Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Pienimuotoinen (kahden päivän ) Montale-putki meneillään. Haluaisin haistella kaikki Montalet kun vaikuttavat niin erinomaisilta. Eilen kannoin Dark Aoudia, joka on nimensä mukaan aika tumma, ellei jopa pimeä. Haistoin siinä lähinnä mustapippuria ja jotain puuta ja nokea, itse asiassa ihan liian vakava ja salamyhkäinen tuoksu minulle, mutta oli sitä kiva fiilistellä tylsyydessä harmaassa loskasäässä. Tänään fiilistelyssä sitten Full Incense, joka on vähän enemmän minua ja vähemmän nokea. Näytekasassani on myös Sweet Oriental Dream, mutta se ei herättänyt kovin suuria intohimoja, kun en välitä tuoksua lokumilta. Ei kai tässä muuta kuin uutta näytetilausta Nerolille heti kun olen pikkuisen vähemmän vararikossa, ainakin Dark Purple olisi päästävä testaamaan. Nerolin valikoimaan on muuten tullut myös Etat Libre d'Orange, noin sivuhuomiona.
pihlaja kirjoitti:
Edit. Seductive on siis sellainen pehmeä sitrus vaniljapohjalla, Seductive savuinen ja pihkainen havutuoksu ja Enchanting yrttinen havutuoksu.
Pitää muuten korjata muistikuvaani sen verran, että kun nyt testailin Enchantingia pitkästä aikaa uudelleen ennen kirjeeseen sujauttamista, niin yrttisen sijaan tämä kyllä on enemmänkin mausteinen ja pippurinen metsätuoksu. Tulee vähän suitsukkeen tuhkat ehkä mieleen...
jenjen kirjoitti:Tätä mä kyllä präiskään miehenkin rinnuksille, kun aika on sopiva Namskis!
Mies tulee saamaan paljon hellyyttä sen jälkeen Käy vallan vastustamattomaksi
Täällä tuoksuu taas hyvältä, mies suihkautti Habit Rouge extraittia, kertoi pitävänsä siitä kovasti. Niin minäkin Itse sipaisin ranteelle Mitsouko parfyymia. Onhan tämä melkolailla syvempi kuin tuo mun edt
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan. suosikkituoksujani:
Moschino: Couture Balmain: Balmain de Balmain Balenciaga: Paris Le Labo: Chant de Bois L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde 2. Serge Lutens: Chergui 3. Serge Lutens: Bois de Violette
Mulla ei ole eilisen eikä näköjään aamun perusteella tänäänkään minkäänlaista aivotoimintaa. Päätin kokeilla pitkästä aikaa Paul Smith Extremeä, joka kuitenkin tuntui vähän lattealta. Ajattelin, että laitan Jacomo 09 päälle, mutta suihkautinkin vahingossa (3 suihkausta) Jacomo 08.a. Tulos oli niin yrttisen kuiva, että suihkautin sitten vielä sen 09 -kerroksen päälimmäiseksi. Mulla on siis kolmen tuoksun melko voimallinen sekasotku päällä. Onneksi mulla on vain pari tuntia töitä.
Ambre Russea tänään, tosin melko miedolla annostuksella, koska pikkukakkonen menee tänään hoitoon ekaa kertaa tutustumaan, ja en toki halua, että hoitotädit ajattelevat äipän kierineen eilen vodkassa ja tupakanpuruissa
Mää taidan jatkaa vielä tän päivän Joop Femme:n parissa. Paidan kaulus tuoksuu femme:lle sen verran ihanasti.
Nah, kyllä se sitteki rupes tuntua Dior:n midnight poisonille.
Olivia Giacobetti kyllä osaa nämä kevyet ja vihreät, mutta pehmeät ja lempeät tuoksut (Editions de Parfumsin En Passant on toinen erinomainen esimerkki).
Nuuskin tänään myös Sokoksella sitä uutta DKNY Drop of Rose whatever -pulloa. Odotin jotain tylsää mutta silti ihanaa, koska olen suurruusutar eli ruusufani. My ass, se oli ihan kauhea! En ole ehkä koskaan haistanut noin migrenisoivaa synteettistä ja vetistä ruusua. Häpeä, DKNY. Jouduin terapiasyistä ottamaan perään henkoset Trésoria.