Tänään Daim Blond - jää ehkä vähän vaisuksi näin kylmällä. Lisää potkua olis tarvittu tähän päivään, mutta ei tämä pahalta tuoksu

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Mulle kans, vaikka mieliteko onkin aaltoileva ja esiintyy yleensä juuri kevättalvisin. Tämä on niitä "sillon kun tekee mieli, ei kelpaa mikään muu" -juttuja. Pärjäisin varmaan yhdellä ruusutuoksulla, jos saisin päätettyä mikä se olisi. Tarjonnan ollessa ylitsepursuava, hukun kuitenkin varmaan sampleihin ennen oikean löytymistä.Kosmoskukka kirjoitti:Mulle sitten vaan kaikki ruusut
Tuossa on muuten aika hämmentävää se, että miten jotkut kokevat sen makeana, toiset eivät. Kahtiajaon huomaa, kun lukee arvosteluja. Mun mielestä se ei ole kovinkiin makea, vaan pahvinen.Amoria kirjoitti:Mutta niin, tuosta Traversee du Bosphoresta... Ei ollut totuteltavissa. Kestää kuin tauti, edelleen iholla useiden käsienpesujen ja 12h jälkeen. Iski päänsärky ja pahoinvointi päivän aikana eikä nahka laimennut minnekään. Ja se päätä pökerryttävä makeus!Lähes kaikki minun suosikkituoksut on hyvin makeita. En säpsähdä edes Nez a Nez -tason imelyyttä, mutta nyt löytyi voittaja tälle muijalle!
Eeeeei, se kuristava tunne kurkussa teki tuloaan ja ohimolla alkoi tykyttää. Ei pystynyt. Oli pakko kylpeä paha olo pois.Jaakiem kirjoitti:Miksiköhän päänsärky mainitaan niin usein L'Artisanin yhteydessä?