Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Mitä haistelet tänään?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Re: Mitä haistelet tänään?
Like This ja auringonkaipuu 

- tigrushka
- Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
- Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n
Palasin taas Jour de Fêten pariin: sopii sekä kevätaurinkoon että remonttihässäkkään.
Crouching tiger, hidden flacon
- Kamicha
- Tuoksuni: Vihreät
Un Jardin En Mediterranee, Hermes
Herba Fresca, Guerlain
Untitled, Maison Martin Margiela
Infusion di Vetiver, Prada
Fico di Amalfi, Aqua di Parma
Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange
Thundra, Profumum Roma
The Smell of Weather Turning, Lush, mini
Green, Diesel, mini
Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti
Itämaiset
Douce Amere, Serge Lutens
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat
Ambre Sultan, Serge Lutens
Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti
Amber Oud, By Kilian, mini
Sables, Annick Goutal, dekantti
Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti
Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti
Savut
Ambre Narguile, Hermes
Avignon, Comme des Garçons
Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale
Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti
Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti
Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma
Jeux de Peau, Serge Lutens
Woodcoffee, Comme des Garçons
Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Indochine, Parfumerie Generale
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Fille en Aiguilles, Serge Lutens
Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet
Voyage, Hermes
Poivre Samarcande, Hermes, mini
Light Blue, Dolce & Cabbana
Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange
L'Essence, Balenciaga
L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti
Aromaattiset, mausteiset
Gris Clair..., Serge Lutens
Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka
"M", Six Scents, series three
Musc Ravageur, Frederick Malle, mini
Duel, Annick Goutal, mini
L, Lolita Lempicka
-----------------------------------------------------
Näistä voisin luopua:
Un Jardin Sur Le Nil, Hermes
Pepper, jasmin... , Korres
Au Masculin, Lolita Lempicka - Ostoslista: Aikataulutetut:
The Different Company, Jasmin de Nuit
James Heeley, Esprit du Tigre
L'Artisan, Dzing!
Olfactive Studio, Lumiere Blanche
Byredo, Bullion
Mark Buxton, Sleeping With Ghosts
Harkinnassa:
Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan)
Annick Goutal, Encens Flamboyant
Olfactive Studio, Autoportrait
Comme des Garcons, Jaisalmer
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
Serge Lutens, Bois de Violette
Serge Lutens, Fumerie Turque
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Comme des Garcons, Luxe Patchouli
Parfumerie Generale, Aomassai
Annick Goutal, Chevrefeuille - Paikkakunta: Helsinki
- kirra
- Tuoksuni: Signature Fragrance atm taitaa olla John Gallianon Parlez-moi d'Amour EdT. Siitä se ajatus sitten lähti.. Ruusua, ruusua, ruusua... YR Rose Absolue, YR Rose Fraiche, Salvatore Ferragamo Signorina. Siinä joitakin suosikkeja. Tällä hetkellä tuoksuvarastoani täydentävät lähinnä ilmaisnäytteet ja YR halpistuoksut, tässä kun on vasta itsensä kouluttaminen aluillaan..
- Ostoslista: Givency - Le Bouquet Absolu
Salvatore Ferragamo - Signorina
Diesel - Loverdose
Jean Paul Gaultier - Classique
Orastavassa flunssassa uutta näkökulmaa Jaakiemin lähettämään oranssiin mysteeriliemeen. Hyvin oranssi.. Ensivaikutelma aikoinaan ulkonäkönsä puolesta oli Lagerfeld Classic. Mä oon kyllä niin huono tässä. Ei mun nenään irtoa tästä kun jotain mandariinia, bitter orangea etc sekoitettuna kaneliin.. (Välillä mieleen putkahtaa myös kuva Cointreausta ja se ei herätä lainkaan kauniita muistoja alaikäisyydestä.
) Tosi läheltä ihoa haistellessa kurkkua alkaa kuivaa, vähän kun upottaisi pään jättimäiseen potpourri-astiaan.
Argh korvasärky ja hedari, lisää buranaa ->

Täällä vähän samanlaiset tunnelmat. Räkätauti vaan jatkuu ja päätä särkee. Koko ajan vaan nukuttaisi.
Olin unohtanut jo, että olen lähettänyt sulle jonkun mysteerin. Pitäisi kai pitää niistä paremmin kirjaa, että tietäisi, mitä niissä on. On mulla jonninmoinen aavistus kuitenkin siitä, mitä olen lähettänyt. Se lienee samaa nestettä, mitä lähetin Mohnillekin joskus sokkoksi, enkä ole muistanut vieläkään paljastaa.
Olin unohtanut jo, että olen lähettänyt sulle jonkun mysteerin. Pitäisi kai pitää niistä paremmin kirjaa, että tietäisi, mitä niissä on. On mulla jonninmoinen aavistus kuitenkin siitä, mitä olen lähettänyt. Se lienee samaa nestettä, mitä lähetin Mohnillekin joskus sokkoksi, enkä ole muistanut vieläkään paljastaa.
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Sumulta tullutta Lumiere:a
Sumu; osuu ja uppoo

Sumu; osuu ja uppoo
Thougts begome things... choose the good ones!
Hiljattain Gogolin ansiosta mieleeni muistunut Love By Kilian kaivautui ranteelle aarreboksini uumenista. Äkkimakea mausteinen herkku lämpenee hurmaavaksi elukaksi. Jaa, että haluanko..? Ihan vain tunteakseni itseni kuninkaalliseksi omistaessani tujauksen överiä luksusta..? No joo!!
- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Täälläkin räkätauti
Haistan vielä jaipurin,mutta huomenna voi olla tarpeetonta tuoksutella.

