Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Mitä haistelet tänään?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Re: Mitä haistelet tänään?
Posti tuli. Surrenderista tuli kirje, jossa oli Eau sauvage cuir fraicheurin ja Cuir de russien näytteet. Muut tulevat varmaan myöhemmin. Raikas nahka on ihan kiva, mutta hivenen yhdentekevä ensisekuntien perusteella. Eau sauvagesta jätetty pois kaikki särmä ja likaisuus ja laitettu tilalle hedelmäinen nahkanuotti. Ihan kuin tammisammalkin olisi tästä leikattu ja tilalla olisi pähkinäinen myski. Lopputulos on tunkkainen ja vanhanaikainen. Maistuu pahalta suussa! Taitaa tämä kahden millin näyte riittää tästä. Säästyipähän pullorahat tässäkin tapauksessa. Vaikka ei tämä suoraan huono ole. Parempi kuin esimerkiksi Eau sauvagen parfyymiversio.
Tuli myös toinen kirje, jossa on tahmaiset neulaset.
-
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/
Eilinen meni sillä L'artisanin Vanille Absolumentilla, tänään Parfum d'Empire - Azemour.
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Jaakiem, mulla ois Chanel:n Sycomorea 4 ml:n mini pullo, haluatko?Jaakiem kirjoitti:Posti tuli. Surrenderista tuli kirje, jossa oli Eau sauvage cuir fraicheurin ja Cuir de russien näytteet. Muut tulevat varmaan myöhemmin. Raikas nahka on ihan kiva, mutta hivenen yhdentekevä ensisekuntien perusteella. Eau sauvagesta jätetty pois kaikki särmä ja likaisuus ja laitettu tilalle hedelmäinen nahkanuotti. Ihan kuin tammisammalkin olisi tästä leikattu ja tilalla olisi pähkinäinen myski. Lopputulos on tunkkainen ja vanhanaikainen. Maistuu pahalta suussa! Taitaa tämä kahden millin näyte riittää tästä. Säästyipähän pullorahat tässäkin tapauksessa. Vaikka ei tämä suoraan huono ole. Parempi kuin esimerkiksi Eau sauvagen parfyymiversio.
Thougts begome things... choose the good ones!
- pihlaja
- Tuoksuni: Suosikkeja:
- 1725 Casanova (Histoires de Parfums)
- L'Heure Bleue (Guerlain)
- L'Eau par Kenzo eau Indigo (Kenzo)
- Versense (Versace)
- Ambre Narguile (Hermes)
- Zen Secret Bloom (Shiseido)
- 01 Sunda (Odin NY)
- 1969 Parfum de Revolte (Histoires de Parfums) - Paikkakunta: Jyväskylä
Onkohan vika miun nenässä vai ihossa, kun kestäväksi ja laajan projektion omaavaksi mainostettu Calvin Klein Euphoria tuntuu kyllä miusta kaikkea muuta kuin laajalta. Nyt kun testasin sitä kolmen suihkauksen verran, on siinä suunnilleen saman verran poweria kuin toisessa ranteessa olevassa Coco Noirissa, jota on vain yksi suihkaus ja joka ei kuitenkaan sekään ole tuoksuna kaikkein valtavimmasta päästä.
Edit. Sillä mietin lähinnä, kun tuoksu on ihan kiva, mutta epäilyttää, että jos en haistakaan tätä samalla tavalla kuin useimmat, niin tukehdutanko kaikki läsnäolijat aina, jos tämän hankin.
Edit. Sillä mietin lähinnä, kun tuoksu on ihan kiva, mutta epäilyttää, että jos en haistakaan tätä samalla tavalla kuin useimmat, niin tukehdutanko kaikki läsnäolijat aina, jos tämän hankin.

