Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Guerlain Angélique Noire ja Rochas Alchimie. Sitä ennen olin toiselle käsivarrelle suihkaissut pienesti Guerlainin Shalimar Parfum Initialia. Voin todeta tuoksuvani erinomaisen ihanalle!!
Alchimie tarvitsee vielä lisää testailua ja ihan itsekseen, ennen kuin tiedän haluanko yrittää löytää sitä kokonaisen pullollisen. Angélique Noire tuoksuu aivan ihanasti vihreälle ja vaniljalle, olen erityisen tyytyväinen! Kiitos vielä Annalle!!
Mohn kirjoitti:Guerlain Angélique Noire ja Rochas Alchimie. Sitä ennen olin toiselle käsivarrelle suihkaissut pienesti Guerlainin Shalimar Parfum Initialia. Voin todeta tuoksuvani erinomaisen ihanalle!!
Alchimie tarvitsee vielä lisää testailua ja ihan itsekseen, ennen kuin tiedän haluanko yrittää löytää sitä kokonaisen pullollisen. Angélique Noire tuoksuu aivan ihanasti vihreälle ja vaniljalle, olen erityisen tyytyväinen! Kiitos vielä Annalle!!
Ole hyvä vain Kivaa että antoivat iloa
Mulla tänään Chypre Fatal. Aah ihanuutta.
Eilen aamulla suihkautin 1932. Mulla noi dekantoinnit aina vähän pilaa tuoksuja...ekat nuotit oli eilen vähän yyh, mutta kyllä se siitä sitten. Ei vain istunut aamuiseen sen hetkiseen mieleeni. Annan sen olla hetken rauhassa ja palaan siihen sitten taas.
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan. suosikkituoksujani:
Moschino: Couture Balmain: Balmain de Balmain Balenciaga: Paris Le Labo: Chant de Bois L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde 2. Serge Lutens: Chergui 3. Serge Lutens: Bois de Violette
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan. suosikkituoksujani:
Moschino: Couture Balmain: Balmain de Balmain Balenciaga: Paris Le Labo: Chant de Bois L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde 2. Serge Lutens: Chergui 3. Serge Lutens: Bois de Violette
Saattaisit pitää Heritagesta edp:nä. Edt:ssä on kylmempi ja metallisempi alku, mitä monet pitävät parempana, koska tuoksu tekee silloin isomman kierroksen. ESP on syvempi, kaikuvampi. Muistanko oikein, että laitoin sulle edt:stä näytteen? Mitä pidit siitä?