Alchimie tarvitsee vielä lisää testailua ja ihan itsekseen, ennen kuin tiedän haluanko yrittää löytää sitä kokonaisen pullollisen. Angélique Noire tuoksuu aivan ihanasti vihreälle ja vaniljalle, olen erityisen tyytyväinen!
Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Mitä haistelet tänään?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Re: Mitä haistelet tänään?
Guerlain Angélique Noire ja Rochas Alchimie. Sitä ennen olin toiselle käsivarrelle suihkaissut pienesti Guerlainin Shalimar Parfum Initialia. Voin todeta tuoksuvani erinomaisen ihanalle!!
Alchimie tarvitsee vielä lisää testailua ja ihan itsekseen, ennen kuin tiedän haluanko yrittää löytää sitä kokonaisen pullollisen. Angélique Noire tuoksuu aivan ihanasti vihreälle ja vaniljalle, olen erityisen tyytyväinen!
Kiitos vielä Annalle!! 
- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Huomennakin Zino 
Ole hyvä vainMohn kirjoitti:Guerlain Angélique Noire ja Rochas Alchimie. Sitä ennen olin toiselle käsivarrelle suihkaissut pienesti Guerlainin Shalimar Parfum Initialia. Voin todeta tuoksuvani erinomaisen ihanalle!!![]()
Alchimie tarvitsee vielä lisää testailua ja ihan itsekseen, ennen kuin tiedän haluanko yrittää löytää sitä kokonaisen pullollisen. Angélique Noire tuoksuu aivan ihanasti vihreälle ja vaniljalle, olen erityisen tyytyväinen!Kiitos vielä Annalle!!
Mulla tänään Chypre Fatal. Aah ihanuutta.
Eilen aamulla suihkautin 1932. Mulla noi dekantoinnit aina vähän pilaa tuoksuja...ekat nuotit oli eilen vähän yyh, mutta kyllä se siitä sitten. Ei vain istunut aamuiseen sen hetkiseen mieleeni. Annan sen olla hetken rauhassa ja palaan siihen sitten taas.
Kotiin tultuani laitoin Cuir Belugaa
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Pirteää Goutalin Folavril:ia
Thougts begome things... choose the good ones!
-
Sumukorento
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Gandini Teak Wood-cologne. Kaksi tuntia kestänyt kauniina, vahvana mutta lähellä ihoa, jospa tämä kestäisikin koko päivän?
EdT, EdP vai parfyymi, Anna?
Parfyymi. Edt ei ollut niin mun juttuni,edp tulee kakkosena, mutta tästä tykkään eniten.
Kiitos, Anna! Mistä sinä sitä parfyymia löysit?Anna kirjoitti:Parfyymi. Edt ei ollut niin mun juttuni,edp tulee kakkosena, mutta tästä tykkään eniten.
Ai, edp:kin on sinulle jo tuttu. Miten kuvailisit eroja?
-
Sumukorento
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
HR parfyymi on Place Vendomesta.
Mä sain vaihdossa SL Cherguin, mun eka kokopullo-Serge
Pitäisiköhän ostaa Sergeltä myös synttäripullo... 
Mä sain vaihdossa SL Cherguin, mun eka kokopullo-Serge
Kiitos tiedosta, Sumukorento!
Saattaisit pitää Heritagesta edp:nä. Edt:ssä on kylmempi ja metallisempi alku, mitä monet pitävät parempana, koska tuoksu tekee silloin isomman kierroksen. ESP on syvempi, kaikuvampi. Muistanko oikein, että laitoin sulle edt:stä näytteen? Mitä pidit siitä?Anna kirjoitti:Habit RougeVoi poijjaat.
Itselläni tänään tuoksuna Knize Forest.
Invasion Barbare lähettää terveisiä Knize Forestille!
- tigrushka
- Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
- Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n
Vanhaa tuttua rakasta DZING!:iä: kämpän raivaustyöt vaativat vähän ylimääräistä tiikeriä tankkiin...
Crouching tiger, hidden flacon