Etkö sinä meinaa sitä itse päällesi huljutella? Mulla on tulossa Sycomoresta 2 millin näyte, joten ilmankin pärjään Voin kyllä ottaakin ja katsoa, jos mulle riittäisi pelkästään nuo näytteet, enkä pulloa ostaisikaan.Kosmoskukka kirjoitti: Jaakiem, mulla ois Chanel:n Sycomorea 4 ml:n mini pullo, haluatko?
- Kosmoskukka
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
^ei mulla tule tuota käytettyä. Se kyllä joutaa.
Thougts begome things... choose the good ones!
Kosmolta tuli Goutalit, ja ensimmäinen käteen sattunut oli Gardenia Passion, ja mä oon ihan:
Tää on NIIIIN jatkossa! Aivan ihanan herkullinen, saa nähdä miten muut Goutalit pärjää, kun rima on asetettu näin korkealle. Tykkään tästä niin paljon, että tämä menee kyllä "vakavasti harkitsen"-listalle.

- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Tänään en sano vielä huomisesta varmasti mitään,kun huomenna pitäisi saapua Escada pour homme
Eli,jos tulee,niin sitä,mutta jos ei,niin saas nähdä 

Miulla tänään täällä illalla saunan jälkeen tuoksunut satumainen, Givenchy Gentleman (vintage).
Patsulia, hunajaa, sivettiä, nahkaa, rakuunaa, vetiveriä ja ties mitä...
Uskomaton tuoksu. Kun tätä laitan kämmenelle, nenä pysyy siinä kiikissä kaiken aikaa.
Olen haistellut tästä myös reformuloitua versiota, ja vaikka sekin tuoksuu hyvältä, on taikuus poissa. Tähdätkäämme siis vintageen, pulloon, joka näyttää tältä:

(s. 291. viesti nro. 8)
Huomaat siis että korjasin erheeni ennenkuin sie ehdit sen tekemään...
Patsulia, hunajaa, sivettiä, nahkaa, rakuunaa, vetiveriä ja ties mitä...
Uskomaton tuoksu. Kun tätä laitan kämmenelle, nenä pysyy siinä kiikissä kaiken aikaa.
Olen haistellut tästä myös reformuloitua versiota, ja vaikka sekin tuoksuu hyvältä, on taikuus poissa. Tähdätkäämme siis vintageen, pulloon, joka näyttää tältä:

Äläpäs puhu respektistä yhtään mitään niin pitkään kun et vaivaudu lukemaan ketjun kaikkia viestejäGogol kirjoitti:, olen jo myöhässä, mutta herrajestas, se on Nora RobertS, jotain respektiä sentään
![]()

Huomaat siis että korjasin erheeni ennenkuin sie ehdit sen tekemään...

- Kosmoskukka
-
Tänään Daim Blond - kiitos Anna ihanaisen dekantin 

- christian777
Escada saapui
Suhautin tunti sitten pahville.Ei niin voimakas konjakki,kuin odotin(pelkäsin).Pehmeä,maukas,ei ihan niin runsas,kun kaipasin(tulee mieleen sana hiuksenhieno??).Toxu,ainakin pahvilla oon pitänyt alusta,katsotaan mitä tapahtuu,kun puen päälleni päiväksi?
Jotain tuttua tässä,en vain saa päähäni mitä?...

- tigrushka
- Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
- Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n
Kolmatta päivää Amaranthinea. Tuli tehtyä hyvä ostos. 

Crouching tiger, hidden flacon
- christian777
Escada pahvilla kääntynyt alun alkoholi ja tietynlaisen ohuuden/hienouden jälkeen maukkaan hedelmäiseksi,jossa kermaisuutta vanilijan kanssa,puu tuntuu myös ja konjakki hienosti vaikuttaa taustalla
Tykkään koko ajan enemmän vain
Tytär sanoi,että tuoksuu Espanjalle 

- christian777
Ps:Toxun parfyymi versio saattaa olla aika kovaa kamaachristian777 kirjoitti:Escada pahvilla kääntynyt alun alkoholi ja tietynlaisen ohuuden/hienouden jälkeen maukkaan hedelmäiseksi,jossa kermaisuutta vanilijan kanssa,puu tuntuu myös ja konjakki hienosti vaikuttaa taustallaTykkään koko ajan enemmän vain
![]()
Tytär sanoi,että tuoksuu Espanjalle