Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Jules kirjoitti:
Itse - niin kuin varmasti moni muukin - on monesti joutunut pettymään, kun on lukenut toisten kehuja jostakin tuoksusta, eikä tuoksu sitten ole vastannutkaan omaa mielikuvaa. Toivottavasti, Mohn, sinulle ei nyt käy niin!
Äkä huoli Jules, olen melko kokenut sokkoilija ja sampleostospäätöksen tein myös muilla perusteilla kuin sinun kehusi (nykyään siis jopa harkitsen hetken aikaa juttuja enkä välttämättä syöksy suin päin. Vaikka nopea saatan kyllä olla ). En siis suinkaan syytä sinua harhaan johtamisesta jos käykin niin, että Pegasus ei minua miellytä.
Uskomatonta mutta totta, Mandragore tuoksuu mun iholla edelleen.
pihlaja kirjoitti:Vähän Casanovan pehmeyttä kaiken tämän jääkiekon mukanaan tuoman äijämeiningin vastapainoksi.
Mitä jääkiekkoa nyt vielä tulee, eikö se mestaruus jo ratkennut tältä vuodelta Poriin?
MM-kisat juurikin. Ja mies otti jonkun maksukanavapaketin, että näkee kaikki pelit suorana -> televisiosta ei ole nyt eilisaamun jälkeen näkynyt muuta kuin kiekkoa. Piti hakea jo isompi läppäri kotoa, että voi katsella sarjoja siltä. Tästä voi päätellä myös sen, kuinka paljon minua jääkiekko kiinnostaa.
pihlaja kirjoitti:Vähän Casanovan pehmeyttä kaiken tämän jääkiekon mukanaan tuoman äijämeiningin vastapainoksi.
Mitä jääkiekkoa nyt vielä tulee, eikö se mestaruus jo ratkennut tältä vuodelta Poriin?
MM-kisat juurikin. Ja mies otti jonkun maksukanavapaketin, että näkee kaikki pelit suorana -> televisiosta ei ole nyt eilisaamun jälkeen näkynyt muuta kuin kiekkoa. Piti hakea jo isompi läppäri kotoa, että voi katsella sarjoja siltä. Tästä voi päätellä myös sen, kuinka paljon minua jääkiekko kiinnostaa.
Rupeisin varmaan kirkumaan, jos minut pistettäisiin katsomaan peliä. Tähän tilanteeseen ei toivottavasti ikinä ajauduta, insha'Allah.
Suhtaudun suurella varauksella tai välttelen: vaniljaa, karamellia jne jälkiruokatuoksuja, tuberoosaa, santelia
Ostoslista: Annick Goutal: Sables Le Labo: Rose 31 Lalique: Encre Noire Tom Ford: Noir de Noir Armani Prive: Rose D'Araibie Armani Prive: Cuir Amethyste Chanel: Pour Monsieur
Mirto, ah ystävä hyvä, olikin ikävä jo. Mirto on minun mielessäni keittiöpuutarha iltahämärissä, viileä ja varjoisa yrttisyys kehystettynä kauniisti kukkapenkkien ja marjapensaiden tuoksulla. Niin sopiva kevääseen
Puolitosissani etsin äidilleni jotain kivaa ja yksinkertaista tuoksua äitienpäivälahjaksi ja kävin kääntymässä L'Occitanella tutustumassa kevätuutuuksiin. The Vert & Bigarade oli lapulta nuuhkittuna kiva tuttavuus mutta enemmän minun tyyliäni, hinta vaan on melko suolainen. Tällä hetkellä äidillä on käytössä Ck One ja jotain kepeää ja helppoa pitäisi uudenkin tuoksun olla. Ck Sheer Beauty voisi olla sopiva, ehkä haistelen sen seuraavaksi.
^ Siis olenko jo niin kännissä että en tajua mistä jengi haastelee. Siis Mirto mito. Mikä vit*n Mirto. Mitä sie akka oikein höpötät?
------
Olen testaillut tässä illalla Guerlainin Heritagea (konsentraatio tuntematon), ja okei, hyvin lyhyesti sanottuna; tämä on (vintage) Zino Davidoff terävämpänä, kuivempana, puisempana, ja ripauksella maustekurkumaa.
Ei huono, mutta vintage Zino potkii tätä munille tosi kirpeästi, jos miulta kysytään.
Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista. Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista. Pidän eläimellisistä tuoksuista. Vihreys tuoksuissa kiehtoo. Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja: Chanel No. 19 ja No. 5 Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage. Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk. Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus. The Different Companyn Divine Bergamote. Caronin Yatagan ja Farnesiana. Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi. Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga. Jean Desprezin Bal a Versailles. MPG:n Eau de Iles. Aedes de Venustas EDP. Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca. histoires de Parfumsin Defile New York.
Mirto= myrtti, kukassa täällä juuri nyt.
Käytetään vanhanajan hääkimppujen lisäksi hajuvesissä - tämä taitaa olla tunnetuimpia - ja likööreissä.
(Italian versio marjalikööreistä.)
Jossakin on ollut juttua L'Occitanen uusista tuoksuista. Niille on valittu myös nenä.
toxu kirjoitti:
Olen testaillut tässä illalla Guerlainin Heritagea (konsentraatio tuntematon), ja okei, hyvin lyhyesti sanottuna; tämä on (vintage) Zino Davidoff terävämpänä, kuivempana, puisempana, ja ripauksella maustekurkumaa.
Se on edt. Monet pitävät sitä parempana versiona, koska siinä on metallinen alku. Itse arvostan enemmän syvempää ja tummempaa edp:tä.