No onko nuo nyt sitten sellaisia, että munkin pitäisi kokeilla? Olen kokeillut vain niitä mihin kuului mm. Good girl gone bad, ja ne eivät olleet ihmeellisiä.Tiia kirjoitti:Hiljattain Gogolin ansiosta mieleeni muistunut Love By Kilian kaivautui ranteelle aarreboksini uumenista. Äkkimakea mausteinen herkku lämpenee hurmaavaksi elukaksi. Jaa, että haluanko..? Ihan vain tunteakseni itseni kuninkaalliseksi omistaessani tujauksen överiä luksusta..? No joo!!
Torstaina Tukholman aamuna käytin SDV:tä. Haisteltua tuli mm. Diptyguen Eau Duelle, Keiko Mecheriä, Armani Priven tuoksuja, Van Cleef & Arpelsin Gardenia Petalea. Jokin, ehkä L'Artisan L'eau d'Ambre, muuttui ihan järkyttäväksi vauvatalkiksi mun villatakilla. Huomasin eilen kotona, yök. Täti yllätti ja halusi haistella mun kanssa

Eilen iski himo saada Mandarine-Basilic iholle. En ole käyttänyt sitä vuoteen, koska on niin kirpsakka, mutta nyt teki mieli. On siinä vain hyväntuoksuinen pohja. Tänään Cuir Belugaa.
Ai niin Jaakiem, sen pienen testailun perusteella en uskalla antaa vertailuja Habit Rougesta, mutta edt:n alun sitrukset katosivat mulla aika nopeasti, ja öljyinen nahka puhkesi esiin. Tämä oli yllättävän voimakas, sanotaanko että jotenkin kovin kaikista (edt, edp, parfum) vahvuuksista. Eau de Cologne onkin vallan testaamatta. Edp oli pohjaltaan hieman hedelmäisen makea. Sitä täytyy testata vielä uudelleen, taisi olla muitakin silloin iholla niin en luota nyt tähän hedelmäisen makeahkoon vaikutelmaani. Parfuumissa alun sitrukset ovat tummat, eivät lainkaan pirskahtelevia, kestävät suht pitkään. Hyvin kaunis vanilja pohjalla. Nahka pilkahtelee pehmeänä, ei lainkaan öljyisenä. Kovin tasapainoisen tuntuinen, tämä on ihan sanotaanko että kärkikolmikossani tuoksuissa tällä hetkellä. Ihan olisi vaikka signature ainesta. Testaan näitä vielä lisää oikein ajatuksella ja merkkaan vähän muistiin oikein ja palailen sitten Guerlain ketjuun.
Näillä on selkeästi jokaisella oma persoonansa, omat painotuksensa ja alun sitrukset kestävät eri aikoja ja ovat erilaisia. Yllätyin oikein miten omilla jaloillaan voimakkaana seisova edt oli.
Näillä on selkeästi jokaisella oma persoonansa, omat painotuksensa ja alun sitrukset kestävät eri aikoja ja ovat erilaisia. Yllätyin oikein miten omilla jaloillaan voimakkaana seisova edt oli.
- Kosmoskukka
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Anna Minkälainen oli Gardenia Petale... tykkäsinkö mää siitä, mitäs luulet?
^ haistelin vain paperilta, oli minusta sellainen aika perus. Mutta en sano juuta tai jaata pelkän paperihaistelun perusteella, varsinkin kun haistelin niin monia tuoksuja.
- Kosmoskukka
^täytynee tilata jotain first in fragrancesta ja pyytä näyte 

- Kosmoskukka
Suihkaisin Gogol:lta saamaani La Chasse aux papilons näytettä ranteille, mietin tässä että joko tää ois tän kesän juttu, ajatus hiipii josko sitä pääsis Armaansa kanssa vaikka ihan kahestaan Kos:lle tämä vois olla reissussa jo mukana
(noiden sydänten tulis olla pinkkejä) 

kirra kirjoitti:Orastavassa flunssassa uutta näkökulmaa Jaakiemin lähettämään oranssiin mysteeriliemeen. Hyvin oranssi.. Ensivaikutelma aikoinaan ulkonäkönsä puolesta oli Lagerfeld Classic. Mä oon kyllä niin huono tässä. Ei mun nenään irtoa tästä kun jotain mandariinia, bitter orangea etc sekoitettuna kaneliin.. (Välillä mieleen putkahtaa myös kuva Cointreausta ja se ei herätä lainkaan kauniita muistoja alaikäisyydestä.) Tosi läheltä ihoa haistellessa kurkkua alkaa kuivaa, vähän kun upottaisi pään jättimäiseen potpourri-astiaan.
Argh korvasärky ja hedari, lisää buranaa ->
Se tuoksu lienee Dirty English. Laitoin siitä näytteen, koska ajattelin, että se voisi olla jollekulle hyväkin löytö, koska pulloa myydään nettikaupoissa naurettavaan hintaan. On siis lopetettu. Viimeksi kun käytin sitä, niin ajattelin, että se tuoksui vähän persikka-mandariinijälkiruualta.