Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
hellin kirjoitti:Chanel 31 Rue Cambonin, piti ostaa se jo keväällä lomamatkalla, mutten uskaltautunut Chanelin liikkeeseen. Toisaalta tuolta saa kuulemma niitä kylkiäisiä, ja postiahan on aina kiva saada .
Upeaa! Mäkin odotan, että mulle tulisi vastaan jotain sellaista mitä voisin tilata tuolta. Hihi
Kosmoskukka kirjoitti:
Oih, ja EHDOTTOMASTI kokeile Guerlain:n Rose Barbare
Kyllä. K.y.l.l.ä. Tämän tuoksun vuoksi voisin vaikka tarjoutua Francis Kurkdjianin kotiorjaksi. Mutta ehkä kumminkin tilaan tuoksun Place Vendomesta. Syksyllä.
Eeva, oletko testannut tuota, mulla ois näyte, voisin lähettää sen sulle?
Olen testannut keväällä Pariisissa. Jos sulla on Kosmoskukka näyte...olisin niin onnellinen jos saisin nuuhkia sitä lisää! Mulla ei ole vieläkään dekantointivälineitä, eli en voi lähettää vastineeksi dekantteja. Mutta mulla on ollut mielessä lähettää sulle L'artisanin kukkaispommeja (mulla on ylimääräisiä näytteitä).
Tuoksuni: Vihreät Un Jardin En Mediterranee, Hermes Herba Fresca, Guerlain Untitled, Maison Martin Margiela Infusion di Vetiver, Prada Fico di Amalfi, Aqua di Parma Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange Thundra, Profumum Roma The Smell of Weather Turning, Lush, mini Green, Diesel, mini Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti
Itämaiset Douce Amere, Serge Lutens Le Feu, Issey Miyake L'Or, Torrente All About Eve, Joop Aziyade, Parfum d'Empire Type D, Henrik Vibskov Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat Ambre Sultan, Serge Lutens Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier Ambra, Etro Amber, l'Occitane L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti Amber Oud, By Kilian, mini Sables, Annick Goutal, dekantti Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti
Savut
Ambre Narguile, Hermes Avignon, Comme des Garçons Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma Jeux de Peau, Serge Lutens Woodcoffee, Comme des Garçons
Puu ja vetiveri Chene, Serge Lutens Indochine, Parfumerie Generale Sycomore, Chanel Absinth, Nasomatto Fille en Aiguilles, Serge Lutens
Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet Voyage, Hermes Poivre Samarcande, Hermes, mini Light Blue, Dolce & Cabbana
Kukat Iris Pallida, L'Artisan Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange L'Essence, Balenciaga L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti
Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka "M", Six Scents, series three Musc Ravageur, Frederick Malle, mini Duel, Annick Goutal, mini L, Lolita Lempicka ----------------------------------------------------- Näistä voisin luopua: Un Jardin Sur Le Nil, Hermes Pepper, jasmin... , Korres Au Masculin, Lolita Lempicka
Ostoslista: Aikataulutetut: The Different Company, Jasmin de Nuit James Heeley, Esprit du Tigre L'Artisan, Dzing! Olfactive Studio, Lumiere Blanche Byredo, Bullion Mark Buxton, Sleeping With Ghosts
Harkinnassa: Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan) Annick Goutal, Encens Flamboyant Olfactive Studio, Autoportrait Comme des Garcons, Jaisalmer YS Uzac, Pohadka Diptyque, Eau Lente Diptyque, Eau Duelle Serge Lutens, Bois de Violette Serge Lutens, Fumerie Turque L'Artisan, Bois Farine Agonist, Black Amber Comme des Garcons, Luxe Patchouli Parfumerie Generale, Aomassai Annick Goutal, Chevrefeuille
Huijjuij. Juu mä tilaan STC:stä dekantin, 8ml on 25$ ja 15ml 46$. Le Labon pullo ei ole edes mitenkään hieno mielestäni, joten pullon ulkonäönkään takia ei tarvitse miettiä alkuperäisen pullon ostamista. Taidan lähteä 8 millillä liikkeelle. Kiitos kuitenkin vinkistä Kamicha, olin mä joskus noita katsellut!
Andy Tauer: Mitä viittä tuoksua suosittelette starttipakettiin? Voin ostaa (tai vaihtaa) joltakulta myös aiemmin hankitun Tauer-startterin, jos joku haluaa omastaan eroon.
Mun viisikosta parhaimmat olivat Lonestar memories ja Orange star. Tuo OS ei ole kai hirveästi rakkautta saanut foorumeilla, mutta minä pidän siitä. Se on yksi onnellisimmista tuoksuista, joita tiedän. Siinä on hienovarainen muutos oranssin eri sävyissä ambergrisiin saakka. Lonestar memoriesista on jäänyt mieleen se, että se on lähinnä tervaa vaniljalla pehmennettynä.
Kaikkien suosikkia, L'air du desert marocainia, kokeilin vain kerran ja sain siitä ehkä allergisen reaktion. Aion kokeilla kyllä toisenkin kerran, jos se oli vain sattumaa.
Katos Tauer-ketjusta, mäkin kyselin jokin aika sitten suosituksia. En ole muuten vieläkään saanut hankittua yhtään samplea heiltä. Jos joku haluaa lainata ennen Tauer tapaamista, niin kelpaa Tai myydä. Kyllä vähän väkisinkin nyt edes yksi Tauer täytyy haistella ennen sitä tapaamista ettei ole ihan niin pihalla sitten
Anna kirjoitti:Katos Tauer-ketjusta, mäkin kyselin jokin aika sitten suosituksia. En ole muuten vieläkään saanut hankittua yhtään samplea heiltä. Jos joku haluaa lainata ennen Tauer tapaamista, niin kelpaa Tai myydä. Kyllä vähän väkisinkin nyt edes yksi Tauer täytyy haistella ennen sitä tapaamista ettei ole ihan niin pihalla sitten
Äh kato ku mä asun Porissa, olisinhan mä jo muuten tullut teitä moikkaamaan ja monta kertaa! Harmittaa vähän kun täältä ei ole ketään niin mulla ei ole tuoksutreffejä
Mutta ei mulla noita vielä olisi ollutkaan! Ei ole postipate vielä ehtinyt