Perille tuli, kiitos, ihanakirra kirjoitti: Tuliko muuten Kamicha miun paketti sinulle perille? En o ikänä postittanu yhtikäs mitään niin ihan hermona käärin sitä pokspoksmuoviin ja toivoin ettei kukaan postisetä spottaa paketin sisältöä.

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Perille tuli, kiitos, ihanakirra kirjoitti: Tuliko muuten Kamicha miun paketti sinulle perille? En o ikänä postittanu yhtikäs mitään niin ihan hermona käärin sitä pokspoksmuoviin ja toivoin ettei kukaan postisetä spottaa paketin sisältöä.
Kiitoksia!Kamicha kirjoitti:^Tervetuloa mukaan kummallisten kokemusten tuoksuharrastukseen, Taiga!
Jahas, tänään Bullion. Minusta tämänkin tuoksun runkona on vetiveri, mutta sen rinnalle on tuotu muuta niin lähelle, että se on lähes tunnistamaton.
Onko niitä muunlaisiakin viikkoja?Jaakiem kirjoitti:Olen tänään haistellut Diptyquen Saint germainia – joka haisi Ruotsin-laivan kosmetiikkaosastolta, paitsi että kalliimmalta, Feuilles de tobaccoa – tupakkaa ja tammisammalta(?) ja L'homme indiniä – joka haisi Terre d'Hermesiltä puupohjalla. Mikään ei näistä oikein sytytä suuremmin.
Sain päivällä puhelun DHL:ltä. Onkohan tämä sellainen viikko, että tippuu pullopakettia joka päivä tai ainakin joka toinen päivä?
Black on mielestäni sellainen tuoksu, jota haistelisi erittäin mielellään jonkun ohikulkijan tai työkaverin yllä, mutta itse en sitä pitäisi. Ymmärrän kyllä, mikä siinä kiehtoo, mutta taidan kuulua myskirajoitteisten joukkoon.Sumukorento kirjoitti:Kokeilin ensimmäistä kertaa oikein kunnolla pullosta suihkien Bvlgari Blackia. Pidin, mutta aika nopeasti valkomyski alkoi ahdistamaan, ja päädyin pesemään ranteeni. Luulen että jää nuuhkin silloin tällöin-pulloksi kaappiini, ellen saa puolisoa käyttämään.
Varmasti! Toukostahan ollaan nyt ihan leffaakin pyöräyttämässä. Tuplaantuu tämänkin tuoksun hinta, kun tämä eepos näkee päivänvalon.Kamicha kirjoitti:Menisköhän tuo kaupaksi tuolla nimellä![]()
Tänään taas kellarista päivää, Nasomatto Absinth. Sopii saumatta vuodenaikoihin, joissa luonto käy läpi myllerryksiä. Ja muihinkin... Jälleen yksi vetiveritutkielma, maanläheinen, luonnollisen makea, karvas ja jopa hieman suklainen.
Toxu, tuo suhde on tuhoontuomittu.