitat niin sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että minä pidän sinusta. :pusi:
Peace! :obscene-drinkingcheers:

Ja anteeksi taas tälläinen nälkävuoden pituinen teksti. Minulla on suuria vaikeuksia olla lyhytsanainen. Kuten olette varmasti huomanneet.
:pläts:
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”
toxu

Viesti Kirjoittaja toxu »

Edelleen, deja vu. Myös ollaan käyty tää sama ruljanssi nyt ainakin kolme kertaa läpi. Milloin seuraavaksi? Kannaattaako tätä pelleilyä jatkaa kenenkään mielestä..?

En leiki marttyyriä, mutta mielessä liikkuu että pitäisi kuolla nyt pois tältä foorumilta, kun olen vielä jonkunmoisessa suosiossa. Ja olen saanut jo kerrottua kaikille sen, että rakastan tuoksuja. Kaikki tietävät sen, kaikki tietävät että olen harrastanut vuosia, käyttänyt niihin pirusti rahaa, ja että tiedänkin niistä jotain. Olen päässyt niistä kokemukseni pohjalta vähän viisastelemaankin, ja ollut ehkä avuksikin jollekulle.

Miulla on tosi tyhjä olo. Vituttaa ja motivaatio on täysin kuutamolla. En kirjoita ainakaan muutamaan päivään mitään, mutta käyn välillä kurkkimassa onko teillä jotain mielenkiintoista sanottavaa.

Voikaa hyvin.

toxu
Mohn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mohn »

Ehhehe, kannatti kirjoittaa! :doh:

Jos ei halua pelleilyä niin ei ehkä kannata pelleillä. Kaksisuuntainen tie. Ei voi odottaa, että toiset lopettaa pelleilyn mutta itse saa pelleillä niin paljon kuin huvittaa.

I rest my case.
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”
Tiia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tiia »

Nyt täytyy todeta, että maailma on hyvin pieni!! :laughing-rollingyellow: :laughing-rofl: :laughing-rolling: Voi sentään, aaahhahhaaa!!!

edit. Ei liity edellä käytyyn keskusteluun mitenkään.
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel
SprayEnjoy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SprayEnjoy »

^ Hyvä ettei! Taputapu.
Mitäs totesit, Tiia?
Anna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anna »

Missä ihmeessä kaikki on tänään täältä :cry: T. nainen jolla on paha tapa enempi lueskella kuin kirjoitella
Vasilisa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vasilisa »

Toxu, Gogol, Mohn, unohtakaahan pian erimielisyytenne ja palatakaa foorumille! :obscene-drinkingcheers:

Täällä on ihan tylsää, jouduin jopa kirjoittamaan Bieberin hajuvesipullosta täyttääkseni irstaustyhjiötä!
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com
Tiia
Viesti:

Eräs foorumilainen tosiaan paljastui parhaan ystäväni työtoveriksi. :D
Oopiumiluola
- Coco Chanel
Tiia
Viesti:

Miten täällä on näin hiljaista..?? :shock:
Oopiumiluola
- Coco Chanel
SprayEnjoy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SprayEnjoy »

Ei paha sattuma! Tietääkö tämä foorumilainen jo? : P Panttaatko tietoa? Stalkkaatko? : P

Suvantovaiheesta: No, on kausia ja on kausia. Hiljentykäämme. :geek:
Nojoo. Mutta hei, kertokaas minne matkustaisitte jos voisitte lähteä minne tahansa än-yy-tee-NYT?

Mä lähtisin Andamaaneille, Balille, Vancouveriin tai Gran Canyonille...

Kuva
Tiia
Viesti:

Mun sydän on Miamissa ja New Yorkissa, mutta Intiaan ja Japaniin olen halunnut aina. Kyllä mä aina ottaisin äkkilähdön, rakastan matkailua, harmi, ettei työ ja lompsa salli enempää..

Toisaalta parasta oli tänäkin iltana omalla terassilla "lootusasennossa" istuskelu ilta-auringossa.. Lintujen liverrys, ja kirsikka täydessä kukassaan. Mun oma vuodenaika on koittanut, eli matkalle lähtisin tällä haavaa aikaisintaan syyskuussa. :D Sadetta tai paistetta, mä rakastan Suomen kesää - sitä järjetöntä vehreyttä, tuoksuja, valoisia öitä..
Oopiumiluola
- Coco Chanel
Tiia
Viesti:

SprayEnjoy kirjoitti:Ei paha sattuma! Tietääkö tämä foorumilainen jo? : P Panttaatko tietoa? Stalkkaatko? : P
Tietää. ;)
Oopiumiluola
- Coco Chanel
Vastaa Viestiin