Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Mitä haistelet tänään?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Re: Mitä haistelet tänään?
Place Vendomen paketti saapui. Eli ilta menee Chanelin Eau de Colognen parissa. 

^ Oo ihanaa! Munkin saapui
Saitko hyvät päälliset?
Aamulla en laittanut mitään, itse tuoksun nyt Piquetin Bois Noirelta ja miehen suihkutin Ambre Russella. Se pullo on komeampi kuin kuvissa, wau! Ai että se tuoksuu hyvältä!!
Toinen kissa on laatikon sisällä nukkumassa, toinen sen vieressä käärepapereiden päällä
Avasin paketin sängyllä. Menisinköhän mäkin siihen sekaan lepäämään? 

Aamulla en laittanut mitään, itse tuoksun nyt Piquetin Bois Noirelta ja miehen suihkutin Ambre Russella. Se pullo on komeampi kuin kuvissa, wau! Ai että se tuoksuu hyvältä!!
Toinen kissa on laatikon sisällä nukkumassa, toinen sen vieressä käärepapereiden päällä

Jo vain, sain!! Tuolla toisaalla jo rustasinkin.. Kaikkiaan 9 exclusifs-samplea ja yhden minin. 
Kyl meidän kelpaa..

Kyl meidän kelpaa..
Ehdeinkin jo huomaamaan! Niin kelpaakin 

-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Mene ihmeessäAnna kirjoitti: Toinen kissa on laatikon sisällä nukkumassa, toinen sen vieressä käärepapereiden päälläAvasin paketin sängyllä. Menisinköhän mäkin siihen sekaan lepäämään?

Mä itse asiassa mietein kuvan ottamista, mutta ilman itseäni. Stevenille kyllä lähetin kiitospostin ja sanoin mihin kissat päätyivät
Mutta en mä sille mitään kuvaa laittais!
Totta puhuen mä en uskalla mennä siihen makaamaan. Jos mä niin tekisin viime yön kolmen tunnin unien pohjalla, niin...en siitä enää tänää nousis. Ja pitää päästä testaamaan kaupanpäällis voidetta
haha
Ps. Meen paketti läks tänään
Ja mukaan pääsi 1932!! JEEEEEEEEEEEEEE

Ps. Meen paketti läks tänään

Elin täällä hienoa hetkeä. Ranteella Habit Rouge parfyymi versiona ja ilmassa leijaili Runebergin tortun karvasmantelinen tuoksu yhdistyen Habit Rougeen. Ai että, sopi hienosti yhteen. Odotan todella mielenkiinnolla, että mitä tämä on kun sitruksisuus vielä hälvenee lisää.
Parfums de Nicolain Balle de Match. Näyttääpi olevan miesten puolelle listattu, mutta mun mielestä tässä ei oo mitään niin maskuliinista, ettäkö tästä pitäisi naisten pysyä kaukana. Kiva ja raikas sitrus, feel fresh-tuoksu.
Tulipa tästä mies-nainen jaottelusta mieleen, että joskus nuorempana käytin yhden pullon jotakin Oriflamen raikasta sitrustuoksua, kun se oli mun mielestä kiva ja freesi tuoksu, ja joskus vuosia myöhemmin tajusin, että se oli miesten tuoksu
Että jos ei tiedä onko tuoksu suunnattu miehille vai naisille, niin sitä voi hyvinkin yllättyä. Tämänkin tuoksun lätkäisin ranteeseen ennen kuin kävin fragranticassa vakoilemassa nuotteja. Ehkäpä mun ensivaikutelmaan olisi vaikuttanut jos olisin tiennyt tämän olevan miehille?
Tulipa tästä mies-nainen jaottelusta mieleen, että joskus nuorempana käytin yhden pullon jotakin Oriflamen raikasta sitrustuoksua, kun se oli mun mielestä kiva ja freesi tuoksu, ja joskus vuosia myöhemmin tajusin, että se oli miesten tuoksu

Saunan jälkeen Montale : Oud Cuir d'Arabie
Topnote: Agarwood (Oud)
Heartnote: Leather, Smoky Notes
Basenote: Tobacco, Birch
Kaikille nahkatuoksujen ystäville todellinen must have. Aivan mahtavaa kamaa, eikä vertailukohtia tahdo löytyä.
Erittäin rohkea, raikkaan ja puhtaan eläimellinen tuoksu. Tältä tuoksuu saunapuhdas vuohilauma nahkakaupassa jota vaivaa vatsatauti. Nam.
Tuoksuu sata kertaa paremmalta kuin Helsingistä Turkuun matkaava linja-auto.
"Full marks to Montale for doing a bite-the-bullet "you sure you want this?" fragrance that sums up all perfumery can offer that's at once rugged, inedible, and salubrious." - Luca Turin
Saa Dzing!:in kaltaiset nahat näyttämään aikamoisilta nynneröiltä, mutta tämä on ihan oikeasti todella helppo pidettävä, jos vain pitää nahan tuoksusta eikä ole turhan heikkohermoinen...
Ehdottomasti parhaimmillaan lämpimänä kesäiltana!
Ja sanottakoon vielä se, että miun pullossa ja paketissa lukee Oud, eikä Aoud, niinkuin esim. Fragranticalla näkyvässä kuvassa.
Jeepä jee.
Topnote: Agarwood (Oud)
Heartnote: Leather, Smoky Notes
Basenote: Tobacco, Birch
Kaikille nahkatuoksujen ystäville todellinen must have. Aivan mahtavaa kamaa, eikä vertailukohtia tahdo löytyä.
Erittäin rohkea, raikkaan ja puhtaan eläimellinen tuoksu. Tältä tuoksuu saunapuhdas vuohilauma nahkakaupassa jota vaivaa vatsatauti. Nam.
Tuoksuu sata kertaa paremmalta kuin Helsingistä Turkuun matkaava linja-auto.
"Full marks to Montale for doing a bite-the-bullet "you sure you want this?" fragrance that sums up all perfumery can offer that's at once rugged, inedible, and salubrious." - Luca Turin
Saa Dzing!:in kaltaiset nahat näyttämään aikamoisilta nynneröiltä, mutta tämä on ihan oikeasti todella helppo pidettävä, jos vain pitää nahan tuoksusta eikä ole turhan heikkohermoinen...
Ehdottomasti parhaimmillaan lämpimänä kesäiltana!
Ja sanottakoon vielä se, että miun pullossa ja paketissa lukee Oud, eikä Aoud, niinkuin esim. Fragranticalla näkyvässä kuvassa.
Jeepä jee.
Habit Rouge parfyymi alkoi puskemaan nahkaa esiin. Mahtavan pehmeä ja hieman makea. Aluksi ajattelin, että tulee mieleen hieman Shalimar, ja luin että sellainen ajatus tässä on kait ollutkin? Shalimar miehille? On tosin paljon pehmeämpi, mutta näen yhteyden varsinkin toisissa kohdin. Upeaa vaniljaa täältä löytyy. Miksi tätä ei myydy pienemmissä kuin 50ml pulloissa? Yleensä parfyymit on paljon pienemmissä. Vai ovatko ne vain kaikki sitä jokunen vuosi sitten ilmestynyttä, numeroitua pullosarjaa, mutta niitä ei ole vielä myyty?
- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Huomenna näillä näkymin Escada pour homme
Tietysti jos Obsession for men ilmestyy postiluukkuun,niin saatan harkita sitä,saas nähdä 

Habit Rouge parfyymilla jatketaan
Täytyy selvittää, että onko tämä tosiaan niin hyvä kun eilen ajattelin. Humpsahti vain aika paljon 

Noir Patchoulia ja aamukahvia. Tänään jostain syystä pirteänä ylös jo ennen kuutta, erittäin harvinaista 

-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Parfums de Marly Godolphin. 

Kaadoin päälleni Juliette Has a Gunin Citizen Queenia, siis kirjaimellisesti kaadoin. Hups!
Näyteputken korkkiin oli jotenkin ovelasti jemmautunut tuoksua vaikka millä mitalla, ja sitä roiskahti housuille (toivottavasti ei jää jälkiä), käsivarsille ja kaikkialle. Pitää toivoa että tämä tästä vielä hälvenee että kehtaan lähteä tänään ihmisten ilmoille.

Näyteputken korkkiin oli jotenkin ovelasti jemmautunut tuoksua vaikka millä mitalla, ja sitä roiskahti housuille (toivottavasti ei jää jälkiä), käsivarsille ja kaikkialle. Pitää toivoa että tämä tästä vielä hälvenee että kehtaan lähteä tänään ihmisten ilmoille.